Wat was dan een meer volwassen argument geweest?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je 'links en progressief' had gezegd was het een meer volwassen argument geweest in elk geval
Dat heb je dan geheel verkeerd gedacht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pardon? Daar stond ik nog niet op?
Ik was in de veronderstelling dat hier toch enige hiėrarchie bestond van gevorderde studenten, die op basis daarvan in aanmerking komen voor hoeder
'Maar jij ook!'quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat was dan een meer volwassen argument geweest?
Aha, maar FOK! is nou niet echt een goede graadmeter daarvoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ook op basis van individuele kwaliteiten en gedrag.
Misschien stond/staat ie op jouw lijst.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat heb je dan geheel verkeerd gedacht.
Dus jij ziet graag een noviet als novietenhoeder?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat heb je dan geheel verkeerd gedacht.
Ik laat mij daar in het topic niet over uit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Misschien stond/staat ie op jouw lijst.
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dus jij ziet graag een noviet als novietenhoeder?
Dat zeg ik nergens.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh ik zag je edit gewoon nietquote:
Logisch. Wel over of je dan net als ik 'Wennex' een bizar arrest vindt?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik laat mij daar in het topic niet over uit.
wat is een novietenhoeder? is dat een soort "hosselaar'?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
wat is een novietenhoeder? is dat een soort "hosselaar'?
Ik ben ook niet zo lang in het topic maar ik weet wel wat het is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
wat is een novietenhoeder? is dat een soort "hosselaar'?
Vermakelijk op welke manierquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef SaulGoodman het volgende:
Haha die discussies met Tchock, onze links progressieve vriend, zijn soms ietwat vermoeiend maar toch ook wel weer vermakelijk. Zeg ik als aanhanger van het rechts-conservatisme.
Ik zit altijd met popcorn klaarquote:
Tchock en ik hebben meer dan onze fair share aan discussies wel gehad denk ik zo, of niet Tchock?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef SaulGoodman het volgende:
Haha die discussies met Tchock, onze links progressieve vriend, zijn soms ietwat vermoeiend maar toch ook wel weer vermakelijk. Zeg ik als aanhanger van het rechts-conservatisme.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo lang in het topic maar ik weet wel wat het is.
Hah, jij dacht dat ik klaar met je was.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Tchock en ik hebben meer dan onze fair share aan discussies wel gehad denk ik zo, of niet Tchock?
Ja. Maar niet lang meer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:54 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]ben jij dan een " noviet"?
Nee hoor. Ik vraag mij alleen af of je niet al weet hoe ik over het gros van jouw standpunten denk?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hah, jij dacht dat ik klaar met je was.
Dat is dat behoorlijk oude arrest over aandeelhouders toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Logisch. Wel over of je dan net als ik 'Wennex' een bizar arrest vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |