Weltrusten!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mensen, ik ga maar eens mijn welverdiende slaap pakken!
Haha, die houd je tegoed. Eerlijkheid gebied te zeggen dat dit arrest wat verder in mijn geheugen zitquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Weltrusten!
Hou ik je beschouwing over Wennex tegoed?
Ach het is ook niet dat ik een iemand beledigd heb maar ik heb vroeger gewoon weleens wat (vrij) ongenuanceerde/botte dingen gezegd over dingen/tegen mensen en dat wil ik niet meer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:04 schreef Ties02 het volgende:
Yreal kan ook zo mysterieus doen
Maar als je het echt niet wil vertellen, respecteren we dat uiteraard Acta
Okequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Haha, die houd je tegoed. Eerlijkheid gebied te zeggen dat dit arrest wat verder in mijn geheugen zit
Tegen novieten? Dan zijn mijn kansen al helemaal niet verkeken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ach het is ook niet dat ik een iemand beledigd heb maar ik heb vroeger gewoon weleens wat (vrij) ongenuanceerde/botte dingen gezegd over dingen/tegen mensen en dat wil ik niet meer.
Again.. TMI..quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:09 schreef Ties02 het volgende:
Vroege slapers jullieik moet er nog flink tegenaan vandaag
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:06 schreef Etsu het volgende:
Ik ga nog een aflevering van Grey's Anatomy kijken, dan ook slapen.
Slaap lekker.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:12 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik ga deze slechte grap niet uitleggen, Ties. Sorry
ik loop stage bij een multinational, ik kan niet alles op internet gooienquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:04 schreef Ties02 het volgende:
Yreal kan ook zo mysterieus doen
Maar als je het echt niet wil vertellen, respecteren we dat uiteraard Acta
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:26 schreef Ansu het volgende:
Word ook gek als ik een weekendje thuis ben, 'moet je niet al slapen?' 'niet met je voeten op de bank' 'is dit nu al je derde cola?' 'ruim je glas op' 'niet te laat thuis he' 'bel je even als je er bent?' 'wees voorzichtig x10000'
Als ik de middelen had was ik graag al weggegaan. Ik ben echter erg op privacy gesteld en absoluut geen kuddedier. Ik ga dus niet zomaar tussen jan en alleman inzitten. Het kan mij ook niet irriteren als anderen anders leven. En dan nog die problematische ondertoon en dat eeuwige gezeik dat je moet werken naast je studie want dat doet toch iedereen. "Vind je het normaal om telkens om 1 uur je bed uit te komen?"Als het zo doorgaat ga ik wel noodgedwongen in de hooischuur van de lokale boer verblijven.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:19 schreef Ties02 het volgende:
Blij dat ik niet meer thuis woon, als ik dit allemaal zo hoor
Mama had mijn ritme ook niet kunnen waarderen gok ik zo
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik loop stage bij een multinational, ik kan niet alles op internet gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |