Weltrusten!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mensen, ik ga maar eens mijn welverdiende slaap pakken!
Haha, die houd je tegoed. Eerlijkheid gebied te zeggen dat dit arrest wat verder in mijn geheugen zitquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Weltrusten!
Hou ik je beschouwing over Wennex tegoed?
Ach het is ook niet dat ik een iemand beledigd heb maar ik heb vroeger gewoon weleens wat (vrij) ongenuanceerde/botte dingen gezegd over dingen/tegen mensen en dat wil ik niet meer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:04 schreef Ties02 het volgende:
Yreal kan ook zo mysterieus doen
Maar als je het echt niet wil vertellen, respecteren we dat uiteraard Acta
Okequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Haha, die houd je tegoed. Eerlijkheid gebied te zeggen dat dit arrest wat verder in mijn geheugen zit
Tegen novieten? Dan zijn mijn kansen al helemaal niet verkeken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ach het is ook niet dat ik een iemand beledigd heb maar ik heb vroeger gewoon weleens wat (vrij) ongenuanceerde/botte dingen gezegd over dingen/tegen mensen en dat wil ik niet meer.
Again.. TMI..quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:09 schreef Ties02 het volgende:
Vroege slapers jullieik moet er nog flink tegenaan vandaag
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:06 schreef Etsu het volgende:
Ik ga nog een aflevering van Grey's Anatomy kijken, dan ook slapen.
Slaap lekker.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:12 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik ga deze slechte grap niet uitleggen, Ties. Sorry
ik loop stage bij een multinational, ik kan niet alles op internet gooienquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:04 schreef Ties02 het volgende:
Yreal kan ook zo mysterieus doen
Maar als je het echt niet wil vertellen, respecteren we dat uiteraard Acta
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:26 schreef Ansu het volgende:
Word ook gek als ik een weekendje thuis ben, 'moet je niet al slapen?' 'niet met je voeten op de bank' 'is dit nu al je derde cola?' 'ruim je glas op' 'niet te laat thuis he' 'bel je even als je er bent?' 'wees voorzichtig x10000'
Als ik de middelen had was ik graag al weggegaan. Ik ben echter erg op privacy gesteld en absoluut geen kuddedier. Ik ga dus niet zomaar tussen jan en alleman inzitten. Het kan mij ook niet irriteren als anderen anders leven. En dan nog die problematische ondertoon en dat eeuwige gezeik dat je moet werken naast je studie want dat doet toch iedereen. "Vind je het normaal om telkens om 1 uur je bed uit te komen?"Als het zo doorgaat ga ik wel noodgedwongen in de hooischuur van de lokale boer verblijven.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:19 schreef Ties02 het volgende:
Blij dat ik niet meer thuis woon, als ik dit allemaal zo hoor
Mama had mijn ritme ook niet kunnen waarderen gok ik zo
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik loop stage bij een multinational, ik kan niet alles op internet gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet werkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Als ik de middelen had was ik graag al weggegaan. Ik ben echter erg op privacy gesteld en absoluut geen kuddedier. Ik ga dus niet zomaar tussen jan en alleman inzitten. Het kan mij ook niet irriteren als anderen anders leven. En dan nog die problematische ondertoon en dat eeuwige gezeik dat je moet werken naast je studie want dat doet toch iedereen. "Vind je het normaal om telkens om 1 uur je bed uit te komen?"Als het zo doorgaat ga ik wel noodgedwongen in de hooischuur van de lokale boer verblijven.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Als ik de middelen had was ik graag al weggegaan. Ik ben echter erg op privacy gesteld en absoluut geen kuddedier. Ik ga dus niet zomaar tussen jan en alleman inzitten. Het kan mij ook niet irriteren als anderen anders leven. En dan nog die problematische ondertoon en dat eeuwige gezeik dat je moet werken naast je studie want dat doet toch iedereen. "Vind je het normaal om telkens om 1 uur je bed uit te komen?"Als het zo doorgaat ga ik wel noodgedwongen in de hooischuur van de lokale boer verblijven.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]deal with itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Ik heb exact hetzelfde. Studeer ook nooit in de JB/UB, mensen vinden dat dan heel raar enzo
Ik heb een beetje een tussenweg. Merk dat ik al wel een tijdje toch iets voor mezelf helemaal wil, maar buiten dat het duur is vind ik het in mijn huidige huis ook wel chill. Woon hier nu bijna 2 jaar, met 5 andere chicks, hebben geen woonkamer en eten in principe wel samen als er mensen thuis zijn, maar je kan gerust ook je drie dagen opsluiten zonder dat iemand je komt storen. Denk dat ik eind dit jaar/begin volgend jaar (scheelt ook weer pieken) iets voor mezelf echt ga zoeken, maar toch mis ik denk ik dan wel het (soms) opzoeken van gezelligheid. Ook al ben ik wel weer gesteld op mijn rust en eigen plekje. Hmm.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Ik heb exact hetzelfde. Studeer ook nooit in de JB/UB, mensen vinden dat dan heel raar enzo
Is dit sarcasme of wat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook nietverschrikkelijke plek om te studeren
Erkenning, fijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Klinkt goed. Wel rigoureus weggevlucht naar de andere kant van het vaderland. Thuis is natuurlijk goedkoop, boodschappen doet moeders en koken idem dito. Daarentegen heb je geen vrijheid en dat is jammer. Bovendien ben ik student zonder studentenleven.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef Etsu het volgende:
M'n ouders zijn vet chill en kan en mag alles doen wat ik wil, wel met grenzen uiteraardmaar op kamers gaan is ook heerlijk en ook beter gezien de afstand tussen Groningen en ouderlijk huis (220 km)
Kan volgende betekenis hebben:quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom dan steeds dit: "[ afbeelding ]"
Ik zie het altijd als: "Kijk mij eens een grappige opmerking plaatsen haha ik ben zo geweldig"quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan volgende betekenis hebben:
1) ik vind het grappig
2) ik ben het er mee eens
3) ik ben vrolijk
4) is m'n standaardPI en dan let ik er niet op
Fijn om te weten dat je zo over me denktquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zie het altijd als: "Kijk mij eens een grappige opmerking plaatsen haha ik ben zo geweldig"
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat je zo over me denkt
Vooral dat laatste kan ik echt niet missen nu ik merk hoe het op jezelf wonen isquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:41 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wel rigoureus weggevlucht naar de andere kant van het vaderland. Thuis is natuurlijk goedkoop, boodschappen doet moeders en koken idem dito. Daarentegen heb je geen vrijheid en dat is jammer. Bovendien ben ik student zonder studentenleven.
Been there done that. Kreeg laatst naar m'n hoofd dat ik te veel op m'n kamer lunch (beide ouders werken full-time en broertje gaat naar de middelbare school - er is dus nooit iemand thuis hier rond lunchtijdquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:18 schreef SaulGoodman het volgende:
Krijg nou wat - gezeik thuis omdat ik overdag te veel op bed lig en blijkbaar teveel in de nacht actief ben ipv overdag. Het wordt tijd om het ouderlijk nest te gaan verlaten. Adderengebroed.
Ik vind het altijd extreem fijn een kleine maar fatsoenlijke maaltijd te eten rond dit tijdstipquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:54 schreef Ties02 het volgende:
Over lunchen gesproken, ik ga maar eens mijn maaltijdsalade oppeuzelen
heb ik wel verdiend na zoveel arresten samenvatten
O dan zit je denk ik aan de andere kant! Kom je hier niet uit de buurt? Hoe ben je dan zo voor een baan hier beland?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zie wel de euromast vanaf mijn bureau ik ben niet zo bekend in roffa
mijn sollicitatie werd opgemerkt door een heel andere afdeling dan waaraan hij was gericht en dat klikte wel na een gesprek.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:00 schreef Ansu het volgende:
[..]
O dan zit je denk ik aan de andere kant! Kom je hier niet uit de buurt? Hoe ben je dan zo voor een baan hier beland?
Als ik nu een pauze neem start ik nooit weer opquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:37 schreef Ties02 het volgende:
Hardcore tchock, petje af
ik heb nog steeds een pauze sinds mijn salade momentjestraks maar weer aan de gang
Stoomlocomoties.quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:41 schreef Ties02 het volgende:
Ja zo werkt het bij ook vaak, stoomlocomotiefje, duurt lang voordat ik op gang kom, maar als ik eenmaal in de flow ben gaat het wel goed
Soms voelt het wel zo. Vooral in de Awb heb je het risico dat een samenvatting van een zee aan korte artikeltjes eigenlijk gewoon een kopie van een zee aan korte artikeltjes wordt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:20 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben maar gekapt met een boek samenvatten, kwam erop neer dat ik dat hele ding aan het overtypen was
Story of my lifequote:Op donderdag 21 maart 2013 02:20 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben maar gekapt met een boek samenvatten, kwam erop neer dat ik dat hele ding aan het overtypen was
Neuh. Ging bijna niet over jou.quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:46 schreef NotGuilty het volgende:
Heb ik veel gemist vandaag?Geen zin om terug te lezen
"Hee chickie... wat vind je van... mijn O-mega spierballen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:48 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dan is het de moeite niet waard idd![]()
Ik las net : " Omega spierballen" in de tt
Zes van de zeven weken volledig samengevat, zevende week mee bezig en morgen afmaken. Jurisprudentie op een kwart ongeveer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:50 schreef NotGuilty het volgende:
Tchock hoe gaat het met je bestuursrecht 2?
Burgerlijk procesrecht en personen & familierecht, heeel binnenkort al tentamenquote:Op donderdag 21 maart 2013 02:50 schreef NotGuilty het volgende:
Ik eens eten, Mr. NotGuilty heeft een ossehaas en stamppot voor me bewaard nadat ik een avondje met vrienden ben gaan zuipen. Wat een vent![]()
Tchock hoe gaat het met je bestuursrecht 2?
en Ties wat volg jij eigenlijk op dit moment?
Is P&FR een beetje leuk? Ik heb dat ook nog dit semester (maar met erfrecht er bij)quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Burgerlijk procesrecht en personen & familierecht, heeel binnenkort al tentamen
burgerlijk proces bijna alle jurisprudentie gedaan maar moet nog een deel van de stof
en personen en familierecht eigenlijk alleen HC's gekekenmaar bij dat vak volgt er zo veel gewoon uit de wed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |