Ik ga dus morgen toch maar even kijken wat Johannes van Dam over de bitterballen te melden heeftquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik zou et niet weten
Doe datquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga dus morgen toch maar even kijken wat Johannes van Dam over de bitterballen te melden heeft
Wat is er?quote:
quote:
Misschien heeft ie het ook niet gedaan..quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]bitterbal staat niet in de index van de 'De Dikke van Dam'. Zal eens in de kranten-archieven zoeken of hij daar toevallig iets over heeft geschreven.
Ik weet het, nog 2 weekjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer.
Eerst zoeken, als ik dan nog niets kan vinden kan ik best een poging wagen om gewoon zo brutaal de vraag te stellenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Misschien heeft ie het ook niet gedaan..
Je hoofd loopt over?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer.
Ja. Je kan ook luisteren naar wat ik gisteren zei en dat gewoon doen.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja. Je kan ook luisteren naar wat ik gisteren zei en dat gewoon doen.
quote:
Dat is niet aan mij om te zeggenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar zo klinkt het wel!
quote:
quote:
quote:
Whahaha, zeg dat maar tegen KTquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen flauw idee waar het over gaat, maar denk dat hij idd naar je moet luisteren
[..]LoLa
![]()
Hoe is het met de zieken in je huishouden, opgeknapt?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef ToT het volgende:
Oh ja; Queen komt ook best regelmatig langs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |