Correctquote:
Och jawel, komt wel goed hoor. Het kutte is alleen dat ik vanaf 1 Mei echt een heel mager inkomen ga krijgen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is dus heel erg goed nieuws voor xBubbles, en heel wat minder goed nieuws voor jou.
Maar voor jou komt er ook wel een nieuwe baan hoor
Wie leest er vanavond met je mee?quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Och jawel, komt wel goed hoor. Het kutte is alleen dat ik vanaf 1 Mei echt een heel mager inkomen ga krijgen!Hoewel....volgens mij gaat de WIA dan weer wat omhoog als de WW zo keldert.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wie leest er vanavond met je mee?
Beiden even gebookmarked, ga ik morgen luisteren (dan kan ik meteen de video's bekijken die iemand anders mij gister al stuurde).quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
Deze twee luisteren staat op de planning.
Je buurvrouw nu ook alquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]De buurvrouw
(het gaat haar alleen een beetje te snel)
Mja ik kreeg nog een leuk berichtje van mijn creditcardmaatschappij: ze konden wat ik op vakantie heb uitgegeven niet van mijn bankrekening afschrijven omdat er niet genoeg op stond!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je nu nog niet door wakker gaan liggen hoor
Gewoon wél nu al wat zuiniger aan doen (als dat nog mogelijk is) en proberen te sparen.
Als je het niks vindt ben je na 3 min klaar met luisteren, als je het tof vindt... Dan nooit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beiden even gebookmarked, ga ik morgen luisteren (dan kan ik meteen de video's bekijken die iemand anders mij gister al stuurde).
Yep, we zitten aan de wijn, ik had het over HET forum. Snapt ze niets van. Ze wilde muziek horen, dus Gup aangeslingerdquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je buurvrouw nu ook al
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, we zitten aan de wijn, ik had het over HET forum. Snapt ze niets van. Ze wilde muziek horen, dus Gup aangeslingerd
Proostquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, we zitten aan de wijn, ik had het over HET forum. Snapt ze niets van. Ze wilde muziek horen, dus Gup aangeslingerd
Pffff.... nooit leuk als je cc niet afgeschreven kan worden. Die vragen een hele forse rentequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik kreeg nog een leuk berichtje van mijn creditcardmaatschappij: ze konden wat ik op vakantie heb uitgegeven niet van mijn bankrekening afschrijven omdat er niet genoeg op stond!Ik maak het begin komende maand meteen over zodra ik mijn WW en WIA heb binnengekregen. Ik heb nog wel wat contant geld, dus kan ik de maand op zich nog wel overleven. Ik moet echter ook nog gemeentelijke belastingen betalen. Kijken wanneer dat uiterlijk moet gebeuren.
Wel goed nieuws: ik heb een officiële indicatie gekregen en heb recht op begeleiding voor thuis, dus ook voor mijn financiën!
15% per jaar ja. Ik moet sowieso al rente betalen als ik het begin komende maand betaal, maar dat is dan 15 euro of zo. Kut, maar het moet maar ff.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff.... nooit leuk als je cc niet afgeschreven kan worden. Die vragen een hele forse rente
Dat is goed nieuws
Gaat gewoon tijd kosten maar je krijgt alles wel op de rit
Ik laat het je wel wetenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je het niks vindt ben je na 3 min klaar met luisteren, als je het tof vindt... Dan nooit.
Gewoon verzoekjes bij Gup inschietenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]Toftof! Ik heb een andere zender opgezet waar Rob me naar toe heeft verwezen toen ik voor de ZOVEELSTE keer over Gup zat te zeiken tegen hem!
Heh nee was een geintje van hem hoor!Er zit gewoon erg veel herhaling in Gup en dat geef ik steeds door.
Die komt ook wel erg vaak langsquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:05 schreef ToT het volgende:
Zo heb ik nu een allergie tegen Amy WInehouse gekregen!
Thanksquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Proost
Hey buurvrouw
Zeg maar dat ze zondag moet luisterenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thanks
Buuf snapt er niets van
Ze vind de muziek wel tof
(En er draait niet eens iemand)
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Zeg maar dat ze zondag moet luisteren
Ik zeg doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Verhip dat moet ik aan mijn broertje en aan kokkie ook nog doorgeven
(Weet alleen niet of kokkie zondag moet werken)
En als je straks een goed inzicht hebt in je inkomen vs uitgaven gaat dat een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:09 schreef ToT het volgende:
Maar idd; gaat tijd kosten, maar dan komt ook alles wel goed!De aanschaf van de auto was echt, ECHT een aderlating, en de vakantie ook. Nu is het even financieel er weer bovenop krabbelen en de leningen afbetalen.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als je straks een goed inzicht hebt in je inkomen vs uitgaven gaat dat een stuk makkelijker.
Ik ga het doorgevenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik zeg doen![]()
Hoe gaat ie met kokkie ?
quote:
pas maar op dat je niet in eenquote:
Hertquote:
Ik heb die naam ook echt nooit begrepen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Straks bitterballen
ze zijn eigenlijk niet eens bitter
Verhip, ik heb mij eigenlijk nooit afgevraagd waar de naam voor bitterballen vandaan komtquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Straks bitterballen
ze zijn eigenlijk niet eens bitter
Ik ook niet tot nuquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip, ik heb mij eigenlijk nooit afgevraagd waar de naam voor bitterballen vandaan komt
Ik wel, maar ik ben sowieso raar!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ook niet tot nu
Ik ga morgen even kijken of Johannes van Dam er iets over geschreven heeft. Moet haast wel, de kroket is van Franse afkomst, maar de bitterbal is echt iets Nederlands.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ook niet tot nu
Bitterballen werden van oorsprong gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, en worden nog steeds geassocieerd met gezelligheidquote:
Bitterballen werden van oorsprong gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, en worden nog steeds geassocieerd met gezelligheidquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken of Johannes van Dam er iets over geschreven heeft. Moet haast wel, de kroket is van Franse afkomst, maar de bitterbal is echt iets Nederlands.
Ahhhh vandaar! Weer 1 van de mysteriën des levens ontrafeld!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Bitterballen werden van oorsprong gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, en worden nog steeds geassocieerd met gezelligheid
Raar maar tof
Maar dan heb ik nu de vervolg vraag.... Waarom kozen de Nederlanders er voor om de croquetten een ronde vorm te geven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Bitterballen werden van oorsprong gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, en worden nog steeds geassocieerd met gezelligheid
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
...en worden nog steeds geassocieerd met gezelligheid
What's up?quote:
Ik zou et niet wetenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dan heb ik nu de vervolg vraag.... Waarom kozen de Nederlanders er voor om de croquetten een ronde vorm te geven.
Oh, misschien omdat ze bij een bittertje werden geserveerd en een bitterbal gewoon in je mond past, en een croquette niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |