Uhuh, ik kom slaap tekort, periodes die ik heb slaap ik heel weinig en slecht, dan in je auto stappen om 6 uur 's ochtends is een drama, loeiharde kolere herrie op mijn radio helptquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik droomde weg en zei steeds weer tegen mezelf: Hey opletten. "'hey opletten''
Same here, altijd al gedaan. Lekker op de automatische piloot terwijl je helemaal in een andere wereld zit, maar je wordt wel meteen getriggerd als er op de weg iets gebeurt.quote:
Of je denkt dat je er geen last van hebt gehadquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm ik heb 4 medicijnen geslikt met een gele sticker. (Tegelijkertijd)
Geen last van gehad wat autorijden betreft, gelukkig, maar verder was ik wel een fucking zombie!
Mocht toen eigenlijk ook geen alcohol drinken.
Come to think of it....mag ik eigenlijk nog steeds niet met mijn huidige medicijnen!![]()
Raampje open ook al vriest het en om 0700 al aan de redbull zittenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh, ik kom slaap tekort, periodes die ik heb slaap ik heel weinig en slecht, dan in je auto stappen om 6 uur 's ochtends is een drama, loeiharde kolere herrie op mijn radio helpt
Dat heb ik wel, ik kan ook niet naar het stoplicht kijken en toch zien dat hij op groen springtquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, altijd al gedaan. Lekker op de automatische piloot terwijl je helemaal in een andere wereld zit, maar je wordt wel meteen getriggerd als er op de weg iets gebeurt.
Meh valt heel erg mee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of je denkt dat je er geen last van hebt gehad
Raampje idd open, redbullquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Raampje open ook al vriest het en om 0700 al aan de redbull zitten
Effectief ja!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Raampje open ook al vriest het en om 0700 al aan de redbull zitten
Dat ja!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, ik kan ook niet naar het stoplicht kijken en toch zien dat hij op groen springt
Ze verkochten toen in NL nog geen mountain dewquote:
En achteraf gezien heel erg domquote:
Daar moet je je lekker niks van aantrekken, jij weet toch dat het zo isquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ja!Ja normaal vertel ik dit tegen niemand, want ik heb al vaak genoeg minachtende opmerkingen daarover gehad!
Ach ik kan sowieso heel slecht tegen gezeik van anderen over hoe ik mijn leven leef.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar moet je je lekker niks van aantrekken, jij weet toch dat het zo is
Neu, maar besef nu dondersgoed dat ik vooral geluk had dat ik toen voornamelijk de langste parkeerstrook van Nederland af hoefde te rijden in de spitsquote:
Die had ik al na de USA. Daar moet je echt geen birthday-cake accepterenquote:
Daar trek ik me inmiddels niks van aan, als het je niet bevalt daaris de deur, kijk uit dat die niet in je rug slaat, mijn leven, mijn regels en zolang ik me er goed bij voel, wie is een ander dan om mij te vertellen wat ik wel of niet goed doe?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik kan sowieso heel slecht tegen gezeik van anderen over hoe ik mijn leven leef.
Whehehe!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar trek ik me inmiddels niks van aan, als het je niet bevalt daaris de deur, kijk uit dat die niet in je rug slaat, mijn leven, mijn regels en zolang ik me er goed bij voel, wie is een ander dan om mij te vertellen wat ik wel of niet goed doe?
Je moest eens weten wat er over mij allemaal wel niet gezegd wordt
God ik had er geld mee kunnen verdienen als dat waar was, dan was ik nu rijk
Zo had ik er nog niet eens over nagedacht.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar trek ik me inmiddels niks van aan, als het je niet bevalt daaris de deur, kijk uit dat die niet in je rug slaat, mijn leven, mijn regels en zolang ik me er goed bij voel, wie is een ander dan om mij te vertellen wat ik wel of niet goed doe?
God ik had er geld mee kunnen verdienen als dat waar was, dan was ik nu rijk
Alcohol misbruik!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:57 schreef ToT het volgende:
Gadver, ik flikker de rest van dit bier weg! Deze bocht is echt niet te zuipen! Gelukkig maar 1 blkje van gekocht.
Ga je me nu vertellen wat ik moet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Precies datquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Tja ach gelukkig ga ik hulp krijgen. Goede adviezen accepteer ik wel, maar geen gezeik.
Heb ik ook moeten lerenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo had ik er nog niet eens over nagedacht.
ToT aan het zwerverbier?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Niet door je strot te krijgen!
Whehehe ik heb een par verschillende soorten gepakt om uit te proberen. De meesten waren best lekker, maar DIT?quote:
Jij moet lekker doen wat jij wil met jouw levenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen wat ik moet?
Kan je nog altijd gebruiken voor een bierbeslagje (hoop ik)quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
MOET hij dat?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij moet lekker doen wat jij wil met jouw leven
Zal toch wel! Je bent alco of je bent t niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Helloquote:
Het is al de zwanehals van mijn gootsteen gepasseerd!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je nog altijd gebruiken voor een bierbeslagje (hoop ik)
Hij mag het ookquote:
Ik had het wel door hoorquote:
Zoet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef Kally het volgende:
Ik word niet wakker of alert van redbull trouwens, ik denk alleen maar bah zoet
Het helpt me niet.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is al de zwanehals van mijn gootsteen gepasseerd!
quote:
Met bier is dat niet nodig hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]![]()
Wél goed naspoelen met veel heet water (vandaag geleerd van de loodgieter)
Dan was die niet goed meerquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoet?De ene keer dat ik t dronk was BAH!
zuur...
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]![]()
Wél goed naspoelen met veel heet water (vandaag geleerd van de loodgieter)
Ja dat zegt niksquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net gekocht in de winkel toen dr tijd. Ik vind t serieus zuur en niet te zuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |