Hoe lang heb je daar over gedaan? Ik ben daar zo sloom meequote:Op donderdag 21 maart 2013 02:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zes van de zeven weken volledig samengevat, zevende week mee bezig en morgen afmaken. Jurisprudentie op een kwart ongeveer.
Maak je van tevoren oefententamens? Weet je ook al wat je krijgt ( meerkeuze, open vragen, gemixed, etc ) ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Burgerlijk procesrecht en personen & familierecht, heeel binnenkort al tentamen
burgerlijk proces bijna alle jurisprudentie gedaan maar moet nog een deel van de stof
en personen en familierecht eigenlijk alleen HC's gekekenmaar bij dat vak volgt er zo veel gewoon uit de wed
Ehm. Ik denk dat ik pak 'm beet rond de 2-3 uur over een week doe. Maar daar moet ik bij opmerken dat ik ook zelden steevast en non-stop doorwerk. Het kost gigantisch veel tijd maar je leest en verwerkt wel heel veel stof op een relatief 'lichte' manier van studeren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:55 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar over gedaan? Ik ben daar zo sloom mee
Ja een beetje maar er is niet heel veel goed materiaal voor handenquote:Op donderdag 21 maart 2013 02:55 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
[..]
Maak je van tevoren oefententamens? Weet je ook al wat je krijgt ( meerkeuze, open vragen, gemixed, etc ) ?
Helemaal niet meer? Bijzonder. Ik heb komende tentamenweek nog gewoon MC-vragen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja een beetje maar er is niet heel veel goed materiaal voor handen
Alleen maar open, meerkeuze krijg ik nooit meer in de studie denk ik
Fijn dat er toch nog wat astronomen zijn. Ik haat het als mensen op de 1e al het seizoen geopend verklaren.quote:
Duik je bed maar weer in.quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:53 schreef Giku het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je je dingen afvraagt die je dan zelf op lost waar je dan oprecht trots mee bent?
Zo had ik nu: wat is beter voor warmte? Alleen een broek of alleen een trui(zelfde dikte natuurlijk)?
Het is ook vanaf de 1e, niet de 21equote:Op donderdag 21 maart 2013 07:48 schreef Giku het volgende:
[..]
Fijn dat er toch nog wat astronomen zijn. Ik haat het als mensen op de 1e al het seizoen geopend verklaren.
Dus: Goedemorgen!
Toch altijd wel fijn als je bordje met gekookte aardappelen met groenten en vlees om 18u voor je klaar staat.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:07 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben blij met mijn ouders als ik jullie verhalen zo lees
quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is ook vanaf de 1e, niet de 21e
Tss.. Die vragen zijn niet zo makkelijk beargumenteerd te beantwoorden hoor!quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch altijd wel fijn als je bordje met gekookte aardappelen met groenten en vlees om 18u voor je klaar staat.
Ik ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:07 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben blij met mijn ouders als ik jullie verhalen zo lees
wat voor sr volg jij dan nu?quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:22 schreef Monnet het volgende:
Vandaag in wg bespreken wat neurowetenschappen voor het strafrecht kunnen betekenen. Best interessant.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:45 schreef Etsu het volgende:
<eerste deel van lang verhaal om spelfout heen>
kruipde
<tweede deel van lang verhaal om spelfout heen>
Er zijn zoveel variaties mogelijk op mijn naamquote:
Leuke UI ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Er zijn zoveel variaties mogelijk op mijn naam
quote:
Whut, je tel nu al op de helft? Of heb je vannacht niet opgeladen?quote:
T-Mobilequote:
Sjeng, oan de geng!quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Laat het studeren maar weer beginnen vandaag![]()
Ik werk bij Tele2, krijg 50% korting op m'n abonnement. Dat ze het netwerk van T-mobile gebruiken, ach dat moet dan maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja hiervoor had ik KPN, dat is toch wel van hogere kwaliteit. Maar dan zou ik meer dan het dubbele betalen en dat gaat net even te ver.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is inderdaad erg weinig. Bij KPN betaal je dan 3.5x meer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:14 schreef Monnet het volgende:
[..]
Nouja hiervoor had ik KPN, dat is toch wel van hogere kwaliteit. Maar dan zou ik meer dan het dubbele betalen en dat gaat net even te ver.
Ik betaal nu 20 euro per maand voor een iPhone 5 met 2500MB p/m.
Waar zit je aan te denken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:23 schreef Ryon het volgende:
Doet mij eraan denken om binnenkort ook weer even een nieuwe mobiel te halen. Mijn abbo is inmiddels al afgelopen.
Je bedoet abo?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:23 schreef Ryon het volgende:
Doet mij eraan denken om binnenkort ook weer even een nieuwe mobiel te halen. Mijn abbo is inmiddels al afgelopen.
Oorspronkelijk de Vodafone met de SIII, maar nu komt over een tijdje de SIV al uit. Mijn telefoon doet het nu nog prima, dus ik denk dat ik nog even wacht.quote:
Ah, tofquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oorspronkelijk de Vodafone met de SIII, maar nu komt over een tijdje de SIV al uit. Mijn telefoon doet het nu nog prima, dus ik denk dat ik nog even wacht.
Voordat ik het ga opzoeken: de algemeen gebruikte afkorting voor abonnement is toch echt abbo met dubbel b. Het is een apart verkleinwoordje.quote:
Die heeft ook 4g mogelijkheden. Wat later weer van pas kan komen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, tofGoede telefoon. Althans, de SIII was erg goed en de IV schijnt beter te zijn
Ahh balen manquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:32 schreef Etsu het volgende:
Door jullie heb ik navraag gedaan ivm recht op stufi en OV en blijkt dus dat ik er geen recht op heb, dat wordt terugbetalen![]()
Maar wel tof dat jullie me er op wezen, anders was de schade veel groter geweest
Toch wil ik een gezaghebbende bron.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Voordat ik het ga opzoeken: de algemeen gebruikte afkorting voor abonnement is toch echt abbo met dubbel b. Het is een apart verkleinwoordje.
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:35 schreef Tchock het volgende:
Weet je ook hoe veel het is? Je moet hopelijk toch niet 2×97 per maand voor OV + je hele stufibedrag terugstorten?
Mooie gang van zaken wordt dat. Je krijgt doodleuk een acceptgiro thuis met dat bedrag en of je zo vriendelijk wilt zijn om binnen 14 dagen te betalenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:35 schreef Tchock het volgende:
Weet je ook hoe veel het is? Je moet hopelijk toch niet 2×97 per maand voor OV + je hele stufibedrag terugstorten?
Waarom is ie stuk dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:37 schreef Tchock het volgende:
Help eens even mee. Wat is het allerbeste excuus dat ik zometeen aan een conducteur vertellen waarom mijn OV-chipkaart stuk is?
Omdat ik hem ondanks waarschuwingen van onder andere vriendinlief altijd los in mijn jaszak heb zitten en hij blijkbaar ergens tussen is gekomen. Maar ik heb zo'n gevoel dat dat 'm niet gaat worden.quote:
Maak er een verhaal van waardoor je een beetje voor lul staat (op je bek gegaan, van de trap gestuiterd). Mensen zijn snel geneigd dergelijke verhalen te geloven. Zwakte tonen maakt je geloofwaardig.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik hem ondanks waarschuwingen van onder andere vriendinlief altijd los in mijn jaszak heb zitten en hij blijkbaar ergens tussen is gekomen. Maar ik heb zo'n gevoel dat dat 'm niet gaat worden.
Gewoon zeggen "oh is ie kapot dan? Goh wat gek!" en dan heel lief kijken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik hem ondanks waarschuwingen van onder andere vriendinlief altijd los in mijn jaszak heb zitten en hij blijkbaar ergens tussen is gekomen. Maar ik heb zo'n gevoel dat dat 'm niet gaat worden.
http://de.etc.sprache.deutsch.narkive.com/Qf9FWqlJ/abo-oder-abboquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch wil ik een gezaghebbende bron.
Dat is toch best wel fucked up man. Misschien was het beter geweest om geen slapende honden wakker te maken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:32 schreef Etsu het volgende:
Door jullie heb ik navraag gedaan ivm recht op stufi en OV en blijkt dus dat ik er geen recht op heb, dat wordt terugbetalen![]()
Maar wel tof dat jullie me er op wezen, anders was de schade veel groter geweest
Ik zou links- of rechtsom de EU wel de schuld ervan geven. Doet het tegenwoordig goed bij alles.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:37 schreef Tchock het volgende:
Help eens even mee. Wat is het allerbeste excuus dat ik zometeen aan een conducteur kan vertellen waarom mijn OV-chipkaart stuk is?
Klopt, zoiets moet het worden ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maak er een verhaal van waardoor je een beetje voor lul staat (op je bek gegaan, van de trap gestuiterd). Mensen zijn snel geneigd dergelijke verhalen te geloven. Zwakte tonen maakt je geloofwaardig.
Er is echt een heel groot stuk volledig afgebrokenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gewoon zeggen "oh is ie kapot dan? Goh wat gek!" en dan heel lief kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |