BO2?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Of ik even dit erop kan zetten en dat, achtergrond van telefoon moet BO2 zijn, profielfoto moet BO2 zijn
Black Opsquote:
Oh, die game.. Ik snapquote:
Meeh truste, ik ga ook niet laat, ik kwart over 5quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, die game.. Ik snap
Inmiddels bedtijd hier ook, half 4 die verrekte wekker weer
Thanksquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Meeh truste, ik ga ook niet laat, ik kwart over 5
Ik luister nu Gastonquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:17 schreef ToT het volgende:
Zo, bezoek is weer weg.
Jammer dat ik het laatste deel van je show moest missen, Joof!
Ik luister naar headbangersfm.com; een site waar Rob me naar toe heeft verwezen toen ik voor de zoveelste keer over Gup zat te zeiken!quote:
Is goed meis!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:26 schreef Kally het volgende:
Ik ga serietje kijken en dan knuffelen met mijn bed
quote:
Zij heeft mijn baan ingepikt!!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]net te laat binnen dus om te horen hoe het rollenspel verlopen is.
slaap lekker
![]()
'n avond voor de rest
Muisjequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]net te laat binnen dus om te horen hoe het rollenspel verlopen is.
slaap lekker
![]()
'n avond voor de rest
quote:
quote:
Ik weet niet wanneer ze het gesprek heeft, maar ze hadden tegen haar gezegd dat ze echt perfect was aan de telefoon en wat hen betreft "echt een verademing" was.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Maar dat betekend dus dat xBubbles dinsdag aanstaande een gesprek heeft
(Of begrijp ik je nu verkeerd?)
[..]Broertje
Time flies when you're having fun, of zoals Kermit de kikker zegt: Time's fun when you're having flies!quote:
Dat is dus heel erg goed nieuws voor xBubbles, en heel wat minder goed nieuws voor jou.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ze het gesprek heeft, maar ze hadden tegen haar gezegd dat ze echt perfect was aan de telefoon en wat hen betreft "echt een verademing" was.
Blijkt dat zij op dezelfde baan gesolliciteerd heeft als ik, en ik ben afgewezen omdat ze al iemand hadden gevonden die meer geschikt was!![]()
![]()
Keb geen lol.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Time flies when you're having fun, of zoals Kermit de kikker zegt: Time's fun when you're having flies!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |