SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Oh, bij mij nu pas eigenlijk..quote:
Waar hou jij van dan?quote:
Van alles, ook wat je nu draaitquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, bij mij nu pas eigenlijk..
[..]
Waar hou jij van dan?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als er niemand staat te dringen, draai ik nog een uurtje langer.. Ik heb er weer teveel lol in..
Morgenochtend ga ik wensen dat ik het niet gedaan hadquote:
Uitgewoondquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:40 schreef Monopoly het volgende:
Wat is er met de plaatjes uit de OP aan de hand ?
Te laat ingetjoend, helaas. Wat was het?quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Joof kon zijn penis weer eens niet in z'n broek houden ? [ afbeelding ]
Kan zeker ergerquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:40 schreef Kally het volgende:
Ik weet wat het kadootje is
Die kleine is net een ekster, dus hij graaide naar een glimmende pen, maar daar stonden namen op, dus nu heeft ze een pen met mijn naam erop gekocht
Staat nog bij mijn naam dat ik innemend, loyaal en gedreven ben, kan erger toch?
Monoquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Joof kon zijn penis weer eens niet in z'n broek houden ? [ afbeelding ]
Volgens mij zei hij iets van Lowlands compilatie.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Te laat ingetjoend, helaas. Wat was het?
DJ Sandstorm mix van LL 2012quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij iets van Lowlands compilatie.
SJIEKE SCHIJTquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:49 schreef SiIk het volgende:
WeejTeej mijn voorlopige eindcijfer voor natuurkunde is een 6,6
Het kan nu alleen nog maar omhoog gaanquote:
Das best zuur..quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ok...
Ze hebben dus op een bepaald traject trajectcontrole ingesteld en daar was ik niet van op de hoogte...
Eerste boetes binnen van 4 maart...
Dan ga je 12 km/h te hard en mag je 94 euro lappen...
30 euro voor de terugweg met 4 km/h te hard...
Wat liggen die boetes toch ver buiten proporties... Beetje geld aflichten.. Jezusmina.
Tjah en ik reed daar wekelijks dus dit zal niet het enige zijn.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ok...
Ze hebben dus op een bepaald traject trajectcontrole ingesteld en daar was ik niet van op de hoogte...
Eerste boetes binnen van 4 maart...
Dan ga je 12 km/h te hard en mag je 94 euro lappen...
30 euro voor de terugweg met 4 km/h te hard...
Wat liggen die boetes toch ver buiten proporties... Beetje geld aflichten.. Jezusmina.
Tjah en ik reed daar wekelijks dus dit zal niet het enige zijn.
quote:
Nogal buiten proporties...quote:
quote:
Ik ken hetquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nogal buiten proporties...
Rij je veilig maar iets ''te hard'' 130 euro wat ik nu al moet betalen..
Ja mooi, maar wel met het verkeer meerijden, want anders ben je gevaarlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nogal buiten proporties...
Rij je veilig maar iets ''te hard'' 130 euro wat ik nu al moet betalen..
Tis geldklopperij gewoon.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja mooi, maar wel met het verkeer meerijden, want anders ben je gevaarlijk
Jij zit meteen de bands te googlen die ik draai als je ze niet kent?quote:
Nee, maar dit lijkt op dat nummer van on my railgun.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij zit meteen de bands te googlen die ik draai als je ze niet kent?
J-pop in dit geval jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
JPOP of KPOP was wel zeer aannemelijk ja.
Whehe, mjah, had 't al aangegeven dat ik langer zou draaien, maar later dan 21:00 wordt het echt niet hoor..quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:35 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb je maar vast aangepast op het rooster joof.
Geen idee?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:46 schreef Watertornado het volgende:
Haha, dit was toen met Geenstijl destijds heh
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi, groetjens uit de melkweg.
Lzzy Hale is lekker.
Grgr lola
Wie? Waar? Wat?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi, groetjens uit de melkweg.
Lzzy Hale is lekker.
Grgr lola
Have fun beebsquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
BFMV in.melkweg met voorprogramma miss may i en Halestorm dus
Oh nice! Have fun!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
BFMV in.melkweg met voorprogramma miss may i en Halestorm dus
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:57 schreef Kally het volgende:
Ik heb het druk op whatsapp, met mijn kind
Of ik even dit erop kan zetten en dat, achtergrond van telefoon moet BO2 zijn, profielfoto moet BO2 zijnquote:
BO2?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Of ik even dit erop kan zetten en dat, achtergrond van telefoon moet BO2 zijn, profielfoto moet BO2 zijn
Black Opsquote:
Oh, die game.. Ik snapquote:
Meeh truste, ik ga ook niet laat, ik kwart over 5quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, die game.. Ik snap
Inmiddels bedtijd hier ook, half 4 die verrekte wekker weer
Thanksquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Meeh truste, ik ga ook niet laat, ik kwart over 5
Ik luister nu Gastonquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:17 schreef ToT het volgende:
Zo, bezoek is weer weg.
Jammer dat ik het laatste deel van je show moest missen, Joof!
Ik luister naar headbangersfm.com; een site waar Rob me naar toe heeft verwezen toen ik voor de zoveelste keer over Gup zat te zeiken!quote:
Is goed meis!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:26 schreef Kally het volgende:
Ik ga serietje kijken en dan knuffelen met mijn bed
quote:
Zij heeft mijn baan ingepikt!!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]net te laat binnen dus om te horen hoe het rollenspel verlopen is.
slaap lekker
![]()
'n avond voor de rest
Muisjequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]net te laat binnen dus om te horen hoe het rollenspel verlopen is.
slaap lekker
![]()
'n avond voor de rest
quote:
quote:
Ik weet niet wanneer ze het gesprek heeft, maar ze hadden tegen haar gezegd dat ze echt perfect was aan de telefoon en wat hen betreft "echt een verademing" was.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Maar dat betekend dus dat xBubbles dinsdag aanstaande een gesprek heeft
(Of begrijp ik je nu verkeerd?)
[..]Broertje
Time flies when you're having fun, of zoals Kermit de kikker zegt: Time's fun when you're having flies!quote:
Dat is dus heel erg goed nieuws voor xBubbles, en heel wat minder goed nieuws voor jou.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ze het gesprek heeft, maar ze hadden tegen haar gezegd dat ze echt perfect was aan de telefoon en wat hen betreft "echt een verademing" was.
Blijkt dat zij op dezelfde baan gesolliciteerd heeft als ik, en ik ben afgewezen omdat ze al iemand hadden gevonden die meer geschikt was!![]()
![]()
Keb geen lol.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Time flies when you're having fun, of zoals Kermit de kikker zegt: Time's fun when you're having flies!
Correctquote:
Och jawel, komt wel goed hoor. Het kutte is alleen dat ik vanaf 1 Mei echt een heel mager inkomen ga krijgen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is dus heel erg goed nieuws voor xBubbles, en heel wat minder goed nieuws voor jou.
Maar voor jou komt er ook wel een nieuwe baan hoor
Wie leest er vanavond met je mee?quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Och jawel, komt wel goed hoor. Het kutte is alleen dat ik vanaf 1 Mei echt een heel mager inkomen ga krijgen!Hoewel....volgens mij gaat de WIA dan weer wat omhoog als de WW zo keldert.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wie leest er vanavond met je mee?
Beiden even gebookmarked, ga ik morgen luisteren (dan kan ik meteen de video's bekijken die iemand anders mij gister al stuurde).quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
Deze twee luisteren staat op de planning.
Je buurvrouw nu ook alquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]De buurvrouw
(het gaat haar alleen een beetje te snel)
Mja ik kreeg nog een leuk berichtje van mijn creditcardmaatschappij: ze konden wat ik op vakantie heb uitgegeven niet van mijn bankrekening afschrijven omdat er niet genoeg op stond!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je nu nog niet door wakker gaan liggen hoor
Gewoon wél nu al wat zuiniger aan doen (als dat nog mogelijk is) en proberen te sparen.
Als je het niks vindt ben je na 3 min klaar met luisteren, als je het tof vindt... Dan nooit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beiden even gebookmarked, ga ik morgen luisteren (dan kan ik meteen de video's bekijken die iemand anders mij gister al stuurde).
Yep, we zitten aan de wijn, ik had het over HET forum. Snapt ze niets van. Ze wilde muziek horen, dus Gup aangeslingerdquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je buurvrouw nu ook al
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, we zitten aan de wijn, ik had het over HET forum. Snapt ze niets van. Ze wilde muziek horen, dus Gup aangeslingerd
Proostquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, we zitten aan de wijn, ik had het over HET forum. Snapt ze niets van. Ze wilde muziek horen, dus Gup aangeslingerd
Pffff.... nooit leuk als je cc niet afgeschreven kan worden. Die vragen een hele forse rentequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik kreeg nog een leuk berichtje van mijn creditcardmaatschappij: ze konden wat ik op vakantie heb uitgegeven niet van mijn bankrekening afschrijven omdat er niet genoeg op stond!Ik maak het begin komende maand meteen over zodra ik mijn WW en WIA heb binnengekregen. Ik heb nog wel wat contant geld, dus kan ik de maand op zich nog wel overleven. Ik moet echter ook nog gemeentelijke belastingen betalen. Kijken wanneer dat uiterlijk moet gebeuren.
Wel goed nieuws: ik heb een officiële indicatie gekregen en heb recht op begeleiding voor thuis, dus ook voor mijn financiën!
15% per jaar ja. Ik moet sowieso al rente betalen als ik het begin komende maand betaal, maar dat is dan 15 euro of zo. Kut, maar het moet maar ff.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff.... nooit leuk als je cc niet afgeschreven kan worden. Die vragen een hele forse rente
Dat is goed nieuws
Gaat gewoon tijd kosten maar je krijgt alles wel op de rit
Ik laat het je wel wetenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je het niks vindt ben je na 3 min klaar met luisteren, als je het tof vindt... Dan nooit.
Gewoon verzoekjes bij Gup inschietenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]Toftof! Ik heb een andere zender opgezet waar Rob me naar toe heeft verwezen toen ik voor de ZOVEELSTE keer over Gup zat te zeiken tegen hem!
Heh nee was een geintje van hem hoor!Er zit gewoon erg veel herhaling in Gup en dat geef ik steeds door.
Die komt ook wel erg vaak langsquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:05 schreef ToT het volgende:
Zo heb ik nu een allergie tegen Amy WInehouse gekregen!
Thanksquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Proost
Hey buurvrouw
Zeg maar dat ze zondag moet luisterenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thanks
Buuf snapt er niets van
Ze vind de muziek wel tof
(En er draait niet eens iemand)
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Zeg maar dat ze zondag moet luisteren
Ik zeg doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Verhip dat moet ik aan mijn broertje en aan kokkie ook nog doorgeven
(Weet alleen niet of kokkie zondag moet werken)
En als je straks een goed inzicht hebt in je inkomen vs uitgaven gaat dat een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:09 schreef ToT het volgende:
Maar idd; gaat tijd kosten, maar dan komt ook alles wel goed!De aanschaf van de auto was echt, ECHT een aderlating, en de vakantie ook. Nu is het even financieel er weer bovenop krabbelen en de leningen afbetalen.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als je straks een goed inzicht hebt in je inkomen vs uitgaven gaat dat een stuk makkelijker.
Ik ga het doorgevenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik zeg doen![]()
Hoe gaat ie met kokkie ?
quote:
pas maar op dat je niet in eenquote:
Hertquote:
Ik heb die naam ook echt nooit begrepen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Straks bitterballen
ze zijn eigenlijk niet eens bitter
Verhip, ik heb mij eigenlijk nooit afgevraagd waar de naam voor bitterballen vandaan komtquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Straks bitterballen
ze zijn eigenlijk niet eens bitter
Ik ook niet tot nuquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip, ik heb mij eigenlijk nooit afgevraagd waar de naam voor bitterballen vandaan komt
Ik wel, maar ik ben sowieso raar!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ook niet tot nu
Ik ga morgen even kijken of Johannes van Dam er iets over geschreven heeft. Moet haast wel, de kroket is van Franse afkomst, maar de bitterbal is echt iets Nederlands.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ook niet tot nu
Bitterballen werden van oorsprong gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, en worden nog steeds geassocieerd met gezelligheidquote:
Bitterballen werden van oorsprong gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, en worden nog steeds geassocieerd met gezelligheidquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken of Johannes van Dam er iets over geschreven heeft. Moet haast wel, de kroket is van Franse afkomst, maar de bitterbal is echt iets Nederlands.
Ahhhh vandaar! Weer 1 van de mysteriën des levens ontrafeld!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Bitterballen werden van oorsprong gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, en worden nog steeds geassocieerd met gezelligheid
Raar maar tof
Maar dan heb ik nu de vervolg vraag.... Waarom kozen de Nederlanders er voor om de croquetten een ronde vorm te geven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Bitterballen werden van oorsprong gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, en worden nog steeds geassocieerd met gezelligheid
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
...en worden nog steeds geassocieerd met gezelligheid
What's up?quote:
Ik zou et niet wetenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dan heb ik nu de vervolg vraag.... Waarom kozen de Nederlanders er voor om de croquetten een ronde vorm te geven.
Oh, misschien omdat ze bij een bittertje werden geserveerd en een bitterbal gewoon in je mond past, en een croquette niet?
Wat ?quote:
Ik ga dus morgen toch maar even kijken wat Johannes van Dam over de bitterballen te melden heeftquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik zou et niet weten
Doe datquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga dus morgen toch maar even kijken wat Johannes van Dam over de bitterballen te melden heeft
Wat is er?quote:
quote:
Misschien heeft ie het ook niet gedaan..quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]bitterbal staat niet in de index van de 'De Dikke van Dam'. Zal eens in de kranten-archieven zoeken of hij daar toevallig iets over heeft geschreven.
Ik weet het, nog 2 weekjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer.
Eerst zoeken, als ik dan nog niets kan vinden kan ik best een poging wagen om gewoon zo brutaal de vraag te stellenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Misschien heeft ie het ook niet gedaan..
Je hoofd loopt over?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer.
Ja. Je kan ook luisteren naar wat ik gisteren zei en dat gewoon doen.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja. Je kan ook luisteren naar wat ik gisteren zei en dat gewoon doen.
quote:
Dat is niet aan mij om te zeggenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar zo klinkt het wel!
quote:
quote:
quote:
Whahaha, zeg dat maar tegen KTquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen flauw idee waar het over gaat, maar denk dat hij idd naar je moet luisteren
[..]LoLa
![]()
Hoe is het met de zieken in je huishouden, opgeknapt?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef ToT het volgende:
Oh ja; Queen komt ook best regelmatig langs!
Die is echt vaak jaquote:
6 weken grens, dat het medicijn zou moeten werken zogezegd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Awesome ...
Wat is er over 2 weekjes?
Ik ga ook ff slikken; mijn biertje!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm... Medicijn... Goed dat ik er aan denk...
Even slikken.
Moet je het wel met regelmaat slikken jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
6 weken grens, dat het medicijn zou moeten werken zogezegd.
Ow, hangt van de medicatie af (en nee ik hoef niet te weten wat jij slikt), maar de meds die ik slik moet ik ook minimaal 6 weken slikken voor mijn lichaam er op ingeregeld is. Daarom na een med bijstelling altijd pas na 3 maanden een vervolgcontrole.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
6 weken grens, dat het medicijn zou moeten werken zogezegd.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
@ Marymouse, aan de betere hand
Truste broertjequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo bitter ballen waren![]()
Ik ga slapen![]()
Voor de dames![]()
Slaapquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo bitter ballen waren![]()
Ik ga slapen![]()
Voor de dames![]()
Nou rust?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]geeft jou ook weer wat rust
(En al weer uien in huis? )
Bijwerkingen zijn vooralsnog met 2 medicijnen binnen een dag of 2-3 wel weg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:41 schreef ToT het volgende:
Zeker met medicatie op psychisch gebied heeft het echt zo z'n tijd nodig om echt te werken en om over eventuele bijwerkingen heen te komen.
Veel medicijnen hoor waar je lichaam zich op moet instellen. Veel van de de voorgeschreven medicijnen hebben een inwerktijd nodig. 't is niet zoals een paracetamolletje slikken en van je hoofdpijn af zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:41 schreef ToT het volgende:
Zeker met medicatie op psychisch gebied heeft het echt zo z'n tijd nodig om echt te werken en om over eventuele bijwerkingen heen te komen.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bijwerkingen zijn vooralsnog met 2 medicijnen binnen een dag of 2-3 wel weg.
Precies, met sommige medicijnen moet je ook eerst een spiegel opbouwen in je bloed.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Veel medicijnen hoor waar je lichaam zich op moet instellen. Veel van de de voorgeschreven medicijnen hebben een inwerktijd nodig. 't is niet zoals een paracetamolletje slikken en van je hoofdpijn af zijn
Wel tricky met autorijden hoor, had ik toch beter niet kunnen doen toen...quote:
Herkenbaar, achteraf denken.... dat had ik beter niet kunnen doen. Lesje voor de toekomstquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel tricky met autorijden hoor, had ik toch beter niet kunnen doen toen...
Droomde steeds weg...
Dat doe ik zonder medicatie ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Droomde steeds weg...
Ik weet het inmiddels. Maar het blijft soms frustrerend als je in een reclameblok voorbij ziet komen dat Aleve DE oplossing is tegen migraine, en je gewoon Gaviscon moet innemen als je last heb van je maagquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, met sommige medicijnen moet je ook eerst een spiegel opbouwen in je bloed.
Ach je weet veel dingen ook pas als je ze doet...quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Herkenbaar, achteraf denken.... dat had ik beter niet kunnen doen. Lesje voor de toekomst
Hmmm ik heb 4 medicijnen geslikt met een gele sticker. (Tegelijkertijd)quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Droomde steeds weg...
Uhuh, ik kom slaap tekort, periodes die ik heb slaap ik heel weinig en slecht, dan in je auto stappen om 6 uur 's ochtends is een drama, loeiharde kolere herrie op mijn radio helptquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik droomde weg en zei steeds weer tegen mezelf: Hey opletten. "'hey opletten''
Same here, altijd al gedaan. Lekker op de automatische piloot terwijl je helemaal in een andere wereld zit, maar je wordt wel meteen getriggerd als er op de weg iets gebeurt.quote:
Of je denkt dat je er geen last van hebt gehadquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm ik heb 4 medicijnen geslikt met een gele sticker. (Tegelijkertijd)
Geen last van gehad wat autorijden betreft, gelukkig, maar verder was ik wel een fucking zombie!
Mocht toen eigenlijk ook geen alcohol drinken.
Come to think of it....mag ik eigenlijk nog steeds niet met mijn huidige medicijnen!![]()
Raampje open ook al vriest het en om 0700 al aan de redbull zittenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh, ik kom slaap tekort, periodes die ik heb slaap ik heel weinig en slecht, dan in je auto stappen om 6 uur 's ochtends is een drama, loeiharde kolere herrie op mijn radio helpt
Dat heb ik wel, ik kan ook niet naar het stoplicht kijken en toch zien dat hij op groen springtquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, altijd al gedaan. Lekker op de automatische piloot terwijl je helemaal in een andere wereld zit, maar je wordt wel meteen getriggerd als er op de weg iets gebeurt.
Meh valt heel erg mee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of je denkt dat je er geen last van hebt gehad
Raampje idd open, redbullquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Raampje open ook al vriest het en om 0700 al aan de redbull zitten
Effectief ja!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Raampje open ook al vriest het en om 0700 al aan de redbull zitten
Dat ja!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, ik kan ook niet naar het stoplicht kijken en toch zien dat hij op groen springt
Ze verkochten toen in NL nog geen mountain dewquote:
En achteraf gezien heel erg domquote:
Daar moet je je lekker niks van aantrekken, jij weet toch dat het zo isquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ja!Ja normaal vertel ik dit tegen niemand, want ik heb al vaak genoeg minachtende opmerkingen daarover gehad!
Ach ik kan sowieso heel slecht tegen gezeik van anderen over hoe ik mijn leven leef.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar moet je je lekker niks van aantrekken, jij weet toch dat het zo is
Neu, maar besef nu dondersgoed dat ik vooral geluk had dat ik toen voornamelijk de langste parkeerstrook van Nederland af hoefde te rijden in de spitsquote:
Die had ik al na de USA. Daar moet je echt geen birthday-cake accepterenquote:
Daar trek ik me inmiddels niks van aan, als het je niet bevalt daaris de deur, kijk uit dat die niet in je rug slaat, mijn leven, mijn regels en zolang ik me er goed bij voel, wie is een ander dan om mij te vertellen wat ik wel of niet goed doe?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik kan sowieso heel slecht tegen gezeik van anderen over hoe ik mijn leven leef.
Whehehe!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar trek ik me inmiddels niks van aan, als het je niet bevalt daaris de deur, kijk uit dat die niet in je rug slaat, mijn leven, mijn regels en zolang ik me er goed bij voel, wie is een ander dan om mij te vertellen wat ik wel of niet goed doe?
Je moest eens weten wat er over mij allemaal wel niet gezegd wordt
God ik had er geld mee kunnen verdienen als dat waar was, dan was ik nu rijk
Zo had ik er nog niet eens over nagedacht.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar trek ik me inmiddels niks van aan, als het je niet bevalt daaris de deur, kijk uit dat die niet in je rug slaat, mijn leven, mijn regels en zolang ik me er goed bij voel, wie is een ander dan om mij te vertellen wat ik wel of niet goed doe?
God ik had er geld mee kunnen verdienen als dat waar was, dan was ik nu rijk
Alcohol misbruik!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:57 schreef ToT het volgende:
Gadver, ik flikker de rest van dit bier weg! Deze bocht is echt niet te zuipen! Gelukkig maar 1 blkje van gekocht.
Ga je me nu vertellen wat ik moet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Precies datquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Tja ach gelukkig ga ik hulp krijgen. Goede adviezen accepteer ik wel, maar geen gezeik.
Heb ik ook moeten lerenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo had ik er nog niet eens over nagedacht.
ToT aan het zwerverbier?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Niet door je strot te krijgen!
Whehehe ik heb een par verschillende soorten gepakt om uit te proberen. De meesten waren best lekker, maar DIT?quote:
Jij moet lekker doen wat jij wil met jouw levenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen wat ik moet?
Kan je nog altijd gebruiken voor een bierbeslagje (hoop ik)quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
MOET hij dat?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij moet lekker doen wat jij wil met jouw leven
Zal toch wel! Je bent alco of je bent t niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Helloquote:
Het is al de zwanehals van mijn gootsteen gepasseerd!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je nog altijd gebruiken voor een bierbeslagje (hoop ik)
Hij mag het ookquote:
Ik had het wel door hoorquote:
Zoet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef Kally het volgende:
Ik word niet wakker of alert van redbull trouwens, ik denk alleen maar bah zoet
Het helpt me niet.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is al de zwanehals van mijn gootsteen gepasseerd!
quote:
Met bier is dat niet nodig hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]![]()
Wél goed naspoelen met veel heet water (vandaag geleerd van de loodgieter)
Dan was die niet goed meerquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoet?De ene keer dat ik t dronk was BAH!
zuur...
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]![]()
Wél goed naspoelen met veel heet water (vandaag geleerd van de loodgieter)
Ja dat zegt niksquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net gekocht in de winkel toen dr tijd. Ik vind t serieus zuur en niet te zuipen.
Ik gebruik veel suiker dus dat zegt idd niets. Misschien proef ik de smaak naast de suiker.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat zegt niks
Gaatje in het blikje misschien
Glazuur slaat van je tanden
Ik neem geen risico meerquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met bier is dat niet nodig hoor.
Heet water lost al veel op. Ook geleerd vandaag als je zo'n ontstopper gebruikt, eerst de verstopping vol laten lopen met HEET water en dan pas ontstoppen. En nooit chemische ontstoppers gebruiken, met de huidige PVC-buizen gaat dat niet goed.quote:
Of je haar nu goed vindt of niet, zingen kan ze wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
Weer die kut Adele op Veronica![]()
Dat wijf kan echt niet zingen en bijna iedereen loopt met haar weg.![]()
Ik vind haar super, alleen kan ik Skyfall ÉCHT niet meer horen en vind ik Rumour has it ook niks!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
Weer die kut Adele op Veronica![]()
Dat wijf kan echt niet zingen en bijna iedereen loopt met haar weg.![]()
Dit wist ik alquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem geen risico meer
Liever een iets hogere waterrekening
[..]
Heet water lost al veel op. Ook geleerd vandaag als je zo'n ontstopper gebruikt, eerst de verstopping vol laten lopen met HEET water en dan pas ontstoppen. En nooit chemische ontstoppers gebruiken, met de huidige PVC-buizen gaat dat niet goed.
Echt zo een gun moment. Wat? Heb ik dat in mn handen ofzo? Nee toch? Nee, dus dan wil ik ze niet. Pief.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:09 schreef Kally het volgende:
Waren vanmorgen trouwens in de aanbieding bij het bezine station, die red bull 2 pack, wilt u dat ook mevrouw?... Nee
Ik mis de drakensmiley hierquote:
Ik heb een jaren '60 huis en heb al HEEEEEEEEEEL wat chemische meuk er doorheen gegooid!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem geen risico meer
Liever een iets hogere waterrekening
[..]
Heet water lost al veel op. Ook geleerd vandaag als je zo'n ontstopper gebruikt, eerst de verstopping vol laten lopen met HEET water en dan pas ontstoppen. En nooit chemische ontstoppers gebruiken, met de huidige PVC-buizen gaat dat niet goed.
Mijn super verkoopt gelukkig tegenwoordig mountain dew. En met enige regelmaat koop ik Irn Bru via de webwinkel van een FOK!erquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:09 schreef Kally het volgende:
Waren vanmorgen trouwens in de aanbieding bij het bezine station, die red bull 2 pack, wilt u dat ook mevrouw?... Nee
Ze kan totaal niet zingen alleen maar bleren!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind haar super, alleen kan ik Skyfall ÉCHT niet meer horen en vind ik Rumour has it ook niks!
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt zo een gun moment. Wat? Heb ik dat in mn handen ofzo? Nee toch? Nee, dus dan wil ik ze niet. Pief.
Als ze dan eens gaat zingen kan ik t misschien ook een keer horen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Of je haar nu goed vindt of niet, zingen kan ze wel.
Ik drink geen energy drankjes, het zelfde effect als koffie, niks dusquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn super verkoopt gelukkig tegenwoordig mountain dew. En met enige regelmaat koop ik Irn Bru via de webwinkel van een FOK!er
Zijn beiden echt veel beter te pruimen (en veel minder zoet) dan red bull
Ik dus ook, nu pasquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit wist ik al
Door schade en schande
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ze dan eens gaat zingen kan ik t misschien ook een keer horen.
Ik heb geen idee. Ik kom nooit in tankstations. Ik beelde me dit in na Kally haar berichtje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]Precies ja!
Ik merk dat het voornamelijk bij de Shell heel erg is!
Possie is weer eens in een van zijn 'tegengasgeef' buienquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ze dan eens gaat zingen kan ik t misschien ook een keer horen.
Met mate hè? Straks denken ze nog dat ik lief ben ofzoquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Possie is weer eens in een van zijn 'tegengasgeef' buien
Is hij wel eens anders dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij heeft het wel degelijk uitwerkingquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik drink geen energy drankjes, het zelfde effect als koffie, niks dus
Nou ja ik heb ze wel geprobeerd, maar het werkt gewoon niet, alhoewel red bull rode wodka ga ik dan wel weer lekker op
Sorry.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik ben een echte stevige koffiedrinker, en behoorlijk sterk ook, dus ik merk er weinig van, al probeer ik dat nu ook te verminderenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij heeft het wel degelijk uitwerking
Drink ze niet zo vaak meer, maar dat komt omdat het een negatieve uitwerking heeft op mijn hartfunctie
ja hoorquote:
Je hart krijgt dan ongeveer deze BPM?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij heeft het wel degelijk uitwerking
Drink ze niet zo vaak meer, maar dat komt omdat het een negatieve uitwerking heeft op mijn hartfunctie
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Met mate hè? Straks denken ze nog dat ik lief ben ofzo
Eh, ja, na 25 sec alquote:
Ongezouten mn mening geven bui dacht ik eerder.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sttttquote:
Ik ook, dat wordt me niet altijd in dank afgenomen, dus soms zit ik op mijn handenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ongezouten mn mening geven bui dacht ik eerder.Maar zo ben ik altijd.
Gup afgesloten begonnen met Jose James, eerste 1.5 min klinkt goedquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:17 schreef Kally het volgende:
Een klein draakje (nu krijg ik klappen) gaf me een linkje die hij hier ook gepost heeft, dat is heerlijke muziek, daar luister ik nu naar
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
17 seconde hier! Wat een tiefus herrie!
Ongenuanceerd je mening geven, is m.i. iets anders als ongezouten je mening gevenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ongezouten mn mening geven bui dacht ik eerder.Maar zo ben ik altijd.
Mij ook niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, dat wordt me niet altijd in dank afgenomen, dus soms zit ik op mijn handen
Daarom doe ik t ook ongezouten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ongenuanceerd je mening geven, is m.i. iets anders als ongezouten je mening geven
En hé je weet dat ik van het koken ben, dus ik zout heel veel na
Ik heb echt heel veel erger meegemaakt hier hoor, jij bent nog behoorlijk miltquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, dat wordt me niet altijd in dank afgenomen, dus soms zit ik op mijn handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |