Ik neem geen risico meerquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met bier is dat niet nodig hoor.
Heet water lost al veel op. Ook geleerd vandaag als je zo'n ontstopper gebruikt, eerst de verstopping vol laten lopen met HEET water en dan pas ontstoppen. En nooit chemische ontstoppers gebruiken, met de huidige PVC-buizen gaat dat niet goed.quote:
Of je haar nu goed vindt of niet, zingen kan ze wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
Weer die kut Adele op Veronica![]()
Dat wijf kan echt niet zingen en bijna iedereen loopt met haar weg.![]()
Ik vind haar super, alleen kan ik Skyfall ÉCHT niet meer horen en vind ik Rumour has it ook niks!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
Weer die kut Adele op Veronica![]()
Dat wijf kan echt niet zingen en bijna iedereen loopt met haar weg.![]()
Dit wist ik alquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem geen risico meer
Liever een iets hogere waterrekening
[..]
Heet water lost al veel op. Ook geleerd vandaag als je zo'n ontstopper gebruikt, eerst de verstopping vol laten lopen met HEET water en dan pas ontstoppen. En nooit chemische ontstoppers gebruiken, met de huidige PVC-buizen gaat dat niet goed.
Echt zo een gun moment. Wat? Heb ik dat in mn handen ofzo? Nee toch? Nee, dus dan wil ik ze niet. Pief.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:09 schreef Kally het volgende:
Waren vanmorgen trouwens in de aanbieding bij het bezine station, die red bull 2 pack, wilt u dat ook mevrouw?... Nee
Ik mis de drakensmiley hierquote:
Ik heb een jaren '60 huis en heb al HEEEEEEEEEEL wat chemische meuk er doorheen gegooid!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem geen risico meer
Liever een iets hogere waterrekening
[..]
Heet water lost al veel op. Ook geleerd vandaag als je zo'n ontstopper gebruikt, eerst de verstopping vol laten lopen met HEET water en dan pas ontstoppen. En nooit chemische ontstoppers gebruiken, met de huidige PVC-buizen gaat dat niet goed.
Mijn super verkoopt gelukkig tegenwoordig mountain dew. En met enige regelmaat koop ik Irn Bru via de webwinkel van een FOK!erquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:09 schreef Kally het volgende:
Waren vanmorgen trouwens in de aanbieding bij het bezine station, die red bull 2 pack, wilt u dat ook mevrouw?... Nee
Ze kan totaal niet zingen alleen maar bleren!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind haar super, alleen kan ik Skyfall ÉCHT niet meer horen en vind ik Rumour has it ook niks!
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt zo een gun moment. Wat? Heb ik dat in mn handen ofzo? Nee toch? Nee, dus dan wil ik ze niet. Pief.
Als ze dan eens gaat zingen kan ik t misschien ook een keer horen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Of je haar nu goed vindt of niet, zingen kan ze wel.
Ik drink geen energy drankjes, het zelfde effect als koffie, niks dusquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn super verkoopt gelukkig tegenwoordig mountain dew. En met enige regelmaat koop ik Irn Bru via de webwinkel van een FOK!er
Zijn beiden echt veel beter te pruimen (en veel minder zoet) dan red bull
Ik dus ook, nu pasquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit wist ik al
Door schade en schande
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ze dan eens gaat zingen kan ik t misschien ook een keer horen.
Ik heb geen idee. Ik kom nooit in tankstations. Ik beelde me dit in na Kally haar berichtje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]Precies ja!
Ik merk dat het voornamelijk bij de Shell heel erg is!
Possie is weer eens in een van zijn 'tegengasgeef' buienquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ze dan eens gaat zingen kan ik t misschien ook een keer horen.
Met mate hè? Straks denken ze nog dat ik lief ben ofzoquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Possie is weer eens in een van zijn 'tegengasgeef' buien
Is hij wel eens anders dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij heeft het wel degelijk uitwerkingquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik drink geen energy drankjes, het zelfde effect als koffie, niks dus
Nou ja ik heb ze wel geprobeerd, maar het werkt gewoon niet, alhoewel red bull rode wodka ga ik dan wel weer lekker op
Sorry.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik ben een echte stevige koffiedrinker, en behoorlijk sterk ook, dus ik merk er weinig van, al probeer ik dat nu ook te verminderenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij heeft het wel degelijk uitwerking
Drink ze niet zo vaak meer, maar dat komt omdat het een negatieve uitwerking heeft op mijn hartfunctie
ja hoorquote:
Je hart krijgt dan ongeveer deze BPM?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij heeft het wel degelijk uitwerking
Drink ze niet zo vaak meer, maar dat komt omdat het een negatieve uitwerking heeft op mijn hartfunctie
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Met mate hè? Straks denken ze nog dat ik lief ben ofzo
Eh, ja, na 25 sec alquote:
Ongezouten mn mening geven bui dacht ik eerder.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |