Vermakelijk op welke manierquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef SaulGoodman het volgende:
Haha die discussies met Tchock, onze links progressieve vriend, zijn soms ietwat vermoeiend maar toch ook wel weer vermakelijk. Zeg ik als aanhanger van het rechts-conservatisme.
Ik zit altijd met popcorn klaarquote:
Tchock en ik hebben meer dan onze fair share aan discussies wel gehad denk ik zo, of niet Tchock?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef SaulGoodman het volgende:
Haha die discussies met Tchock, onze links progressieve vriend, zijn soms ietwat vermoeiend maar toch ook wel weer vermakelijk. Zeg ik als aanhanger van het rechts-conservatisme.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo lang in het topic maar ik weet wel wat het is.
Hah, jij dacht dat ik klaar met je was.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Tchock en ik hebben meer dan onze fair share aan discussies wel gehad denk ik zo, of niet Tchock?
Ja. Maar niet lang meer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:54 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]ben jij dan een " noviet"?
Nee hoor. Ik vraag mij alleen af of je niet al weet hoe ik over het gros van jouw standpunten denk?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hah, jij dacht dat ik klaar met je was.
Dat is dat behoorlijk oude arrest over aandeelhouders toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Logisch. Wel over of je dan net als ik 'Wennex' een bizar arrest vindt?
Wat is er met jouw UI gebeurd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is dat behoorlijk oude arrest over aandeelhouders toch?
Gokje: dat ik geen rekening hou met de mening van anderen en mijn standpunten opdring.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vraag mij alleen af of je niet al weet hoe ik over het gros van jouw standpunten denk?
Zeker geen hard feelings. Ik houd in elk geval wel van een discussie op z'n tijd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:54 schreef Actaeon het volgende:
Overigens Valid, no hard feelings verder. Ik vind je nog steeds een hele goede user met kwalitatief goede inhoudelijke bijdragen.
Ja. Aandeelhoudersovereenkomsten. Dat die in beginsel geoorloofd zijn want het is een eigen recht van de AH waar hij over kan beschikken en in zijn eigen belang kan aanwenden etc etc.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die mocht na een jaar of twee wel weer vervangen wordenquote:
Nee. Niet over jou. Over je standpunten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gokje: dat ik geen rekening hou met de mening van anderen en mijn standpunten opdring.
Als je veel aspecten oprecht anders ziet en daar vervolgens over kan discussiëren, kan ik dat heel vermakelijk vinden. Jij wellicht niet, maar ik vind andere denkbeelden interessant, hoe erg naïef of ondoordacht ik die mening dan ook mag vinden.quote:
Gelukkigquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef Valid het volgende:
[..]
Zeker geen hard feelings. Ik houd in elk geval wel van een discussie op z'n tijd.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die mocht na een jaar of twee wel weer vervangen worden
Oh, geen idee. Volgens mij ben ik sowieso minder progressief dan jij denkt; maar over echt inhoudelijk politieke onderwerpen hebben we het eigenlijk vrijwel nooit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee. Niet over jou. Over je standpunten.
'nooit meer'? Vertel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gelukkigik wil tegenwoordig nooit meer iemand 'beledigen' hier op Fok
Ik ben het wat dat betreft volledig met je eens hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:58 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Als je veel aspecten oprecht anders ziet en daar vervolgens over kan discussiëren, kan ik dat heel vermakelijk vinden. Jij wellicht niet, maar ik vind andere denkbeelden interessant, hoe erg naïef of ondoordacht ik die mening dan ook mag vinden.
Ik lees net dat het een eerste jaars isquote:
Het is een heel vreemd arrest.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zou goed kunnen. En nee dat valt wel mee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Volgens mij ben ik sowieso minder progressief dan jij denkt; maar over echt inhoudelijk politieke onderwerpen hebben we het eigenlijk vrijwel nooit.
Vertelquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gelukkigik wil tegenwoordig nooit meer iemand 'beledigen' hier op Fok
Weltrusten!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mensen, ik ga maar eens mijn welverdiende slaap pakken!
Haha, die houd je tegoed. Eerlijkheid gebied te zeggen dat dit arrest wat verder in mijn geheugen zitquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Weltrusten!
Hou ik je beschouwing over Wennex tegoed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |