Ik ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:07 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben blij met mijn ouders als ik jullie verhalen zo lees
wat voor sr volg jij dan nu?quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:22 schreef Monnet het volgende:
Vandaag in wg bespreken wat neurowetenschappen voor het strafrecht kunnen betekenen. Best interessant.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:45 schreef Etsu het volgende:
<eerste deel van lang verhaal om spelfout heen>
kruipde
<tweede deel van lang verhaal om spelfout heen>
Er zijn zoveel variaties mogelijk op mijn naamquote:
Leuke UI ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Er zijn zoveel variaties mogelijk op mijn naam
quote:
Whut, je tel nu al op de helft? Of heb je vannacht niet opgeladen?quote:
T-Mobilequote:
Sjeng, oan de geng!quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Laat het studeren maar weer beginnen vandaag![]()
Ik werk bij Tele2, krijg 50% korting op m'n abonnement. Dat ze het netwerk van T-mobile gebruiken, ach dat moet dan maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja hiervoor had ik KPN, dat is toch wel van hogere kwaliteit. Maar dan zou ik meer dan het dubbele betalen en dat gaat net even te ver.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is inderdaad erg weinig. Bij KPN betaal je dan 3.5x meer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:14 schreef Monnet het volgende:
[..]
Nouja hiervoor had ik KPN, dat is toch wel van hogere kwaliteit. Maar dan zou ik meer dan het dubbele betalen en dat gaat net even te ver.
Ik betaal nu 20 euro per maand voor een iPhone 5 met 2500MB p/m.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |