Sttttquote:
Ik ook, dat wordt me niet altijd in dank afgenomen, dus soms zit ik op mijn handenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ongezouten mn mening geven bui dacht ik eerder.Maar zo ben ik altijd.
Gup afgesloten begonnen met Jose James, eerste 1.5 min klinkt goedquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:17 schreef Kally het volgende:
Een klein draakje (nu krijg ik klappen) gaf me een linkje die hij hier ook gepost heeft, dat is heerlijke muziek, daar luister ik nu naar
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
17 seconde hier! Wat een tiefus herrie!
Ongenuanceerd je mening geven, is m.i. iets anders als ongezouten je mening gevenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ongezouten mn mening geven bui dacht ik eerder.Maar zo ben ik altijd.
Mij ook niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, dat wordt me niet altijd in dank afgenomen, dus soms zit ik op mijn handen
Daarom doe ik t ook ongezouten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ongenuanceerd je mening geven, is m.i. iets anders als ongezouten je mening geven
En hé je weet dat ik van het koken ben, dus ik zout heel veel na
Ik heb echt heel veel erger meegemaakt hier hoor, jij bent nog behoorlijk miltquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, dat wordt me niet altijd in dank afgenomen, dus soms zit ik op mijn handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |