Altijd bovenaan de lijst met open topics staan is leuker.quote:
Stuckyquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Is dit een verkapt Specularium topic?
En de SC plakt niet meer
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:09 schreef Karina het volgende:
Even de helpdesk bellen? Of langslopen als dat kan bij jullie.
De lente is officieel begonnenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:04 schreef Karina het volgende:
Hier is het geen lente het is hardstikke koud
quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De lente is officieel begonnen![]()
Om 12.02 uur.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]Als ik van binnen maar warm ben zullen we dan maar denken.
Jij houdt meer van rustig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:28 schreef Karina het volgende:
Ik wel, vond het niet zo geweldig. Maar ik houd sowieso niet zo van wild.
Je begrijp het. Ik ben al druk genoeg van mezelf dus een beetje rust is wel fijn ja.quote:
Die van mij was niet wild. Was gewoon het konijn dat gekaapt was uit de kooi van mijn neefje.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:28 schreef Karina het volgende:
Ik wel, vond het niet zo geweldig. Maar ik houd sowieso niet zo van wild.
Ja, dat is al ruim 20 jaar het probleem... Hij wordt steeds opgenomen. En dat wordt daarna nog uitgebracht ook.quote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:18 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ja, dat is al ruim 20 jaar het probleem... Hij wordt steeds opgenomen. En dat wordt daarna nog uitgebracht ook.
Dat gaat me wat ver. Maar als ze nog ergens een poliep hebben liggen, mogen ze die best op zijn stembanden bevestigen...quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:31 schreef OProg het volgende:
Maar ter zake, ik denk dat het voor iedereen het beste is als Gordon deze keer gewoon een spuitje krijgt.
Nah dat is niet lief.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:31 schreef OProg het volgende:
Maar ter zake, ik denk dat het voor iedereen het beste is als Gordon deze keer gewoon een spuitje krijgt.
quote:Iedereen doet gemeen tegen die arme Gordon. De zanger lucht zijn hart tegen Story. Jeroen van der Boom en René Froger hoeft hij nooit meer te zien, die hebben zulke gemene dingen over hem verteld.
En nu Tineke de Nooij hem ook uitmaakt voor alles wat mooi en lelijk is, is Gordon diep verdrietig. Eigenlijk heeft hij geen echte vrienden, bekent hij zielig. Alleen Winston Gertstanowitz, die bijna de buurman is.
Gordon is nu 44, worstelt nog steeds met de kilos en heeft geen vaste relatie. Toch heeft hij zijn zinnen gezet op een baby. De draagmoeder heeft hij al uitgezocht: Laura Ponticorvo, van de tv-show Mijn Vieze Vette Vervelende verloofde. Zij zou er wel oren naar hebben. Je moet maar willen: een baby van die ruziemakende relnicht Gordon.
De lijst van Specularium? Wat is dat? Een soort hitlist van dubieuze personen? Wie staan er - behalve Keith Bakker - nog meer op dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:49 schreef OProg het volgende:
Als je zo irritant bent mag je best op de lijst van Specularium.
Al dat constante gehuil en geklaag.
Een lijst van mensen die hij niet moet, zoiets.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:04 schreef Boldface het volgende:
[..]
De lijst van Specularium? Wat is dat? Een soort hitlist van dubieuze personen? Wie staan er - behalve Keith Bakker - nog meer op dan?
Weet ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:57 schreef OProg het volgende:
Ik maak ook maar een dolletje natuurlijk
Maar ik ben wel helemaal serieus dat het echt een ongehoord zielig persoon is. Een soort heel groot kind van over de 40 die nog steeds niet door heeft zelf verantwoordelijk te zijn voor de gevolgen van zijn daden.
Keith staat daar niet op.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:04 schreef Boldface het volgende:
[..]
De lijst van Specularium? Wat is dat? Een soort hitlist van dubieuze personen? Wie staan er - behalve Keith Bakker - nog meer op dan?
Grodon is soms ook een harde bazin.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:08 schreef Specularium het volgende:
Grodon is een harde homofiele baas.
Hmmz...quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Een lijst van mensen die hij niet moet, zoiets.
Dat heeft ie zelf allemaal al toegegeven.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:55 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat Gordon een heel ongelukkig persoon is. En lichamelijk is er ook van alles met hem aan de hand.
Het ging om een lijstje van mensen die ik niet moet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:11 schreef Boldface het volgende:
[..]
Hmmmz... wordt wel een kort lijstje dan.
Ik volg de showbizzzz niet zo. In ieder geval goed dat hij zelf toe geeft.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heeft ie zelf allemaal al toegegeven.
Drugs en alcoholproblemen, tegenwoordig een wandelende medicijnkast.
Kim Jung Un zorgt dat zijn lijst lekker kort blijft.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ging om een lijstje van mensen die ik niet moet.
Dat kan nog redelijk uit de hand lopen.
Rustig maar. Ik heb nog een kattenfoto voor je. Momentjequote:
Nee, dit is de verkeerde richting.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:10 schreef Boldface het volgende:
[..]
Hmmz...
Keith Bakker
Elfletterig
Gordon
Debora (zanger Rinus)
Wie nog meer? Sta jij er ook op?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:16 schreef Specularium het volgende:
-Deef (Spangas)
-Matthijs van Nieuwkerk
-Yvon Jaspers
-Sylvana Simons
-Valerio
-Dat wijf van Astro-tv
-Gordon
Zoiets.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:17 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor.
Oja, speciaal voor Frustel:
[ afbeelding ]
Ik hoor dat Specularium in het echt best meevalt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:18 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen lijstjes met mensen die ik niet moet. Op 1 na dan. En wie weet zijn de mensen op dat lijstje in "het echt" wel heel leuk.
Ja van wie?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:20 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik hoor dat Specularium in het echt best meevalt.
Nee want dan doen ze zich anders voor en zijn het dus smerige leugenaars, andersvoordoeners of viezeriken of Gordons.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:18 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen lijstjes met mensen die ik niet moet. Op 1 na dan. En wie weet zijn de mensen op dat lijstje in "het echt" wel heel leuk.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:35 schreef Specularium het volgende:
Volgende week vechten met Corrie, voor de camera.
Jij bent wel heel cynisch hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee want dan doen ze zich anders voor en zijn het dus smerige leugenaars, andersvoordoeners of viezeriken of Gordons.
Je mag niet staan, je moet zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:36 schreef Specularium het volgende:
Nee hoor, ik sta gewoon in de hoek met Roosvicee met een rietje.
Kijk dat weet ik natuurlijk niet. In het echt ben je misschien wel een watjequote:Op woensdag 20 maart 2013 14:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden...![]()
Zal dan in het echt ook wel zo zijn
Watjes kunnen ook cynisch zijn hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat weet ik natuurlijk niet. In het echt ben je misschien wel een watje
Daar heb je gelijk in. En je kunt ook nog een vrouw zijn bedenk ik netquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Watjes kunnen ook cynisch zijn hoor
Dat denken sommigen wel... al zijn er slechts een handvol fokkers die dat echt weten en kunnen ontkrachten cq bevestigenquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. En je kunt ook nog een vrouw zijn bedenk ik net
En ik ben eigenlijk een manquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat denken sommigen wel... al zijn er slechts een handvol fokkers die dat echt weten en kunnen ontkrachten cq bevestigen
tssssquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:50 schreef Karina het volgende:
Ouwe vent van een jaar of 65 met een dikke penis.
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat dat enzo isquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:04 schreef Kentoet het volgende:
Whehehehe Corrie, je leert het nog wel. Humor enzo.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat dat enzo is
Nee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:43 schreef Karina het volgende:
Ja en dat Corrie kom ik zeker ook niet meer van af?
Koosnaampjes heb je nu eenmaal niet voor het kiezen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:43 schreef Karina het volgende:
Ja en dat Corrie kom ik zeker ook niet meer van af?
Ik heb net (surinaamse) bami gegeten, van gisteren over. De kip die ik er ook bij zou eten is vanmiddag door mijn nichtje opgegeten. Dus beetje karige maaltijd.quote:
Pasta met tomatensaus die ik zondag al heb gemaakt. Woensdag is altijd een drukke dag. Wel een goed idee van dat Surinaams. Dit weekend misschien weer eens moksi meti halen, krijg ik ook weer eens gewoon vleesch.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:02 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik heb net (surinaamse) bami gegeten, van gisteren over. De kip die ik er ook bij zou eten is vanmiddag door mijn nichtje opgegeten. Dus beetje karige maaltijd.
Misschien ga ik straks langs de snackbar.
Jouw menu dan?
Lekker. De enige goede surinaamse tent hier is nogal duur jammer genoeg.quote:
Ik vind die tenten hier ook nogal overpriced.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:13 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Lekker. De enige goede surinaamse tent hier is nogal duur jammer genoeg.
Ik ga altijd naar dezelfde, Kiem Foei. Wel een beetje een begrip hier.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:13 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Lekker. De enige goede surinaamse tent hier is nogal duur jammer genoeg.
Dat hele tafereel, 2 gore asbakken, een vieze tafel, die kamperpeuken, die gerimpelde frikandelquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:41 schreef Specularium het volgende:
Lekker die asbak ernaast.
En Camel blauw, ook zoiets.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:44 schreef Karina het volgende:
Oh tvtipje voor vanavond, om half 9 Hotter than my Daughter. Nu jullie het toch steeds over Gordon hadden.
Spekkies, lekker. Al is een schuimblok nog lekkerder.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:46 schreef sp3c het volgende:
nee dat vind ik niet leuk
ik wil gewoon dat iemand een stukje vlees en wat sp3c voor me koopt
Ok dat mag hoor, ga maar ijshockey kijken danquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:47 schreef sp3c het volgende:
ik lach sowieso om ouwe vrouwen Karina
maar ik zeg dat ik het niet leuk vind
Nee, allebei smerig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Spekkies, lekker. Al is een schuimblok nog lekkerder.
seizoen afgelopenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok dat mag hoor, ga maar ijshockey kijken dan
Wat vind jij dan lekker, qua snoep? Ik snoep trouwens zelden maar af en toe iets goors is lekker.quote:
Ouwe wedstrijden downloaden?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
seizoen afgelopen
edit: in NL
Den Haag wins
in de VS zijn we nog bezig maar dat is altijd pas later op de avond
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:50 schreef sp3c het volgende:
en een schuimblok door mijn bami heen roerbakken lijkt me niet zo heerlijk plan eerlijk gezegd
nee ik heb niets met ouwe zakenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat vind jij dan lekker, qua snoep? Ik snoep trouwens zelden maar af en toe iets goors is lekker.
[..]
Ouwe wedstrijden downloaden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik heb niets met ouwe zakenJe hebt zelf ook geen oud zakie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no commentquote:
Je bent vast niet de enige neger die nu honger heeft.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:51 schreef sp3c het volgende:
blijf trouwens wel ff bij de les dame!!
* sp3c heeft dus honger!!!
Zure mix (moet ie wel echt zuur zijn), zoute drop, M&M's.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat vind jij dan lekker, qua snoep? Ik snoep trouwens zelden maar af en toe iets goors is lekker.
als de rest een account maakt dan mogen ze het hier ook komen meldenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:52 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige neger die nu honger heeft.
Negers met honger hebben relatief vaker mooi weer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:52 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige neger die nu honger heeft.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zure mix (moet ie wel echt zuur zijn), zoute drop, M&M's.
Dan die dropje met DZ erop. DubbelZout?quote:
Zijn dat die staafjes?quote:
Die zijn ook van binnen helemaal niet zo zout.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan die dropje met DZ erop. DubbelZout?
je moet er ijs van makenquote:
Helemaal niet, van die muntjesvorm.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
En het zijn vaak van die kleine dikke staafjes.
Je hebt ze ook in staafjes man.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal niet, van die muntjesvorm.
jaaaaaaquote:
Ja sorry ik las het verkeerdquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, maar meestal zijn ze dat niet.
Dit is volgens mij ook een goeie variant.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Plaatjes doen het weer na alles leeggooien:
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
Krijg je van mij volgende week een zakje drop, Corrie.
Was het dat maar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zuurtjes! Van die citroenballen waarvan je bek samentrekt! Heerlijk!
Salmiakballetjes.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is dat?
Zijn dat ouderwetsche drop toffees?
Nee ze zijn hard, zoals een hard zuurtje. Smaakt een beetje naar drop. Niet echt heel lekker, maar ik heb even niks anders.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is dat?
Zijn dat ouderwetsche drop toffees?
hahahaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
Dat zachte houd ik niet zo van. Moet een beetje stevig zijn.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
Dat zachte houd ik niet zo van. Moet een beetje stevig zijn.
Dan zou ik vragen hoe je het naar binnen krijgt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
Als ik had gezegd ik houd alleen van zachte was het ook lachen geblazen zeker?
Zit in ijs en het ging over eten dus het was ontopic.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:55 schreef sp3c het volgende:
bevergeil vind ik een beetje raar
terug ontopic weer pls
Inspiratie opgedaan net?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik zaterdag even naar de markt ga om een outfitje te kopen voor bij DWDD.
Waarom?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik zaterdag even naar de markt ga om een outfitje te kopen voor bij DWDD.
ik was het van plan maar RTL4 doet het niet ofzo, geen zin om het uit te zoekenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk maar eventjes naar RTL4 voor een voorproefje
Ah jammer dan had je nu op de grond gelegen van het lachen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was het van plan maar RTL4 doet het niet ofzo, geen zin om het uit te zoeken
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een strak roljurkje lijkt me wel wat
Dan krijg je echt schoppen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een strak roljurkje lijkt me wel wat
In mijn rollenjurkjequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker een beetje in beeld tegen Specularium aanschuren. Leuk plaatje voor op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |