Moet je het wel met regelmaat slikken jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
6 weken grens, dat het medicijn zou moeten werken zogezegd.
Ow, hangt van de medicatie af (en nee ik hoef niet te weten wat jij slikt), maar de meds die ik slik moet ik ook minimaal 6 weken slikken voor mijn lichaam er op ingeregeld is. Daarom na een med bijstelling altijd pas na 3 maanden een vervolgcontrole.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
6 weken grens, dat het medicijn zou moeten werken zogezegd.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
@ Marymouse, aan de betere hand
Truste broertjequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo bitter ballen waren![]()
Ik ga slapen![]()
Voor de dames![]()
Slaapquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo bitter ballen waren![]()
Ik ga slapen![]()
Voor de dames![]()
Nou rust?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]geeft jou ook weer wat rust
(En al weer uien in huis? )
Bijwerkingen zijn vooralsnog met 2 medicijnen binnen een dag of 2-3 wel weg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:41 schreef ToT het volgende:
Zeker met medicatie op psychisch gebied heeft het echt zo z'n tijd nodig om echt te werken en om over eventuele bijwerkingen heen te komen.
Veel medicijnen hoor waar je lichaam zich op moet instellen. Veel van de de voorgeschreven medicijnen hebben een inwerktijd nodig. 't is niet zoals een paracetamolletje slikken en van je hoofdpijn af zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:41 schreef ToT het volgende:
Zeker met medicatie op psychisch gebied heeft het echt zo z'n tijd nodig om echt te werken en om over eventuele bijwerkingen heen te komen.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bijwerkingen zijn vooralsnog met 2 medicijnen binnen een dag of 2-3 wel weg.
Precies, met sommige medicijnen moet je ook eerst een spiegel opbouwen in je bloed.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Veel medicijnen hoor waar je lichaam zich op moet instellen. Veel van de de voorgeschreven medicijnen hebben een inwerktijd nodig. 't is niet zoals een paracetamolletje slikken en van je hoofdpijn af zijn
Wel tricky met autorijden hoor, had ik toch beter niet kunnen doen toen...quote:
Herkenbaar, achteraf denken.... dat had ik beter niet kunnen doen. Lesje voor de toekomstquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel tricky met autorijden hoor, had ik toch beter niet kunnen doen toen...
Droomde steeds weg...
Dat doe ik zonder medicatie ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Droomde steeds weg...
Ik weet het inmiddels. Maar het blijft soms frustrerend als je in een reclameblok voorbij ziet komen dat Aleve DE oplossing is tegen migraine, en je gewoon Gaviscon moet innemen als je last heb van je maagquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, met sommige medicijnen moet je ook eerst een spiegel opbouwen in je bloed.
Ach je weet veel dingen ook pas als je ze doet...quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Herkenbaar, achteraf denken.... dat had ik beter niet kunnen doen. Lesje voor de toekomst
Hmmm ik heb 4 medicijnen geslikt met een gele sticker. (Tegelijkertijd)quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Droomde steeds weg...
Uhuh, ik kom slaap tekort, periodes die ik heb slaap ik heel weinig en slecht, dan in je auto stappen om 6 uur 's ochtends is een drama, loeiharde kolere herrie op mijn radio helptquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik droomde weg en zei steeds weer tegen mezelf: Hey opletten. "'hey opletten''
Same here, altijd al gedaan. Lekker op de automatische piloot terwijl je helemaal in een andere wereld zit, maar je wordt wel meteen getriggerd als er op de weg iets gebeurt.quote:
Of je denkt dat je er geen last van hebt gehadquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm ik heb 4 medicijnen geslikt met een gele sticker. (Tegelijkertijd)
Geen last van gehad wat autorijden betreft, gelukkig, maar verder was ik wel een fucking zombie!
Mocht toen eigenlijk ook geen alcohol drinken.
Come to think of it....mag ik eigenlijk nog steeds niet met mijn huidige medicijnen!![]()
Raampje open ook al vriest het en om 0700 al aan de redbull zittenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh, ik kom slaap tekort, periodes die ik heb slaap ik heel weinig en slecht, dan in je auto stappen om 6 uur 's ochtends is een drama, loeiharde kolere herrie op mijn radio helpt
Dat heb ik wel, ik kan ook niet naar het stoplicht kijken en toch zien dat hij op groen springtquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, altijd al gedaan. Lekker op de automatische piloot terwijl je helemaal in een andere wereld zit, maar je wordt wel meteen getriggerd als er op de weg iets gebeurt.
Meh valt heel erg mee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of je denkt dat je er geen last van hebt gehad
Raampje idd open, redbullquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Raampje open ook al vriest het en om 0700 al aan de redbull zitten
Effectief ja!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Raampje open ook al vriest het en om 0700 al aan de redbull zitten
Dat ja!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, ik kan ook niet naar het stoplicht kijken en toch zien dat hij op groen springt
Ze verkochten toen in NL nog geen mountain dewquote:
En achteraf gezien heel erg domquote:
Daar moet je je lekker niks van aantrekken, jij weet toch dat het zo isquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ja!Ja normaal vertel ik dit tegen niemand, want ik heb al vaak genoeg minachtende opmerkingen daarover gehad!
Ach ik kan sowieso heel slecht tegen gezeik van anderen over hoe ik mijn leven leef.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar moet je je lekker niks van aantrekken, jij weet toch dat het zo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |