quote:Op zondag 24 maart 2013 01:50 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Een Pool? Dan moet hij al helemaal zijn (lelijke) vierkante muil houden
Gedrag kan niet aan leeftijd gebonden worden?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probeer je nu leeftijd aan gedrag te linken? Misschien moet je nog iets ouder worden om daar iets over te kunnen zeggen
Je zit al meer dan 2 maanden in het gips zekerquote:Op zondag 24 maart 2013 01:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Adresje voor mobiele bende gespot, hopelijk zijn je zusjes er klaar voor.
[..]
Eng he, iemand zit in het gips en komt op fok
Het wordt mij ook wat te veel hoor, ik snap niet helemaal meer wie nou aan welke kant staat.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:49 schreef AbsurdHero het volgende:
Ik merk trouwens dat ik nog niet zo goed ben in dit slowchat-gebash. Ben meer van de betogen waarin ik uitgebreid uit een zet wat ik van een ander denk
Ik kan met mijn rauwe kop wel iedereen krijgen waar jij je snachts op doet fappenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:50 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daarom zit je elke zaterdagnacht alleen thuis natuurlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 01:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik kan met mijn rauwe kop wel iedereen krijgen waar jij je snachts op doet fappen![]()
It hurts he kerel
Dan zal je het wel verdiend hebben, want ik ben heel zuinig met complimentenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:48 schreef AbsurdHero het volgende:
Cactus is lief. Had al eerder een (verkapt)compliment van haar kant ontvangen vandaag!
Ja dat ook inderdaad. Het is een hoop bijhouden...quote:Op zondag 24 maart 2013 01:52 schreef Piye het volgende:
Het wordt mij ook wat te veel hoor, ik snap niet helemaal meer wie nou aan welke kant staat.
Was bezig met een infantiele discussie in een topic over universiteit/werkloosheidquote:Op zondag 24 maart 2013 01:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zal je het wel verdiend hebben, want ik ben heel zuinig met complimenten
Kwaliteitsuurtje is helaas afgelopen, het is nu gewoon kansloos gebash.. krijg je met zulke usersquote:Op zondag 24 maart 2013 01:49 schreef AbsurdHero het volgende:
Ik merk trouwens dat ik nog niet zo goed ben in dit slowchat-gebash. Ben meer van de betogen waarin ik uitgebreid uit een zet wat ik van een ander denk
Logisch als je zelf zo weinig voorbeelden hebtquote:Op zondag 24 maart 2013 01:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zal je het wel verdiend hebben, want ik ben heel zuinig met complimenten
Heb ik toch nog even moeten lachen vanavondquote:Op zondag 24 maart 2013 01:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik kan met mijn rauwe kop wel iedereen krijgen waar jij je snachts op doet fappen![]()
It hurts he kerel
Laat jij je nu inpakken door een snolletje?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dat was niet mijn bedoeling. Ik zal proberen wat volwassener over te komen.
Ja je hebt het precies goed, ben 1.50m lang, maagd en zonder vrienden en ben veroordeeld tot verplicht FOK! op zaterdagnacht.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:53 schreef Snooki het volgende:
[..]
Daarom zit je elke zaterdagnacht alleen thuis natuurlijk
Gewoon flink emo.giffen als je het even niet meer weet.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:54 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Ja dat ook inderdaad. Het is een hoop bijhouden...
maar ik ben ook niet zo van de ad rem snaren![]()
Dit waag ik te betwijfelen.quote:
1998, daar ga ik echt geen opmerkingen insteken.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laat jij je nu inpakken door een snolletje?Doe eens niet
Ze zit nu met haar vriendje op de bank op d'r mobiel te FOK!en denk ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja je hebt het precies goed, ben 1.50m lang, maagd en zonder vrienden en ben veroordeeld tot verplicht FOK! op zaterdagnacht.
Je hebt me helemaal door![]()
Ik dacht dat je naar je vriendje ging? Vertel daar eens wat meer over dan
Laat staan je genotsknotsquote:Op zondag 24 maart 2013 01:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
1998, daar ga ik echt geen opmerkingen insteken.
ahaahah stop beter manquote:Op zondag 24 maart 2013 01:57 schreef AbsurdHero het volgende:
''iedereen waar jij je snachts op doet fappen''
dus o.a. je zusje, die 2 chicks die je hebben gefriendzoned en die chick die de hele dag in een deuk heeft gelegen nadat jij haar uit had gevraagd
Gast, ik sta er voor in dat Smack zo knap is, dat je moeder nog spontaan van je vader zou scheiden als ze hem zou zienquote:Op zondag 24 maart 2013 01:50 schreef D.D.W. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |