Maar dan heb ik nu de vervolg vraag.... Waarom kozen de Nederlanders er voor om de croquetten een ronde vorm te geven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Bitterballen werden van oorsprong gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, en worden nog steeds geassocieerd met gezelligheid
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
...en worden nog steeds geassocieerd met gezelligheid
What's up?quote:
Ik zou et niet wetenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dan heb ik nu de vervolg vraag.... Waarom kozen de Nederlanders er voor om de croquetten een ronde vorm te geven.
Oh, misschien omdat ze bij een bittertje werden geserveerd en een bitterbal gewoon in je mond past, en een croquette niet?
Wat ?quote:
Ik ga dus morgen toch maar even kijken wat Johannes van Dam over de bitterballen te melden heeftquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik zou et niet weten
Doe datquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga dus morgen toch maar even kijken wat Johannes van Dam over de bitterballen te melden heeft
Wat is er?quote:
quote:
Misschien heeft ie het ook niet gedaan..quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]bitterbal staat niet in de index van de 'De Dikke van Dam'. Zal eens in de kranten-archieven zoeken of hij daar toevallig iets over heeft geschreven.
Ik weet het, nog 2 weekjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer.
Eerst zoeken, als ik dan nog niets kan vinden kan ik best een poging wagen om gewoon zo brutaal de vraag te stellenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Misschien heeft ie het ook niet gedaan..
Je hoofd loopt over?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer.
Ja. Je kan ook luisteren naar wat ik gisteren zei en dat gewoon doen.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja. Je kan ook luisteren naar wat ik gisteren zei en dat gewoon doen.
quote:
Dat is niet aan mij om te zeggenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar zo klinkt het wel!
quote:
quote:
quote:
Whahaha, zeg dat maar tegen KTquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen flauw idee waar het over gaat, maar denk dat hij idd naar je moet luisteren
[..]LoLa
![]()
Hoe is het met de zieken in je huishouden, opgeknapt?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef ToT het volgende:
Oh ja; Queen komt ook best regelmatig langs!
Die is echt vaak jaquote:
6 weken grens, dat het medicijn zou moeten werken zogezegd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Awesome ...
Wat is er over 2 weekjes?
Ik ga ook ff slikken; mijn biertje!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm... Medicijn... Goed dat ik er aan denk...
Even slikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |