Met de begeleider ernaast want ze is "speciaal"quote:Op zondag 24 maart 2013 01:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze zit nu met haar vriendje op de bank op d'r mobiel te FOK!en denk ik.
Nee, aangezien leeftijd geen flikker zegtquote:Op zondag 24 maart 2013 01:51 schreef theunderdog het volgende:
Gedrag kan niet aan leeftijd gebonden worden?
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gast, ik sta er voor in dat Smack zo knap is, dat je moeder nog spontaan van je vader zou scheiden als ze hem zou zien![]()
Geldt trouwens voor meer posters in dit topic, maar Smack zeker
Jij vindt dus nooit dat iemand zich bijvoorbeeld kinderachtig gedraagt voor zijn leeftijd?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, aangezien leeftijd geen flikker zegt
Ik hoop iets anders ook nietquote:Op zondag 24 maart 2013 01:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
1998, daar ga ik echt geen opmerkingen insteken.
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Met de begeleider ernaast want ze is "speciaal"
Bedankt voor speltip 1quote:Op zondag 24 maart 2013 01:57 schreef Piye het volgende:
Gewoon flink emo.giffen als je het even niet meer weet.
O laat me raden jij bent 27 en woont nog thuis en je hebt een relatie met een jongen van 22 want beter kun je niet krijgen en dat is zo lekker gek en leeftijd zegt toch nietsquote:Op zondag 24 maart 2013 01:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, aangezien leeftijd geen flikker zegt
Vrouwen hebben nogal een vreemde kijk op het uiterlijk van een manquote:Op zondag 24 maart 2013 01:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gast, ik sta er voor in dat Smack zo knap is, dat je moeder nog spontaan van je vader zou scheiden als ze hem zou zien![]()
Geldt trouwens voor meer posters in dit topic, maar Smack zeker
Overal excuses op hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 02:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nogal een vreemde kijk op het uiterlijk van een manMannen zijn het er aardig over eens wat een lekker wijf is. Vrouwen verschillen echt ontzettend vaak in het beoordelen van mannen op uiterlijk.
Dus jouw mening zegt mij niet zo veel
Nee, want leeftijd maakt je niet per definitie verstandiger of volwassener.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:59 schreef theunderdog het volgende:
Jij vindt dus nooit dat iemand zich bijvoorbeeld kinderachtig gedraagt voor zijn leeftijd?
maar ze verschillen niet echt wanneer ze jou beoordelen of niet dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Vrouwen verschillen echt ontzettend vaak in het beoordelen van mannen op uiterlijk.
Dat ben ik.quote:
Meestal is gedrag dat als kinderachtig bestempeld wordt, gewoon gedrag dat meer met iemand z'n karakter dan leeftijd te maken heeft.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij vindt dus nooit dat iemand zich bijvoorbeeld kinderachtig gedraagt voor zijn leeftijd?
Was ik al bang voor. Weet je wat het was, hij las daar over heen. Hij bracht het alsof Smack had gezegd 'iedereen' terwijl het 'iedereen die..' was...quote:
Dan is het nog ergerquote:Op zondag 24 maart 2013 02:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Meestal is gedrag dat als kinderachtig bestempeld wordt, gewoon gedrag dat meer met iemand z'n karakter dan leeftijd te maken heeft.
maakt niet uit manquote:Op zondag 24 maart 2013 02:03 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Was ik al bang voor. Weet je wat het was, hij las daar over heen. Hij bracht het alsof Smack had gezegd 'iedereen' terwijl het 'iedereen die..' was...
En daaruit volgde dus die falende bash. Anyho, in slowchat is hier uiteraard geen tijd voor.
Lets move on.
quote:Op zondag 24 maart 2013 02:02 schreef Shalimar het volgende:
[..]
maar ze verschillen niet echt wanneer ze jou beoordelen of niet dan?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |