Ach het is ook niet dat ik een iemand beledigd heb maar ik heb vroeger gewoon weleens wat (vrij) ongenuanceerde/botte dingen gezegd over dingen/tegen mensen en dat wil ik niet meer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:04 schreef Ties02 het volgende:
Yreal kan ook zo mysterieus doen
Maar als je het echt niet wil vertellen, respecteren we dat uiteraard Acta
Okequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Haha, die houd je tegoed. Eerlijkheid gebied te zeggen dat dit arrest wat verder in mijn geheugen zit
Tegen novieten? Dan zijn mijn kansen al helemaal niet verkeken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ach het is ook niet dat ik een iemand beledigd heb maar ik heb vroeger gewoon weleens wat (vrij) ongenuanceerde/botte dingen gezegd over dingen/tegen mensen en dat wil ik niet meer.
Again.. TMI..quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:09 schreef Ties02 het volgende:
Vroege slapers jullieik moet er nog flink tegenaan vandaag
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:06 schreef Etsu het volgende:
Ik ga nog een aflevering van Grey's Anatomy kijken, dan ook slapen.
Slaap lekker.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:12 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik ga deze slechte grap niet uitleggen, Ties. Sorry
ik loop stage bij een multinational, ik kan niet alles op internet gooienquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:04 schreef Ties02 het volgende:
Yreal kan ook zo mysterieus doen
Maar als je het echt niet wil vertellen, respecteren we dat uiteraard Acta
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:26 schreef Ansu het volgende:
Word ook gek als ik een weekendje thuis ben, 'moet je niet al slapen?' 'niet met je voeten op de bank' 'is dit nu al je derde cola?' 'ruim je glas op' 'niet te laat thuis he' 'bel je even als je er bent?' 'wees voorzichtig x10000'
Als ik de middelen had was ik graag al weggegaan. Ik ben echter erg op privacy gesteld en absoluut geen kuddedier. Ik ga dus niet zomaar tussen jan en alleman inzitten. Het kan mij ook niet irriteren als anderen anders leven. En dan nog die problematische ondertoon en dat eeuwige gezeik dat je moet werken naast je studie want dat doet toch iedereen. "Vind je het normaal om telkens om 1 uur je bed uit te komen?"Als het zo doorgaat ga ik wel noodgedwongen in de hooischuur van de lokale boer verblijven.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:19 schreef Ties02 het volgende:
Blij dat ik niet meer thuis woon, als ik dit allemaal zo hoor
Mama had mijn ritme ook niet kunnen waarderen gok ik zo
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik loop stage bij een multinational, ik kan niet alles op internet gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet werkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Als ik de middelen had was ik graag al weggegaan. Ik ben echter erg op privacy gesteld en absoluut geen kuddedier. Ik ga dus niet zomaar tussen jan en alleman inzitten. Het kan mij ook niet irriteren als anderen anders leven. En dan nog die problematische ondertoon en dat eeuwige gezeik dat je moet werken naast je studie want dat doet toch iedereen. "Vind je het normaal om telkens om 1 uur je bed uit te komen?"Als het zo doorgaat ga ik wel noodgedwongen in de hooischuur van de lokale boer verblijven.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Als ik de middelen had was ik graag al weggegaan. Ik ben echter erg op privacy gesteld en absoluut geen kuddedier. Ik ga dus niet zomaar tussen jan en alleman inzitten. Het kan mij ook niet irriteren als anderen anders leven. En dan nog die problematische ondertoon en dat eeuwige gezeik dat je moet werken naast je studie want dat doet toch iedereen. "Vind je het normaal om telkens om 1 uur je bed uit te komen?"Als het zo doorgaat ga ik wel noodgedwongen in de hooischuur van de lokale boer verblijven.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]deal with itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Ik heb exact hetzelfde. Studeer ook nooit in de JB/UB, mensen vinden dat dan heel raar enzo
Ik heb een beetje een tussenweg. Merk dat ik al wel een tijdje toch iets voor mezelf helemaal wil, maar buiten dat het duur is vind ik het in mijn huidige huis ook wel chill. Woon hier nu bijna 2 jaar, met 5 andere chicks, hebben geen woonkamer en eten in principe wel samen als er mensen thuis zijn, maar je kan gerust ook je drie dagen opsluiten zonder dat iemand je komt storen. Denk dat ik eind dit jaar/begin volgend jaar (scheelt ook weer pieken) iets voor mezelf echt ga zoeken, maar toch mis ik denk ik dan wel het (soms) opzoeken van gezelligheid. Ook al ben ik wel weer gesteld op mijn rust en eigen plekje. Hmm.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Ik heb exact hetzelfde. Studeer ook nooit in de JB/UB, mensen vinden dat dan heel raar enzo
Is dit sarcasme of wat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook nietverschrikkelijke plek om te studeren
Erkenning, fijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Klinkt goed. Wel rigoureus weggevlucht naar de andere kant van het vaderland. Thuis is natuurlijk goedkoop, boodschappen doet moeders en koken idem dito. Daarentegen heb je geen vrijheid en dat is jammer. Bovendien ben ik student zonder studentenleven.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef Etsu het volgende:
M'n ouders zijn vet chill en kan en mag alles doen wat ik wil, wel met grenzen uiteraardmaar op kamers gaan is ook heerlijk en ook beter gezien de afstand tussen Groningen en ouderlijk huis (220 km)
Kan volgende betekenis hebben:quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom dan steeds dit: "[ afbeelding ]"
Ik zie het altijd als: "Kijk mij eens een grappige opmerking plaatsen haha ik ben zo geweldig"quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan volgende betekenis hebben:
1) ik vind het grappig
2) ik ben het er mee eens
3) ik ben vrolijk
4) is m'n standaardPI en dan let ik er niet op
Fijn om te weten dat je zo over me denktquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zie het altijd als: "Kijk mij eens een grappige opmerking plaatsen haha ik ben zo geweldig"
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat je zo over me denkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |