Hahahahquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zou links- of rechtsom de EU wel de schuld ervan geven. Doet het tegenwoordig goed bij alles.
Eh, jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://de.etc.sprache.deutsch.narkive.com/Qf9FWqlJ/abo-oder-abbo
Zal het vraagstuk vast wel worden opgelost.
[..]
Als het mijn bankpas was geweest had ik het wel een tijdje kunnen redden zonder.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als het nou je bankpas was geweest had je de Rabobank kunnen aanwijzen als schuldige.
Heb nog niets ondernomen, maar liever nu stopzetten dan over 4 jaar duizenden euro's terugbetalen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://de.etc.sprache.deutsch.narkive.com/Qf9FWqlJ/abo-oder-abbo
Zal het vraagstuk vast wel worden opgelost.
[..]
Dat is toch best wel fucked up man. Misschien was het beter geweest om geen slapende honden wakker te maken.
Zie paar topics terugquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:14 schreef Monnet het volgende:
Even gemist Etsu, waarom heb je geen recht op stufi en ov? Meteen bang dat ik dat ook niet heb,.
Man?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:16 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, 2 werkgroepen staatsrecht bijelkaar gestopt, nu een man van 50 in een klein lokaaltje
Dat is een wel heel grote man danquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:16 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, 2 werkgroepen staatsrecht bijelkaar gestopt, nu een man van 50 in een klein lokaaltje
En wel heel erg goed bij elkaar gestopt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is een wel heel grote man dan
Waarom stoppen ze een man van 50 in een klein lokaal als ze twee werkgroepen bijelkaar voegenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:39 schreef Tchock het volgende:
Waarom volgt één man sowieso twee werkgroepen.
Zo veel vragen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:41 schreef Polacco het volgende:
[..]
Waarom stoppen ze een man van 50 in een klein lokaal als ze twee werkgroepen bijelkaar voegen:?
Hoe staat het met de voorbereidingen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:44 schreef Polacco het volgende:
Ik dacht dat de UvA rare dingen deed maar dit slaat alles.
Goed hoor, nu met de WIA bezig. Jij?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoe staat het met de voorbereidingen?
SZR zo goed als doorgenomen vwb literatuur/wetgeving. Nu bezig met aansprakelijkheid, gaat wel aardig.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:04 schreef Polacco het volgende:
[..]
Goed hoor, nu met de WIA bezig. Jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |