Ik ga dus morgen toch maar even kijken wat Johannes van Dam over de bitterballen te melden heeftquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik zou et niet weten
Doe datquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga dus morgen toch maar even kijken wat Johannes van Dam over de bitterballen te melden heeft
Wat is er?quote:
quote:
Misschien heeft ie het ook niet gedaan..quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]bitterbal staat niet in de index van de 'De Dikke van Dam'. Zal eens in de kranten-archieven zoeken of hij daar toevallig iets over heeft geschreven.
Ik weet het, nog 2 weekjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer.
Eerst zoeken, als ik dan nog niets kan vinden kan ik best een poging wagen om gewoon zo brutaal de vraag te stellenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Misschien heeft ie het ook niet gedaan..
Je hoofd loopt over?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer.
Ja. Je kan ook luisteren naar wat ik gisteren zei en dat gewoon doen.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja. Je kan ook luisteren naar wat ik gisteren zei en dat gewoon doen.
quote:
Dat is niet aan mij om te zeggenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar zo klinkt het wel!
quote:
quote:
quote:
Whahaha, zeg dat maar tegen KTquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen flauw idee waar het over gaat, maar denk dat hij idd naar je moet luisteren
[..]LoLa
![]()
Hoe is het met de zieken in je huishouden, opgeknapt?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef ToT het volgende:
Oh ja; Queen komt ook best regelmatig langs!
Die is echt vaak jaquote:
6 weken grens, dat het medicijn zou moeten werken zogezegd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Awesome ...
Wat is er over 2 weekjes?
Ik ga ook ff slikken; mijn biertje!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm... Medicijn... Goed dat ik er aan denk...
Even slikken.
Moet je het wel met regelmaat slikken jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
6 weken grens, dat het medicijn zou moeten werken zogezegd.
Ow, hangt van de medicatie af (en nee ik hoef niet te weten wat jij slikt), maar de meds die ik slik moet ik ook minimaal 6 weken slikken voor mijn lichaam er op ingeregeld is. Daarom na een med bijstelling altijd pas na 3 maanden een vervolgcontrole.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
6 weken grens, dat het medicijn zou moeten werken zogezegd.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
@ Marymouse, aan de betere hand
Truste broertjequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo bitter ballen waren![]()
Ik ga slapen![]()
Voor de dames![]()
Slaapquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo bitter ballen waren![]()
Ik ga slapen![]()
Voor de dames![]()
Nou rust?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]geeft jou ook weer wat rust
(En al weer uien in huis? )
Bijwerkingen zijn vooralsnog met 2 medicijnen binnen een dag of 2-3 wel weg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:41 schreef ToT het volgende:
Zeker met medicatie op psychisch gebied heeft het echt zo z'n tijd nodig om echt te werken en om over eventuele bijwerkingen heen te komen.
Veel medicijnen hoor waar je lichaam zich op moet instellen. Veel van de de voorgeschreven medicijnen hebben een inwerktijd nodig. 't is niet zoals een paracetamolletje slikken en van je hoofdpijn af zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:41 schreef ToT het volgende:
Zeker met medicatie op psychisch gebied heeft het echt zo z'n tijd nodig om echt te werken en om over eventuele bijwerkingen heen te komen.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bijwerkingen zijn vooralsnog met 2 medicijnen binnen een dag of 2-3 wel weg.
Precies, met sommige medicijnen moet je ook eerst een spiegel opbouwen in je bloed.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Veel medicijnen hoor waar je lichaam zich op moet instellen. Veel van de de voorgeschreven medicijnen hebben een inwerktijd nodig. 't is niet zoals een paracetamolletje slikken en van je hoofdpijn af zijn
Wel tricky met autorijden hoor, had ik toch beter niet kunnen doen toen...quote:
Herkenbaar, achteraf denken.... dat had ik beter niet kunnen doen. Lesje voor de toekomstquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel tricky met autorijden hoor, had ik toch beter niet kunnen doen toen...
Droomde steeds weg...
Dat doe ik zonder medicatie ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Droomde steeds weg...
Ik weet het inmiddels. Maar het blijft soms frustrerend als je in een reclameblok voorbij ziet komen dat Aleve DE oplossing is tegen migraine, en je gewoon Gaviscon moet innemen als je last heb van je maagquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, met sommige medicijnen moet je ook eerst een spiegel opbouwen in je bloed.
Ach je weet veel dingen ook pas als je ze doet...quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Herkenbaar, achteraf denken.... dat had ik beter niet kunnen doen. Lesje voor de toekomst
Hmmm ik heb 4 medicijnen geslikt met een gele sticker. (Tegelijkertijd)quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Droomde steeds weg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |