SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
VERDOMME TCHOCK WAT BEZIELT JE IK WILDE LAPO PAKKEN EN DAN GUN JE MIJ ZOIETS NIET EN DNA FLIK JE ME ZOIETS IK ZAL JOU NOG EENS HELPEN MET JE DING![]()
![]()
Ah, lasergamen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Etsu, Etsu, Etsu. Wat zouden we nou doen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef Etsu het volgende:
VERDOMME TCHOCK WAT BEZIELT JE IK WILDE LAPO PAKKEN EN DAN GUN JE MIJ ZOIETS NIET EN DNA FLIK JE ME ZOIETS IK ZAL JOU NOG EENS HELPEN MET JE DING![]()
Tchock voor de rechter slepen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Etsu, Etsu, Etsu. Wat zouden we nou doen?![]()
Bizar arrest dit. Lasergamen verbieden is niet in strijd met EU-recht, omdat een spel dat bestaat uit het gesimuleerd doden van mensen inbreuk maakt op de menselijke waardigheid als grondrecht.![]()
Pas op daar in Groningen hč. Iets met homo's en "gezellige" bijeenkomsten...quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh man wat spannend
ik weet niet of ik vannacht wel kan slapen met deze gedachte in mijn achterhoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Het wordt tijd voor sancties Actaquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Etsu, Etsu, Etsu. Wat zouden we nou doen?![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Pas op daar in Groningen hč. Iets met homo's en "gezellige" bijeenkomsten...Ik bespeur jaloezie vanuit Bobbie's kant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De rechters hebben blijkbaar nog nooit gelasergamed.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:44 schreef Tchock het volgende:
Bizar arrest dit. Lasergamen verbieden is niet in strijd met EU-recht, omdat een spel dat bestaat uit het gesimuleerd doden van mensen inbreuk maakt op de menselijke waardigheid als grondrecht.Generaal?? Pardon??![]()
Het is moeilijk te ontkennen kijkend naar hoe vaak je het vasthouden aan klassieke normen en waarden, gebruiken of tradities toejuicht.quote:Die edit valt me dan weer van je tegen. 'Maar jij doet het ook'-argument.quote:Ik vind jou ook vrij links dus wat dat betreftBovendien is links en conservatief nogal ongerelateerd.
![]()
Geenszins.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bespeur jaloezie vanuit Bobbie's kant?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Over bizar arrest gesproken, Wennex...dāt is pas een bizar arrest.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:44 schreef Tchock het volgende:
Bizar arrest dit. Lasergamen verbieden is niet in strijd met EU-recht, omdat een spel dat bestaat uit het gesimuleerd doden van mensen inbreuk maakt op de menselijke waardigheid als grondrecht.![]()
Er moet een betere man/vrouw-verdeling komen. Dit kan natuurlijk niet...quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wil jij ook op de opvolgerslijst Ties?![]()
In mijn geval maakt dat niet uit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:46 schreef Ansu het volgende:
[..]
Er moet een betere man/vrouw-verdeling komen. Dit kan natuurlijk niet...![]()
Pardon? Daar stond ik nog niet op?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wil jij ook op de opvolgerslijst Ties?
Ik was in de veronderstelling dat hier toch enige hiërarchie bestond van gevorderde studenten, die op basis daarvan in aanmerking komen voor hoeder![]()
Het wachten was op een vrouw die het plafond zag aankomen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:46 schreef Ansu het volgende:
[..]
Er moet een betere man/vrouw-verdeling komen. Dit kan natuurlijk niet...Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik ontken ook niets.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is moeilijk te ontkennen kijkend naar hoe vaak je het vasthouden aan klassieke normen en waarden, gebruiken of tradities toejuicht.
[..]
Die edit valt me dan weer van je tegen. 'Maar jij doet het ook'-argument.En zoals ik zei vind ik jou ook vrij links en progressief. Dus waarschijnlijk kloppen de beelden over en weer wel?
![]()
![]()
Als je 'links en progressief' had gezegd was het een meer volwassen argument geweest in elk gevalquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ontken ook niets.En zoals ik zei vind ik jou ook vrij links en progressief. Dus waarschijnlijk kloppen de beelden over en weer wel?
![]()
![]()
Ook op basis van individuele kwaliteiten en gedrag.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pardon? Daar stond ik nog niet op?
Ik was in de veronderstelling dat hier toch enige hiërarchie bestond van gevorderde studenten, die op basis daarvan in aanmerking komen voor hoeder![]()
KLAP.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het wachten was op een vrouw die het plafond zag aankomen.![]()
![]()
Wat was dan een meer volwassen argument geweest?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je 'links en progressief' had gezegd was het een meer volwassen argument geweest in elk geval![]()
![]()
Dat heb je dan geheel verkeerd gedacht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pardon? Daar stond ik nog niet op?
Ik was in de veronderstelling dat hier toch enige hiërarchie bestond van gevorderde studenten, die op basis daarvan in aanmerking komen voor hoederOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
'Maar jij ook!'quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat was dan een meer volwassen argument geweest?![]()
Aha, maar FOK! is nou niet echt een goede graadmeter daarvoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ook op basis van individuele kwaliteiten en gedrag.![]()
Misschien stond/staat ie op jouw lijst.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat heb je dan geheel verkeerd gedacht.![]()
![]()
Dus jij ziet graag een noviet als novietenhoeder?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat heb je dan geheel verkeerd gedacht.![]()
Ik laat mij daar in het topic niet over uit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Misschien stond/staat ie op jouw lijst.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dus jij ziet graag een noviet als novietenhoeder?![]()
Dat zeg ik nergens.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dus jij ziet graag een noviet als novietenhoeder?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Oh ik zag je edit gewoon nietquote:Het was trouwens helemaal niet zo bedoeld. Meer gewoon in de zin dat ik er even wilde bij vermelden wat voor beeld ik van jou had. Het stond er een beetje raar inderdaad dat is waar
![]()
![]()
Logisch. Wel over of je dan net als ik 'Wennex' een bizar arrest vindt?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik laat mij daar in het topic niet over uit.![]()
![]()
wat is een novietenhoeder? is dat een soort "hosselaar'?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dus jij ziet graag een noviet als novietenhoeder?Generaal?? Pardon??![]()
Haha die discussies met Tchock, onze links progressieve vriend, zijn soms ietwat vermoeiend maar toch ook wel weer vermakelijk. Zeg ik als aanhanger van het rechts-conservatisme.![]()
Nee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
wat is een novietenhoeder? is dat een soort "hosselaar'?![]()
Ik ben ook niet zo lang in het topic maar ik weet wel wat het is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
wat is een novietenhoeder? is dat een soort "hosselaar'?![]()
Vermakelijk op welke manierquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef SaulGoodman het volgende:
Haha die discussies met Tchock, onze links progressieve vriend, zijn soms ietwat vermoeiend maar toch ook wel weer vermakelijk. Zeg ik als aanhanger van het rechts-conservatisme.![]()
![]()
Ik zit altijd met popcorn klaarquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Tchock en ik hebben meer dan onze fair share aan discussies wel gehad denk ik zo, of niet Tchock?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef SaulGoodman het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo lang in het topic maar ik weet wel wat het is.ben jij dan een " noviet"?
Generaal?? Pardon??![]()
Overigens Valid, no hard feelings verder. Ik vind je nog steeds een hele goede user met kwalitatief goede inhoudelijke bijdragen.![]()
Hah, jij dacht dat ik klaar met je was.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Tchock en ik hebben meer dan onze fair share aan discussies wel gehad denk ik zo, of niet Tchock?![]()
Ja. Maar niet lang meer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:54 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]ben jij dan een " noviet"?
![]()
Nee hoor. Ik vraag mij alleen af of je niet al weet hoe ik over het gros van jouw standpunten denk?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hah, jij dacht dat ik klaar met je was.![]()
Dat is dat behoorlijk oude arrest over aandeelhouders toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Logisch. Wel over of je dan net als ik 'Wennex' een bizar arrest vindt?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik heb trouwens die forfaitaire som nog eens nagevraagd: forfaitair wil in deze context enkel zeggen dat het bedrag vaststaat bij de beslissing van het hof (als tegenhanger van een steeds oplopende dwangsom) en niet dat er een standaardbedrag of norm voor verschillende sancties is.![]()
Wat is er met jouw UI gebeurd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is dat behoorlijk oude arrest over aandeelhouders toch?![]()
Gokje: dat ik geen rekening hou met de mening van anderen en mijn standpunten opdring.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vraag mij alleen af of je niet al weet hoe ik over het gros van jouw standpunten denk?![]()
Zeker geen hard feelings. Ik houd in elk geval wel van een discussie op z'n tijd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:54 schreef Actaeon het volgende:
Overigens Valid, no hard feelings verder. Ik vind je nog steeds een hele goede user met kwalitatief goede inhoudelijke bijdragen.![]()
![]()
Ja. Aandeelhoudersovereenkomsten. Dat die in beginsel geoorloofd zijn want het is een eigen recht van de AH waar hij over kan beschikken en in zijn eigen belang kan aanwenden etc etc.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is dat behoorlijk oude arrest over aandeelhouders toch?![]()
Die mocht na een jaar of twee wel weer vervangen wordenquote:
Nee. Niet over jou. Over je standpunten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gokje: dat ik geen rekening hou met de mening van anderen en mijn standpunten opdring.![]()
Overigens denk ik dat je een hele geschikte kerel bent alleen dat we het nooit eens worden over politieke/maatschappelijke kwesties e.d.![]()
Als je veel aspecten oprecht anders ziet en daar vervolgens over kan discussiëren, kan ik dat heel vermakelijk vinden. Jij wellicht niet, maar ik vind andere denkbeelden interessant, hoe erg naīef of ondoordacht ik die mening dan ook mag vinden.quote:![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef Valid het volgende:
[..]
Zeker geen hard feelings. Ik houd in elk geval wel van een discussie op z'n tijd.ik wil tegenwoordig nooit meer iemand 'beledigen' hier op Fok
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die mocht na een jaar of twee wel weer vervangen worden![]()
![]()
Oh, geen idee. Volgens mij ben ik sowieso minder progressief dan jij denkt; maar over echt inhoudelijk politieke onderwerpen hebben we het eigenlijk vrijwel nooit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee. Niet over jou. Over je standpunten.![]()
'nooit meer'? Vertel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gelukkigik wil tegenwoordig nooit meer iemand 'beledigen' hier op Fok
![]()
![]()
Ik ben het wat dat betreft volledig met je eens hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:58 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Als je veel aspecten oprecht anders ziet en daar vervolgens over kan discussiëren, kan ik dat heel vermakelijk vinden. Jij wellicht niet, maar ik vind andere denkbeelden interessant, hoe erg naīef of ondoordacht ik die mening dan ook mag vinden.![]()
Ik lees net dat het een eerste jaars isquote:
Het is een heel vreemd arrest.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dat is dat behoorlijk oude arrest over aandeelhouders toch?
Gasus GmbH arrest is ook een heel erg vreemd arrest.Generaal?? Pardon??![]()
Zou goed kunnen. En nee dat valt wel mee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Volgens mij ben ik sowieso minder progressief dan jij denkt; maar over echt inhoudelijk politieke onderwerpen hebben we het eigenlijk vrijwel nooit.![]()
Vertelquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gelukkigik wil tegenwoordig nooit meer iemand 'beledigen' hier op Fok
![]()
Mensen, ik ga maar eens mijn welverdiende slaap pakken!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Weltrusten!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mensen, ik ga maar eens mijn welverdiende slaap pakken!
Hou ik je beschouwing over Wennex tegoed?![]()
![]()
Yreal kan ook zo mysterieus doen
Maar als je het echt niet wil vertellen, respecteren we dat uiteraard Acta![]()
Haha, die houd je tegoed. Eerlijkheid gebied te zeggen dat dit arrest wat verder in mijn geheugen zitquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Weltrusten!
Hou ik je beschouwing over Wennex tegoed?
Ach het is ook niet dat ik een iemand beledigd heb maar ik heb vroeger gewoon weleens wat (vrij) ongenuanceerde/botte dingen gezegd over dingen/tegen mensen en dat wil ik niet meer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:04 schreef Ties02 het volgende:
Okequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Haha, die houd je tegoed. Eerlijkheid gebied te zeggen dat dit arrest wat verder in mijn geheugen zitHet is wel interessant/baanbrekend en m.i. fout.
![]()
![]()
Tegen novieten? Dan zijn mijn kansen al helemaal niet verkeken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ach het is ook niet dat ik een iemand beledigd heb maar ik heb vroeger gewoon weleens wat (vrij) ongenuanceerde/botte dingen gezegd over dingen/tegen mensen en dat wil ik niet meer.![]()
Again.. TMI..quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:09 schreef Ties02 het volgende:
Vroege slapers jullieik moet er nog flink tegenaan vandaag
![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:06 schreef Etsu het volgende:
Ik ga nog een aflevering van Grey's Anatomy kijken, dan ook slapen.
Slaap lekker.![]()
![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:12 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik ga deze slechte grap niet uitleggen, Ties. Sorry![]()
Krijg nou wat - gezeik thuis omdat ik overdag te veel op bed lig en blijkbaar teveel in de nacht actief ben ipv overdag. Het wordt tijd om het ouderlijk nest te gaan verlaten. Adderengebroed.![]()
Blij dat ik niet meer thuis woon, als ik dit allemaal zo hoor
Mama had mijn ritme ook niet kunnen waarderen gok ik zo![]()
Word ook gek als ik een weekendje thuis ben, 'moet je niet al slapen?' 'niet met je voeten op de bank' 'is dit nu al je derde cola?' 'ruim je glas op' 'niet te laat thuis he' 'bel je even als je er bent?' 'wees voorzichtig x10000'![]()
ik loop stage bij een multinational, ik kan niet alles op internet gooienquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:04 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:26 schreef Ansu het volgende:
Word ook gek als ik een weekendje thuis ben, 'moet je niet al slapen?' 'niet met je voeten op de bank' 'is dit nu al je derde cola?' 'ruim je glas op' 'niet te laat thuis he' 'bel je even als je er bent?' 'wees voorzichtig x10000'Haha
nee zo erg is het niet bij mij, nooit geweest, gelukkig![]()
Als ik de middelen had was ik graag al weggegaan. Ik ben echter erg op privacy gesteld en absoluut geen kuddedier. Ik ga dus niet zomaar tussen jan en alleman inzitten. Het kan mij ook niet irriteren als anderen anders leven. En dan nog die problematische ondertoon en dat eeuwige gezeik dat je moet werken naast je studie want dat doet toch iedereen. "Vind je het normaal om telkens om 1 uur je bed uit te komen?"Als het zo doorgaat ga ik wel noodgedwongen in de hooischuur van de lokale boer verblijven.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:19 schreef Ties02 het volgende:
Blij dat ik niet meer thuis woon, als ik dit allemaal zo hoor
Mama had mijn ritme ook niet kunnen waarderen gok ik zo![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik loop stage bij een multinational, ik kan niet alles op internet gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet werkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Als ik de middelen had was ik graag al weggegaan. Ik ben echter erg op privacy gesteld en absoluut geen kuddedier. Ik ga dus niet zomaar tussen jan en alleman inzitten. Het kan mij ook niet irriteren als anderen anders leven. En dan nog die problematische ondertoon en dat eeuwige gezeik dat je moet werken naast je studie want dat doet toch iedereen. "Vind je het normaal om telkens om 1 uur je bed uit te komen?"Als het zo doorgaat ga ik wel noodgedwongen in de hooischuur van de lokale boer verblijven.luie
![]()
![]()
M'n ouders zijn vet chill en kan en mag alles doen wat ik wil, wel met grenzen uiteraardmaar op kamers gaan is ook heerlijk en ook beter gezien de afstand tussen Groningen en ouderlijk huis (220 km)
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2013 23:33:23 ]![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Als ik de middelen had was ik graag al weggegaan. Ik ben echter erg op privacy gesteld en absoluut geen kuddedier. Ik ga dus niet zomaar tussen jan en alleman inzitten. Het kan mij ook niet irriteren als anderen anders leven. En dan nog die problematische ondertoon en dat eeuwige gezeik dat je moet werken naast je studie want dat doet toch iedereen. "Vind je het normaal om telkens om 1 uur je bed uit te komen?"Als het zo doorgaat ga ik wel noodgedwongen in de hooischuur van de lokale boer verblijven.![]()
Ik heb exact hetzelfde. Studeer ook nooit in de JB/UB, mensen vinden dat dan heel raar enzo![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]deal with itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Ik heb exact hetzelfde. Studeer ook nooit in de JB/UB, mensen vinden dat dan heel raar enzoverschrikkelijke plek om te studeren
![]()
Ik heb een beetje een tussenweg. Merk dat ik al wel een tijdje toch iets voor mezelf helemaal wil, maar buiten dat het duur is vind ik het in mijn huidige huis ook wel chill. Woon hier nu bijna 2 jaar, met 5 andere chicks, hebben geen woonkamer en eten in principe wel samen als er mensen thuis zijn, maar je kan gerust ook je drie dagen opsluiten zonder dat iemand je komt storen. Denk dat ik eind dit jaar/begin volgend jaar (scheelt ook weer pieken) iets voor mezelf echt ga zoeken, maar toch mis ik denk ik dan wel het (soms) opzoeken van gezelligheid. Ook al ben ik wel weer gesteld op mijn rust en eigen plekje. Hmm.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Ik heb exact hetzelfde. Studeer ook nooit in de JB/UB, mensen vinden dat dan heel raar enzo![]()
Is dit sarcasme of wat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook nietverschrikkelijke plek om te studeren
![]()
Erkenning, fijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Klinkt goed. Wel rigoureus weggevlucht naar de andere kant van het vaderland. Thuis is natuurlijk goedkoop, boodschappen doet moeders en koken idem dito. Daarentegen heb je geen vrijheid en dat is jammer. Bovendien ben ik student zonder studentenleven.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef Etsu het volgende:
M'n ouders zijn vet chill en kan en mag alles doen wat ik wil, wel met grenzen uiteraardmaar op kamers gaan is ook heerlijk en ook beter gezien de afstand tussen Groningen en ouderlijk huis (220 km)
![]()
Kan volgende betekenis hebben:quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom dan steeds dit: "[ afbeelding ]"
1) ik vind het grappig
2) ik ben het er mee eens
3) ik ben vrolijk
4) is m'n standaardPI en dan let ik er niet op![]()
Ik zie het altijd als: "Kijk mij eens een grappige opmerking plaatsen haha ik ben zo geweldig"quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan volgende betekenis hebben:
1) ik vind het grappig
2) ik ben het er mee eens
3) ik ben vrolijk
4) is m'n standaardPI en dan let ik er niet op![]()
Fijn om te weten dat je zo over me denktquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zie het altijd als: "Kijk mij eens een grappige opmerking plaatsen haha ik ben zo geweldig"![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat je zo over me denkt![]()
![]()
Vooral dat laatste kan ik echt niet missen nu ik merk hoe het op jezelf wonen isquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:41 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wel rigoureus weggevlucht naar de andere kant van het vaderland. Thuis is natuurlijk goedkoop, boodschappen doet moeders en koken idem dito. Daarentegen heb je geen vrijheid en dat is jammer. Bovendien ben ik student zonder studentenleven.![]()
![]()
Been there done that. Kreeg laatst naar m'n hoofd dat ik te veel op m'n kamer lunch (beide ouders werken full-time en broertje gaat naar de middelbare school - er is dus nooit iemand thuis hier rond lunchtijdquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:18 schreef SaulGoodman het volgende:
Krijg nou wat - gezeik thuis omdat ik overdag te veel op bed lig en blijkbaar teveel in de nacht actief ben ipv overdag. Het wordt tijd om het ouderlijk nest te gaan verlaten. Adderengebroed.)
![]()
Over lunchen gesproken, ik ga maar eens mijn maaltijdsalade oppeuzelen
heb ik wel verdiend na zoveel arresten samenvatten![]()
Ik vind het altijd extreem fijn een kleine maar fatsoenlijke maaltijd te eten rond dit tijdstipquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:54 schreef Ties02 het volgende:
Over lunchen gesproken, ik ga maar eens mijn maaltijdsalade oppeuzelen
heb ik wel verdiend na zoveel arresten samenvattenGoede sandwich, stuk pizza, salade; als het maar méér is dan een snack of zo
Dus ik ben jaloers nu. Maar eet smakelijk.![]()
O dan zit je denk ik aan de andere kant! Kom je hier niet uit de buurt? Hoe ben je dan zo voor een baan hier beland?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zie wel de euromast vanaf mijn bureau ik ben niet zo bekend in roffa![]()
mijn sollicitatie werd opgemerkt door een heel andere afdeling dan waaraan hij was gericht en dat klikte wel na een gesprek.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:00 schreef Ansu het volgende:
[..]
O dan zit je denk ik aan de andere kant! Kom je hier niet uit de buurt? Hoe ben je dan zo voor een baan hier beland?
heb het er erg naar mijn zin, alleen het leeftijdsverschil is erg groot, dat is redelijk lastig. Ik zit ruim 20 jaar onder gemiddeld![]()
Ah vandaar. Kan me wel voorstellen dat het lastig is, al is het verder leuk, het is ook leuk om wat jongere collegas natuurlijk te hebben idd..![]()
Hardcore tchock, petje af
ik heb nog steeds een pauze sinds mijn salade momentjestraks maar weer aan de gang
![]()
Als ik nu een pauze neem start ik nooit weer opquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:37 schreef Ties02 het volgende:
Hardcore tchock, petje af
ik heb nog steeds een pauze sinds mijn salade momentjestraks maar weer aan de gang
![]()
![]()
Ja zo werkt het bij ook vaak, stoomlocomotiefje, duurt lang voordat ik op gang kom, maar als ik eenmaal in de flow ben gaat het wel goed![]()
Stoomlocomoties.quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:41 schreef Ties02 het volgende:
Ja zo werkt het bij ook vaak, stoomlocomotiefje, duurt lang voordat ik op gang kom, maar als ik eenmaal in de flow ben gaat het wel goed![]()
![]()
Ik ben maar gekapt met een boek samenvatten, kwam erop neer dat ik dat hele ding aan het overtypen was![]()
Soms voelt het wel zo. Vooral in de Awb heb je het risico dat een samenvatting van een zee aan korte artikeltjes eigenlijk gewoon een kopie van een zee aan korte artikeltjes wordt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:20 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben maar gekapt met een boek samenvatten, kwam erop neer dat ik dat hele ding aan het overtypen was![]()
![]()
Story of my lifequote:Op donderdag 21 maart 2013 02:20 schreef Ties02 het volgende:
Neuh. Ging bijna niet over jou.quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:46 schreef NotGuilty het volgende:
Heb ik veel gemist vandaag?Geen zin om terug te lezen
![]()
"Hee chickie... wat vind je van... mijn O-mega spierballen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:48 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dan is het de moeite niet waard idd![]()
Ik las net : " Omega spierballen" in de tt"
!
![]()
Ik eens eten, Mr. NotGuilty heeft een ossehaas en stamppot voor me bewaard nadat ik een avondje met vrienden ben gaan zuipen. Wat een vent![]()
Tchock hoe gaat het met je bestuursrecht 2?
en Ties wat volg jij eigenlijk op dit moment?![]()
Zes van de zeven weken volledig samengevat, zevende week mee bezig en morgen afmaken. Jurisprudentie op een kwart ongeveer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:50 schreef NotGuilty het volgende:
Tchock hoe gaat het met je bestuursrecht 2?![]()
Burgerlijk procesrecht en personen & familierecht, heeel binnenkort al tentamenquote:Op donderdag 21 maart 2013 02:50 schreef NotGuilty het volgende:
Ik eens eten, Mr. NotGuilty heeft een ossehaas en stamppot voor me bewaard nadat ik een avondje met vrienden ben gaan zuipen. Wat een vent![]()
Tchock hoe gaat het met je bestuursrecht 2?
en Ties wat volg jij eigenlijk op dit moment?
burgerlijk proces bijna alle jurisprudentie gedaan maar moet nog een deel van de stof
en personen en familierecht eigenlijk alleen HC's gekekenmaar bij dat vak volgt er zo veel gewoon uit de wed
![]()
Is P&FR een beetje leuk? Ik heb dat ook nog dit semester (maar met erfrecht er bij)quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Burgerlijk procesrecht en personen & familierecht, heeel binnenkort al tentamen
burgerlijk proces bijna alle jurisprudentie gedaan maar moet nog een deel van de stof
en personen en familierecht eigenlijk alleen HC's gekekenmaar bij dat vak volgt er zo veel gewoon uit de wed
![]()
Ik heb ook gewoon erfrecht erbij hoor!beetje maar dan
Ja het is wel erg anders dan bijv. bestuursrecht waar vaak veel open is, je moet meer dingen gewoon vaststellen, dwingend recht
maar wel leuk opzich![]()
![]()
Hoe lang heb je daar over gedaan? Ik ben daar zo sloom meequote:Op donderdag 21 maart 2013 02:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zes van de zeven weken volledig samengevat, zevende week mee bezig en morgen afmaken. Jurisprudentie op een kwart ongeveer.Maak je van tevoren oefententamens? Weet je ook al wat je krijgt ( meerkeuze, open vragen, gemixed, etc ) ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Burgerlijk procesrecht en personen & familierecht, heeel binnenkort al tentamen
![]()
Ehm. Ik denk dat ik pak 'm beet rond de 2-3 uur over een week doe. Maar daar moet ik bij opmerken dat ik ook zelden steevast en non-stop doorwerk. Het kost gigantisch veel tijd maar je leest en verwerkt wel heel veel stof op een relatief 'lichte' manier van studeren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:55 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar over gedaan? Ik ben daar zo sloom mee![]()
Ja een beetje maar er is niet heel veel goed materiaal voor handenquote:Op donderdag 21 maart 2013 02:55 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
[..]
Maak je van tevoren oefententamens? Weet je ook al wat je krijgt ( meerkeuze, open vragen, gemixed, etc ) ?
Alleen maar open, meerkeuze krijg ik nooit meer in de studie denk ik![]()
![]()
Helemaal niet meer? Bijzonder. Ik heb komende tentamenweek nog gewoon MC-vragen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja een beetje maar er is niet heel veel goed materiaal voor handen
Alleen maar open, meerkeuze krijg ik nooit meer in de studie denk ik![]()
Fijn dat er toch nog wat astronomen zijn. Ik haat het als mensen op de 1e al het seizoen geopend verklaren.quote:
Dus: Goedemorgen!graag verwijderen![]()
Hebben jullie ook wel eens dat je je dingen afvraagt die je dan zelf op lost waar je dan oprecht trots mee bent?
Zo had ik nu: wat is beter voor warmte? Alleen een broek of alleen een trui(zelfde dikte natuurlijk)?graag verwijderen![]()
Duik je bed maar weer in.quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:53 schreef Giku het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je je dingen afvraagt die je dan zelf op lost waar je dan oprecht trots mee bent?
Zo had ik nu: wat is beter voor warmte? Alleen een broek of alleen een trui(zelfde dikte natuurlijk)?![]()
Het is ook vanaf de 1e, niet de 21equote:Op donderdag 21 maart 2013 07:48 schreef Giku het volgende:
[..]
Fijn dat er toch nog wat astronomen zijn. Ik haat het als mensen op de 1e al het seizoen geopend verklaren.
Dus: Goedemorgen!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Goedemorgen!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik ben blij met mijn ouders als ik jullie verhalen zo lees
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2013 08:13:24 ]![]()
Toch altijd wel fijn als je bordje met gekookte aardappelen met groenten en vlees om 18u voor je klaar staat.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:07 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben blij met mijn ouders als ik jullie verhalen zo leesOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Totaal geen zin vandaag. De moeheid begint al toe te slaan door het studeren en ik moet nog een week
quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is ook vanaf de 1e, niet de 21egraag verwijderen![]()
Tss.. Die vragen zijn niet zo makkelijk beargumenteerd te beantwoorden hoor!quote:quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch altijd wel fijn als je bordje met gekookte aardappelen met groenten en vlees om 18u voor je klaar staat.Maar ik kan me er wel in herkennen dat mijn levensritme/stijl even iets anders is dan die van m'n ouders, maar die korte tijd die over een jaar daar ben slik ik wel gewoon.
graag verwijderen![]()
Vandaag in wg bespreken wat neurowetenschappen voor het strafrecht kunnen betekenen. Best interessant.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:07 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben blij met mijn ouders als ik jullie verhalen zo lees![]()
![]()
wat voor sr volg jij dan nu?quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:22 schreef Monnet het volgende:
Vandaag in wg bespreken wat neurowetenschappen voor het strafrecht kunnen betekenen. Best interessant.![]()
Ik had een nare ervaring vannacht
Ik werd wakker en m'n dekens lagen half op de grond, half over me heen (ik slaap blijkbaar wild) en toen wilde ik dat weer oprapen. Maar ik zag aan het einde van m'n bed iets donkers/zwarts, toen ging ik kijken wat het was en toen kruipde het gauw weg
ik dacht dat het een huge, dikke, vette spin was maar was gewoon niks (was gewoon niet wakker
) en toen schrok ik me dood en rende ik naar de andere kant van m'n kamer
Toen heb ik daar 5 min gezeten![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:45 schreef Etsu het volgende:
<eerste deel van lang verhaal om spelfout heen>
kruipde
<tweede deel van lang verhaal om spelfout heen>![]()
Er zijn zoveel variaties mogelijk op mijn naamquote:
Leuke UI ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Er zijn zoveel variaties mogelijk op mijn naam![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Whut, je tel nu al op de helft? Of heb je vannacht niet opgeladen?quote:
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2013 09:34:37 ]![]()
T-Mobilequote:
Laat het studeren maar weer beginnen vandaag![]()
Sjeng, oan de geng!quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Laat het studeren maar weer beginnen vandaag![]()
In de JB dus. Jeeuj.graag verwijderen![]()
Ik werk bij Tele2, krijg 50% korting op m'n abonnement. Dat ze het netwerk van T-mobile gebruiken, ach dat moet dan maar.quote:![]()
Gelukkig is er hoop voor hen die hun OV-chipkaart kwijt zijnJe kunt je werkende en niet-verloren OV-chipkaart aanmelden op de site en dan kun je een afdruk maken van je reisproduct zodat conducteurs kunnen zien dat je een week-OV hebt en dan zijn ze vaak coulant
Nu even een tijdmachine regelen naar voor mijn kaart kapot was en dan zit ik gebakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja hiervoor had ik KPN, dat is toch wel van hogere kwaliteit. Maar dan zou ik meer dan het dubbele betalen en dat gaat net even te ver.quote:
Ik betaal nu 20 euro per maand voor een iPhone 5 met 2500MB p/m.![]()
¤18,80 betaald voor een concertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is inderdaad erg weinig. Bij KPN betaal je dan 3.5x meer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:14 schreef Monnet het volgende:
[..]
Nouja hiervoor had ik KPN, dat is toch wel van hogere kwaliteit. Maar dan zou ik meer dan het dubbele betalen en dat gaat net even te ver.
Ik betaal nu 20 euro per maand voor een iPhone 5 met 2500MB p/m.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Spotgoedkoop trouwens MonnetIk betaal gemiddeld over 2 jaar 22,50 per maand (eerste jaar korting, tweede niet) voor 1 Gb, 80 minuten en een Xperia S. Wat een veel goedkopere telefoon is
.
![]()
Doet mij eraan denken om binnenkort ook weer even een nieuwe mobiel te halen. Mijn abbo is inmiddels al afgelopen.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Waar zit je aan te denken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:23 schreef Ryon het volgende:
Doet mij eraan denken om binnenkort ook weer even een nieuwe mobiel te halen. Mijn abbo is inmiddels al afgelopen.![]()
Je bedoet abo?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:23 schreef Ryon het volgende:
Doet mij eraan denken om binnenkort ook weer even een nieuwe mobiel te halen. Mijn abbo is inmiddels al afgelopen.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Oorspronkelijk de Vodafone met de SIII, maar nu komt over een tijdje de SIV al uit. Mijn telefoon doet het nu nog prima, dus ik denk dat ik nog even wacht.quote:For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Voor de liefhebber, de UB is de hele nacht geopend
Ah, tofquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oorspronkelijk de Vodafone met de SIII, maar nu komt over een tijdje de SIV al uit. Mijn telefoon doet het nu nog prima, dus ik denk dat ik nog even wacht.Goede telefoon. Althans, de SIII was erg goed en de IV schijnt beter te zijn
![]()
![]()
Voordat ik het ga opzoeken: de algemeen gebruikte afkorting voor abonnement is toch echt abbo met dubbel b. Het is een apart verkleinwoordje.quote:For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Door jullie heb ik navraag gedaan ivm recht op stufi en OV en blijkt dus dat ik er geen recht op heb, dat wordt terugbetalen![]()
Maar wel tof dat jullie me er op wezen, anders was de schade veel groter geweest![]()
![]()
Die heeft ook 4g mogelijkheden. Wat later weer van pas kan komen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, tofGoede telefoon. Althans, de SIII was erg goed en de IV schijnt beter te zijn
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ahh balen manquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:32 schreef Etsu het volgende:
Door jullie heb ik navraag gedaan ivm recht op stufi en OV en blijkt dus dat ik er geen recht op heb, dat wordt terugbetalen![]()
Maar wel tof dat jullie me er op wezen, anders was de schade veel groter geweest![]()
![]()
Weet je ook hoe veel het is? Je moet hopelijk toch niet 2×97 per maand voor OV + je hele stufibedrag terugstorten?![]()
Toch wil ik een gezaghebbende bron.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Voordat ik het ga opzoeken: de algemeen gebruikte afkorting voor abonnement is toch echt abbo met dubbel b. Het is een apart verkleinwoordje.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:35 schreef Tchock het volgende:
Weet je ook hoe veel het is? Je moet hopelijk toch niet 2×97 per maand voor OV + je hele stufibedrag terugstorten?![]()
![]()
Mooie gang van zaken wordt dat. Je krijgt doodleuk een acceptgiro thuis met dat bedrag en of je zo vriendelijk wilt zijn om binnen 14 dagen te betalenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:35 schreef Tchock het volgende:
Weet je ook hoe veel het is? Je moet hopelijk toch niet 2×97 per maand voor OV + je hele stufibedrag terugstorten?
Help eens even mee. Wat is het allerbeste excuus dat ik zometeen aan een conducteur kan vertellen waarom mijn OV-chipkaart stuk is?![]()
![]()
Waarom is ie stuk dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:37 schreef Tchock het volgende:
Help eens even mee. Wat is het allerbeste excuus dat ik zometeen aan een conducteur vertellen waarom mijn OV-chipkaart stuk is?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Omdat ik hem ondanks waarschuwingen van onder andere vriendinlief altijd los in mijn jaszak heb zitten en hij blijkbaar ergens tussen is gekomen. Maar ik heb zo'n gevoel dat dat 'm niet gaat worden.quote:![]()
Maak er een verhaal van waardoor je een beetje voor lul staat (op je bek gegaan, van de trap gestuiterd). Mensen zijn snel geneigd dergelijke verhalen te geloven. Zwakte tonen maakt je geloofwaardig.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik hem ondanks waarschuwingen van onder andere vriendinlief altijd los in mijn jaszak heb zitten en hij blijkbaar ergens tussen is gekomen. Maar ik heb zo'n gevoel dat dat 'm niet gaat worden.![]()
Gewoon zeggen "oh is ie kapot dan? Goh wat gek!" en dan heel lief kijken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik hem ondanks waarschuwingen van onder andere vriendinlief altijd los in mijn jaszak heb zitten en hij blijkbaar ergens tussen is gekomen. Maar ik heb zo'n gevoel dat dat 'm niet gaat worden.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
http://de.etc.sprache.deutsch.narkive.com/Qf9FWqlJ/abo-oder-abboquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch wil ik een gezaghebbende bron.
Zal het vraagstuk vast wel worden opgelost.Dat is toch best wel fucked up man. Misschien was het beter geweest om geen slapende honden wakker te maken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:32 schreef Etsu het volgende:
Maar wel tof dat jullie me er op wezen, anders was de schade veel groter geweestFor every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ik zou links- of rechtsom de EU wel de schuld ervan geven. Doet het tegenwoordig goed bij alles.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:37 schreef Tchock het volgende:
Help eens even mee. Wat is het allerbeste excuus dat ik zometeen aan een conducteur kan vertellen waarom mijn OV-chipkaart stuk is?For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Klopt, zoiets moet het worden ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maak er een verhaal van waardoor je een beetje voor lul staat (op je bek gegaan, van de trap gestuiterd). Mensen zijn snel geneigd dergelijke verhalen te geloven. Zwakte tonen maakt je geloofwaardig.Er is echt een heel groot stuk volledig afgebrokenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gewoon zeggen "oh is ie kapot dan? Goh wat gek!" en dan heel lief kijken.![]()
![]()
Hahahahquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zou links- of rechtsom de EU wel de schuld ervan geven. Doet het tegenwoordig goed bij alles.![]()
![]()
Eh, jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://de.etc.sprache.deutsch.narkive.com/Qf9FWqlJ/abo-oder-abbo
Zal het vraagstuk vast wel worden opgelost.
[..]
Als het mijn bankpas was geweest had ik het wel een tijdje kunnen redden zonder.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als het nou je bankpas was geweest had je de Rabobank kunnen aanwijzen als schuldige.![]()
Heb nog niets ondernomen, maar liever nu stopzetten dan over 4 jaar duizenden euro's terugbetalen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://de.etc.sprache.deutsch.narkive.com/Qf9FWqlJ/abo-oder-abbo
Zal het vraagstuk vast wel worden opgelost.
[..]
Dat is toch best wel fucked up man. Misschien was het beter geweest om geen slapende honden wakker te maken.![]()
![]()
Zie paar topics terugquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:14 schreef Monnet het volgende:
Even gemist Etsu, waarom heb je geen recht op stufi en ov? Meteen bang dat ik dat ook niet heb,.
![]()
![]()
Man?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:16 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, 2 werkgroepen staatsrecht bijelkaar gestopt, nu een man van 50 in een klein lokaaltjeGrzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Dat is een wel heel grote man danquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:16 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, 2 werkgroepen staatsrecht bijelkaar gestopt, nu een man van 50 in een klein lokaaltjeOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
En wel heel erg goed bij elkaar gestopt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is een wel heel grote man dan![]()
Waarom stoppen ze een man van 50 in een klein lokaal als ze twee werkgroepen bijelkaar voegenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:39 schreef Tchock het volgende:
Waarom volgt één man sowieso twee werkgroepen.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Zo veel vragen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:41 schreef Polacco het volgende:
[..]
Waarom stoppen ze een man van 50 in een klein lokaal als ze twee werkgroepen bijelkaar voegen:?![]()
Ik dacht dat de UvA rare dingen deed maar dit slaat alles.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Hoe staat het met de voorbereidingen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:44 schreef Polacco het volgende:
Ik dacht dat de UvA rare dingen deed maar dit slaat alles.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Goed hoor, nu met de WIA bezig. Jij?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoe staat het met de voorbereidingen?Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
SZR zo goed als doorgenomen vwb literatuur/wetgeving. Nu bezig met aansprakelijkheid, gaat wel aardig.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:04 schreef Polacco het volgende:
[..]
Goed hoor, nu met de WIA bezig. Jij?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Man, ik heb nu weer wetsartikelen voor mij liggen dat ik denk: hoe de fuck kan Iemand dit een goed plan vinden.![]()
1. Ingevolge artikel 6, eerste lid, onderdeel b, subonderdeel 2°, van het Bijdragebesluit worden in verband met de premie zorgverzekering in mindering gebracht :
b. voor de ongehuwde verzekerde die de pensioengerechtigde leeftijd, bedoeld in artikel 7a eerste lid, van de Algemene Ouderdomswet, nog niet heeft bereikt: ¤ 1 375 vermeerderd met 7,75% van het inkomen dat is vermenigvuldigd met 1 gedeeld door 1,0775, met dien verstande dat maximaal ¤ 3 965,59 in mindering wordt gebracht;
kom op zeg. Hoe de fuck kan je dit in de Wet schrijven... Echt ongelooflijk![]()
![]()
goedemiddag:)
het is vandaag goederenrecht-dag. weinig geneuzel en heel veel arresten!Generaal?? Pardon??![]()
Pax is me 2 keer voorbij gelopen zonder me te groeten! Ik snap wel waarom hij altijd mot heeft met Etsu.
graag verwijderen![]()
Niet meer trots op je prestatie?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik voorzie wederom een uitspraak van Acta dan wel van mijquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:01 schreef Giku het volgende:
Pax is me 2 keer voorbij gelopen zonder me te groeten! Ik snap wel waarom hij altijd mot heeft met Etsu.
Nog net zo erg. Maar ik bedacht me iets.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Niet meer trots op je prestatie?![]()
Goed ideequote:Op donderdag 21 maart 2013 15:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik voorzie wederom een uitspraak van Acta dan wel van mijquote:Geachte Novietenhoeders,
Hierbij de aanvraag tot het besluit om user Paxcon te veroordelen tot:
het immer groeten van alle ervaren users (dat wil zeggen: niet novieten), voor zover hij, Paxcon, weet of behoort te weten wie dat zijn; en
deze veroordeling niet slechts online geldig te laten zijn maar ook daarbuiten; en
op deze veroordeling een dwangsom van ¤1,- (zegge: één euro) per overtreding, dan wel een rectificatie in dit topic.
Dit verzoek is naar aanleiding van het herhaaldelijk, twee maal, negeren van verzoeker.
Ik zie uw besluit vol verwachting tegemoet.
Hoogachtend,
Giku.graag verwijderen![]()
Uw verzoek wordt in behandeling genomen. Een beslissing volgt - indien na verweer geen behoefte is aan hoor en wederhoor - nadat Paxcon zijn eventuele verweer heeft ingediend.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Oh doe jij 'm? Ook prima. Eventuele bezwaren kunnen dan bij mij worden ingediend.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Uw verzoek wordt in behandeling genomen. Een beslissing volgt - indien na verweer geen behoefte is aan hoor en wederhoor - nadat Paxcon zijn eventuele verweer heeft ingediend.![]()
Beetje afwisselen hč.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh doe jij 'm? Ook prima. Eventuele bezwaren kunnen dan bij mij worden ingediend.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Kan een goed meerdere bezitters hebben?
Vb. bij diefstal? A is dan eigenaar-bezitter (een term die op het HC gebruikt werd) en B (dief) is dan ook bezitter?![]()
Kijk hem droog Giku negerenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:33 schreef Paxcon het volgende:
Vb. bij diefstal? A is dan eigenaar-bezitter (een term die op het HC gebruikt werd) en B (dief) is dan ook bezitter?![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of ik je nog wil helpenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:33 schreef Paxcon het volgende:
Vb. bij diefstal? A is dan eigenaar-bezitter (een term die op het HC gebruikt werd) en B (dief) is dan ook bezitter?!
Kijk even naar 3:112, 3:114, 3:117 en 3:118. Mbt die diefstal.
Meerdere bezitters: 3:107(detentor wordt in het boek ook wel genoemd)graag verwijderen![]()
En ook 3:108. De vorige bezitter oefent geen feitelijke macht meer uit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:48 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je nog wil helpen!
Kijk even naar 3:112, 3:114, 3:117 en 3:118.![]()
Even op die Klaxcon drukken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:49 schreef Giku het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik m zie pax ik hem wel even aan.![]()
Het antwoord is dus ja?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:48 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je nog wil helpen!
Kijk even naar 3:112, 3:114, 3:117 en 3:118.![]()
Ik niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:51 schreef Actaeon het volgende:
Wat zijn jullie allemaal leuk bezig met goederenrecht trouwens.![]()
Spannend.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dito. Ik zit in de multiculturalisering van het recht.![]()
Ah dankjullieBen er uit.
En sorry, ik heb effe geen tijd om alles terug te lezen, heb gewoon m'n vraag neergeplempt zonder terug te lezen![]()
![]()
Ik wacht je verweer in spanning af.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:54 schreef Paxcon het volgende:
Ah dankjullieBen er uit.
En sorry, ik heb effe geen tijd om alles terug te lezen, heb gewoon m'n vraag neergeplempt zonder terug te lezenOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik ook niet.quote:
Personen & Familierecht, in het bijzonder huwelijksvermogensrecht (huwelijkse voorwaarden hamer op kop smiley)graag verwijderen![]()
Dus zijn meerdere bezitters mogelijk?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:54 schreef Paxcon het volgende:
Ah dankjullieBen er uit.
En sorry, ik heb effe geen tijd om alles terug te lezen, heb gewoon m'n vraag neergeplempt zonder terug te lezen
En Is een dief bezitter?graag verwijderen![]()
Ik bedoelde trouwens het feit dat ik goederenrecht over moet doen volgend jaar, niet per se dat ik het nu niet doe![]()
En straks komen patsen met je hoge cijfers he.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:54 schreef Paxcon het volgende:
Ah dankjullieBen er uit.
En sorry, ik heb effe geen tijd om alles terug te lezen, heb gewoon m'n vraag neergeplempt zonder terug te lezen![]()
Balen inderdaadquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Europees. Al is leren in de trein behoorlijk kut.Ah oke.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is zeker best aardig. Valt alles mee.Dat is wel leukquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:54 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Personen & Familierecht, in het bijzonder huwelijksvermogensrecht (huwelijkse voorwaarden hamer op kop smiley)![]()
![]()
Interessant ja, maar ook vervelende materie. Sowieso is dat hele boek ingewikkeld en moet je aardig goed bij de les blijven. Die wet uit je kop knallen is iig niet te doen. Straks nog stukje scheidingen en beetje erfrecht. Word je niet heel vrolijk van allemaal.quote:graag verwijderen![]()
je staat te leren?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Europees. Al is leren in de trein behoorlijk kut.Generaal?? Pardon??![]()
Vind je? Ik vind het helemaal niet zo vervelendquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:04 schreef Giku het volgende:
[..]
Interessant ja, maar ook vervelende materie. Sowieso is dat hele boek ingewikkeld en moet je aardig goed bij de les blijven. Die wet uit je kop knallen is iig niet te doen. Straks nog stukje scheidingen en beetje erfrecht. Word je niet heel vrolijk van allemaal.maarja ik doe dan ook notarieel.
Welk boek is het?![]()
Vannacht is eindelijk de UB eens 24 uur lang geopend. Net nu ik geen tentamens meer heb om voor te leren.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Compendium P&F van Wortman.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het helemaal niet zo vervelendmaarja ik doe dan ook notarieel.
Welk boek is het?graag verwijderen![]()
Ah oke. Nooit gebruikt eigenlijk. Alleen de SBR versie en de handboeken van Van Mourik/Verstappen/Schols etcquote:![]()
Ik woon niet in de randstad. Dat is één. Ten tweede reis ik richting Amsterdam, wat helemaal niet druk is - ook in de spits. Het is hartstikke rustig in de treinquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:06 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Drukke trein, randstad, spits en nog meer argrumenten.![]()
![]()
Hoe gaat het met je rijbewijs eigenlijk?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik woon niet in de randstad. Dat is één. Ten tweede reis ik richting Amsterdam, wat helemaal niet druk is - ook in de spits. Het is hartstikke rustig in de trein![]()
![]()
Dan heb je een hele lange reistijd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik woon niet in de randstad. Dat is één. Ten tweede reis ik richting Amsterdam, wat helemaal niet druk is - ook in de spits. Het is hartstikke rustig in de trein
Generaal?? Pardon??![]()
Niet mogelijk, en dief is bezitter.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:56 schreef Giku het volgende:
[..]
Dus zijn meerdere bezitters mogelijk?
En Is een dief bezitter?
Dat dief bezitter wordt twijfelde ik ook niet over, maar vroeg me af of eigenaar dan ook nog bezitter kon zijn. Maar dat kan niet dus (art. 3:117 lid 1 tweede deel)![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En straks komen patsen met je hoge cijfers he.![]()
![]()
Jij was anders serieus van plan bijvoorbeeld om 3u 's nachts daar te gaan zitten?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:08 schreef Ryon het volgende:
Vannacht is eindelijk de UB eens 24 uur lang geopend. Net nu ik geen tentamens meer heb om voor te leren.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
hij wel..jij niet dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij was anders serieus van plan bijvoorbeeld om 3u 's nachts daar te gaan zitten?Generaal?? Pardon??
Forum Opties Forumhop: Hop naar: