Wiskunde in de brugklas, Frans voor het examen of een studie Personeel en Arbeid? Moeilijke formulieren van DUO? Iets weten over studiefinanciering of studentenverenigingen? Dit is het forum voor leerkrachten, scholieren en studenten, van brugklas tot uni
WO Rechtsgeleerdheid natuurlijk ook voor fiscaal recht & notarieel recht
De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!
Enne.. afgestudeerd zijn for the win! HAHA ARBEIDERS De afgestudeerde helden van dit topic • Sovereign • _-rally-_ • Thisbe • Pool • Smash-it • flubub • Argento • Sessy • GDPP • Maharbal (2x: Fiscaal en Notarieel) • Yashaaaaa • Eriksd
Ook leuk: de studenten, op aflopende tofheid van de universiteit en student:
Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef Etsu het volgende: VERDOMME TCHOCK WAT BEZIELT JE IK WILDE LAPO PAKKEN EN DAN GUN JE MIJ ZOIETS NIET EN DNA FLIK JE ME ZOIETS IK ZAL JOU NOG EENS HELPEN MET JE DING
Bizar arrest dit. Lasergamen verbieden is niet in strijd met EU-recht, omdat een spel dat bestaat uit het gesimuleerd doden van mensen inbreuk maakt op de menselijke waardigheid als grondrecht.
Op woensdag 20 maart 2013 22:44 schreef Tchock het volgende: Bizar arrest dit. Lasergamen verbieden is niet in strijd met EU-recht, omdat een spel dat bestaat uit het gesimuleerd doden van mensen inbreuk maakt op de menselijke waardigheid als grondrecht.
De rechters hebben blijkbaar nog nooit gelasergamed.
Op woensdag 20 maart 2013 22:44 schreef Tchock het volgende: Bizar arrest dit. Lasergamen verbieden is niet in strijd met EU-recht, omdat een spel dat bestaat uit het gesimuleerd doden van mensen inbreuk maakt op de menselijke waardigheid als grondrecht.
Over bizar arrest gesproken, Wennex...dāt is pas een bizar arrest.
Pardon? Daar stond ik nog niet op? Ik was in de veronderstelling dat hier toch enige hiërarchie bestond van gevorderde studenten, die op basis daarvan in aanmerking komen voor hoeder
Pardon? Daar stond ik nog niet op? Ik was in de veronderstelling dat hier toch enige hiërarchie bestond van gevorderde studenten, die op basis daarvan in aanmerking komen voor hoeder
Ook op basis van individuele kwaliteiten en gedrag.
Oh ik zag je edit gewoon niet Het was trouwens helemaal niet zo bedoeld. Meer gewoon in de zin dat ik er even wilde bij vermelden wat voor beeld ik van jou had. Het stond er een beetje raar inderdaad dat is waar
Haha die discussies met Tchock, onze links progressieve vriend, zijn soms ietwat vermoeiend maar toch ook wel weer vermakelijk. Zeg ik als aanhanger van het rechts-conservatisme.
Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef SaulGoodman het volgende: Haha die discussies met Tchock, onze links progressieve vriend, zijn soms ietwat vermoeiend maar toch ook wel weer vermakelijk. Zeg ik als aanhanger van het rechts-conservatisme.
Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef SaulGoodman het volgende: Haha die discussies met Tchock, onze links progressieve vriend, zijn soms ietwat vermoeiend maar toch ook wel weer vermakelijk. Zeg ik als aanhanger van het rechts-conservatisme.
Tchock en ik hebben meer dan onze fair share aan discussies wel gehad denk ik zo, of niet Tchock?
Ik heb trouwens die forfaitaire som nog eens nagevraagd: forfaitair wil in deze context enkel zeggen dat het bedrag vaststaat bij de beslissing van het hof (als tegenhanger van een steeds oplopende dwangsom) en niet dat er een standaardbedrag of norm voor verschillende sancties is.
Op woensdag 20 maart 2013 22:54 schreef Actaeon het volgende: Overigens Valid, no hard feelings verder. Ik vind je nog steeds een hele goede user met kwalitatief goede inhoudelijke bijdragen.
Zeker geen hard feelings. Ik houd in elk geval wel van een discussie op z'n tijd.
Dat is dat behoorlijk oude arrest over aandeelhouders toch?
Ja. Aandeelhoudersovereenkomsten. Dat die in beginsel geoorloofd zijn want het is een eigen recht van de AH waar hij over kan beschikken en in zijn eigen belang kan aanwenden etc etc.
Als je veel aspecten oprecht anders ziet en daar vervolgens over kan discussiëren, kan ik dat heel vermakelijk vinden. Jij wellicht niet, maar ik vind andere denkbeelden interessant, hoe erg naīef of ondoordacht ik die mening dan ook mag vinden.
Oh, geen idee. Volgens mij ben ik sowieso minder progressief dan jij denkt; maar over echt inhoudelijk politieke onderwerpen hebben we het eigenlijk vrijwel nooit.
Als je veel aspecten oprecht anders ziet en daar vervolgens over kan discussiëren, kan ik dat heel vermakelijk vinden. Jij wellicht niet, maar ik vind andere denkbeelden interessant, hoe erg naīef of ondoordacht ik die mening dan ook mag vinden.
Ik ben het wat dat betreft volledig met je eens hoor.
Oh, geen idee. Volgens mij ben ik sowieso minder progressief dan jij denkt; maar over echt inhoudelijk politieke onderwerpen hebben we het eigenlijk vrijwel nooit.