Niet meer trots op je prestatie?quote:
Ik voorzie wederom een uitspraak van Acta dan wel van mijquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:01 schreef Giku het volgende:
Pax is me 2 keer voorbij gelopen zonder me te groeten! Ik snap wel waarom hij altijd mot heeft met Etsu.
Nog net zo erg. Maar ik bedacht me iets.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Niet meer trots op je prestatie?
Goed ideequote:Op donderdag 21 maart 2013 15:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik voorzie wederom een uitspraak van Acta dan wel van mij
quote:Geachte Novietenhoeders,
Hierbij de aanvraag tot het besluit om user Paxcon te veroordelen tot:
het immer groeten van alle ervaren users (dat wil zeggen: niet novieten), voor zover hij, Paxcon, weet of behoort te weten wie dat zijn; en
deze veroordeling niet slechts online geldig te laten zijn maar ook daarbuiten; en
op deze veroordeling een dwangsom van ¤1,- (zegge: één euro) per overtreding, dan wel een rectificatie in dit topic.
Dit verzoek is naar aanleiding van het herhaaldelijk, twee maal, negeren van verzoeker.
Ik zie uw besluit vol verwachting tegemoet.
Hoogachtend,
Giku.
Uw verzoek wordt in behandeling genomen. Een beslissing volgt - indien na verweer geen behoefte is aan hoor en wederhoor - nadat Paxcon zijn eventuele verweer heeft ingediend.quote:
Oh doe jij 'm? Ook prima. Eventuele bezwaren kunnen dan bij mij worden ingediend.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Uw verzoek wordt in behandeling genomen. Een beslissing volgt - indien na verweer geen behoefte is aan hoor en wederhoor - nadat Paxcon zijn eventuele verweer heeft ingediend.
Beetje afwisselen hè.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh doe jij 'm? Ook prima. Eventuele bezwaren kunnen dan bij mij worden ingediend.
Kijk hem droog Giku negerenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:33 schreef Paxcon het volgende:
Kan een goed meerdere bezitters hebben?
Vb. bij diefstal? A is dan eigenaar-bezitter (een term die op het HC gebruikt werd) en B (dief) is dan ook bezitter?
Ik weet niet of ik je nog wil helpenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:33 schreef Paxcon het volgende:
Kan een goed meerdere bezitters hebben?
Vb. bij diefstal? A is dan eigenaar-bezitter (een term die op het HC gebruikt werd) en B (dief) is dan ook bezitter?
En ook 3:108. De vorige bezitter oefent geen feitelijke macht meer uit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:48 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je nog wil helpen!
Kijk even naar 3:112, 3:114, 3:117 en 3:118.
Even op die Klaxcon drukken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:49 schreef Giku het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik m zie pax ik hem wel even aan.
Het antwoord is dus ja?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:48 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je nog wil helpen!
Kijk even naar 3:112, 3:114, 3:117 en 3:118.
Ik niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:51 schreef Actaeon het volgende:
Wat zijn jullie allemaal leuk bezig met goederenrecht trouwens.
Spannend.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dito. Ik zit in de multiculturalisering van het recht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |