Ik ben wel behoorlijk heet ja sorry.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:34 schreef D.D.W. het volgende:
Blijkbaar allemaal modellen hier online, zaterdagnacht
Meeste modellen zijn ecto en hebben lang haar. Op het feit dat ik wat breder ben en een kort kapsel heb klopt het aardig.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:34 schreef D.D.W. het volgende:
Je snapt er gewoon helemaal niks vanquote:Op zondag 24 maart 2013 01:34 schreef D.D.W. het volgende:
Ecto? Neem aan dat je meso bedoelde? Ecto is niet bepaalt mooi ofzoquote:Op zondag 24 maart 2013 01:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Meeste modellen zijn ecto en hebben lang haar. Op het feit dat ik wat breder ben en een kort kapsel heb klopt het aardig.
Lees mijn reactie nog eens, neem het in je op en reageer opnieuw.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:37 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ecto? Neem aan dat je meso bedoelde? Ecto is niet bepaalt mooi ofzo
Jij bent kankerstoer. En nu pics van jouw quasimodo appearance want je doet echt veel te tof hier.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:27 schreef AbsurdHero het volgende:
Ik lig hier echt dubbel![]()
TS, niemand hier durft het te zeggen, maar je ziet er gewoon als een zwak kneusje uit: lomp, bollig, klein en met een gebrek aan mannelijke contouren.
Op zich geen drama. Het gros van de mensen ziet er niet uit, en jij valt dan ook net onder gemiddeld te scharen. En wie weet heb je een redelijke uitstraling om t esthetische-gebrek te compenseren. Nogmaals; no biggie.
Wat echter wel problematisch is, is die ontiegelijke onzekerheid van je. Denk je nou echt dat niemand door heeft dat jij uiteindelijk maar 1 iemand probeert te overtuigen met dit gebazel van je hier ? Stop met hopen op lieve en bevestigende opmerkingen; je zult ze enkel van de meest lelijke, kansloze foksters ontvangen, of van goedwillende users die een brok medelij ervaren bij het lezen van jouw topics.
Heb geen idee hoe ik deze post moet afsluiten o.O
Weet je waar jij het moet proberen (je weet wel, wat je probeert te bereiken hier)... een forum op een gamesite of zo!quote:Op zondag 24 maart 2013 01:34 schreef D.D.W. het volgende:
Dus jij bent model? Iig wilt dat nog niet zoveel zeggen. Ken ook een model die totaal niet in zelfde categorie zit als abercrombie and fitch modellen, noem maar opquote:Op zondag 24 maart 2013 01:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lees mijn reactie nog eens, neem het in je op en reageer opnieuw.
Hey, nog een hobbit gespotquote:Op zondag 24 maart 2013 01:39 schreef kataklysm het volgende:
Jij bent kankerstoer. En nu pics van jouw quasimodo appearance want je doet echt veel te tof hier.
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lees mijn reactie nog eens, neem het in je op en reageer opnieuw.
Hier is TSquote:
Ik ben geen model, kwezel. Ik ben hetero dus dat botert niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:40 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dus jij bent model? Iig wilt dat nog niet zoveel zeggen. Ken ook een model die totaal niet in zelfde categorie zit als abercrombie and fitch modellen, noem maar opWas eerlijk gezegd nogal verbaast toen ik het hoorde
Post eens een foto van jezelf Cactus?quote:
Jij vraagt vrouwen uit [b]omdat[/b] ze interesse in je tonen, dit terwijl je ze eigenlijk niet eens leuk vindt?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Grapjas :-)
Ik date met vrouwen die een stuk lekkerder als haar zijn. Het gaat er mij om dat er blijkbaar vrouwen zijn die kennelijk zo'n lage IQ hebben dat ze niet tot het inzicht kunnen komen dat een man wel eens kan denken dat een vrouw interesse in hem heeft als ze steeds oogcontact en aandacht zoekt.
Mwah, je komt behoorlijk homoseksueel over.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ben geen model, kwezel. Ik ben hetero dus dat botert niet.
Jij bent echt een kankerwijf die nu triest alleen thuis zit met als enige vermaak je forum zielig kind zijn dit nou allemaal volwassenen hier. Zelf voeg je echt nul toe en je word alleen maar afgezeken door iedereenquote:
Meisje, doe maar niet...quote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[..]
Mwah, je komt behoorlijk homoseksueel over.
Reageer dan niet als je teveel bier gezopen hebt sufkutje, snap niet wat je wil(de) zeggenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ben geen model, kwezel. Ik ben hetero dus dat botert niet.
Ben je nu al geneukt en weggegooid?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef Snooki het volgende:
[..]
Jij bent echt een kankerwijf die nu triest alleen thuis zit met als enige vermaak je forum zielig kind zijn dit nou allemaal volwassenen hier. Zelf voeg je echt nul toe en je word alleen maar afgezeken door iedereen
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[..]
Mwah, je komt behoorlijk homoseksueel over.
ga dan weg kanker tjappie wat kom je iedere keer terugquote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef Snooki het volgende:
[..]
Jij bent echt een kankerwijf die nu triest alleen thuis zit met als enige vermaak je forum zielig kind zijn dit nou allemaal volwassenen hier. Zelf voeg je echt nul toe en je word alleen maar afgezeken door iedereen
Jij bent anders ook niet erg aardig voor een moraalridder.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef Snooki het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu als shemale vol in je kont gepakt worden, wordt je schijnbaar shaggie van gezien jouw reactiesquote:
Ik zou bijna in de verleiding komen om een foto te posten, om te bewijzen dat elk opgenoemd punt onjuist is, maar helaas is mijn drang net niet groot genoeg om het te bewijzen. Want ik geef geen kont om wat je van me zou vindenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef D.D.W. het volgende:
Post eens een foto van jezelf Cactus?
Er zijn paar scenario's:
- Je bent klein
- Je bent dik
- Je hebt geen vormen
- Je hebt een paardenbek
- Je bent gewoon lelijk
Waarschijnlijk heb je ze allemaalOf bewijs het tegendeel
Gaat niet gebeuren waarde kankertakquote:Op zondag 24 maart 2013 01:39 schreef kataklysm het volgende:
Jij bent kankerstoer. En nu pics van jouw quasimodo appearance want je doet echt veel te tof hier.
Haha want? Jij was toch een jaar of 25? Vind je als een behoorlijke kneus overkomen hier namelijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Meisje, doe maar niet...
Jij bent een vent met een vrouwenaccount, gooi jezelf weg gast en ga je vader aftrekkenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:46 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[..]
Haha want? Jij was toch een jaar of 25? Vind je als een behoorlijke kneus overkomen hier namelijk.
Kom je speciaal weer online om me dit te vertellen? Je vriend al in slaap gevallen?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef Snooki het volgende:
In het geval dat je wel werkelijk 14/15 bent; ik ben ook aftrekbaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:46 schreef Smack10 het volgende:
Jij bent een vent met een vrouwenaccount, gooi jezelf weg gast en ga je vader aftrekken
Jij snapt niet dat sommige mensen het niet nodig hebben om goedkeuring te krijgen op een forumquote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf Cactus?
Er zijn paar scenario's:
- Je bent klein
- Je bent dik
- Je hebt geen vormen
- Je hebt een paardenbek
- Je bent gewoon lelijk
Waarschijnlijk heb je ze allemaalOf bewijs het tegendeel
Ik zie het zo vaak, van die arrogante 6'jes die denken dat ze zo lekker zijnquote:Op zondag 24 maart 2013 01:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou bijna in de verleiding komen om een foto te posten, om te bewijzen dat elk opgenoemd punt onjuist is, maar helaas is mijn drang net niet groot genoeg om het te bewijzen. Want ik geef geen kont om wat je van me zou vinden
Lekker inhoudelijke reactie ook kneusquote:Op zondag 24 maart 2013 01:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij bent een vent met een vrouwenaccount, gooi jezelf weg gast en ga je vader aftrekken
Cactus is lief. Had al eerder een (verkapt)compliment van haar kant ontvangen vandaag!quote:Op zondag 24 maart 2013 01:47 schreef Cactus1 het volgende:
Kom je speciaal weer online om me dit te vertellen? Je vriend al in slaap gevallen? Ik word door niemand afgezeken trouwens
Goedzo, net zoals je therapeut zegt altijd positief blijvenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:48 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik zie het zo vaak, van die arrogante 6'jes die denken dat ze zo lekker zijnMaar ik snap het hoor Cactus
Ik ben niet de enigste die stoer doet, gezegende god van 190 met een lengte en lichaam waar ik een moord voor zou doenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat sommige mensen het niet nodig hebben om goedkeuring te krijgen op een forum?
Jij moet nog zoveel leren mannetje, ook al doe je stoer en alsof je alles weet
Stoere kanker pool gespot.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als dat zo was zat hij niet 24/7 op fokquote:Op zondag 24 maart 2013 01:49 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben niet de enigste die stoer doet, gezegende god van 190 met een lengte en lichaam waar ik een moord voor zou doen
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:46 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[..]
Haha want? Jij was toch een jaar of 25? Vind je als een behoorlijke kneus overkomen hier namelijk.
Dat was niet mijn bedoeling. Ik zal proberen wat volwassener over te komen.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:46 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[..]
Een Pool? Dan moet hij al helemaal zijn (lelijke) vierkante muil houdenquote:
Probeer je nu leeftijd aan gedrag te linken? Misschien moet je nog iets ouder worden om daar iets over te kunnen zeggenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:46 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Adresje voor mobiele bende gespot, hopelijk zijn je zusjes er klaar voor.quote:
Eng he, iemand zit in het gips en komt op fokquote:Op zondag 24 maart 2013 01:49 schreef Snooki het volgende:
[..]
Als dat zo was zat hij niet 24/7 op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |