Nee want dan doen ze zich anders voor en zijn het dus smerige leugenaars, andersvoordoeners of viezeriken of Gordons.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:18 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen lijstjes met mensen die ik niet moet. Op 1 na dan. En wie weet zijn de mensen op dat lijstje in "het echt" wel heel leuk.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:35 schreef Specularium het volgende:
Volgende week vechten met Corrie, voor de camera.
Jij bent wel heel cynisch hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee want dan doen ze zich anders voor en zijn het dus smerige leugenaars, andersvoordoeners of viezeriken of Gordons.
Je mag niet staan, je moet zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:36 schreef Specularium het volgende:
Nee hoor, ik sta gewoon in de hoek met Roosvicee met een rietje.
Kijk dat weet ik natuurlijk niet. In het echt ben je misschien wel een watjequote:Op woensdag 20 maart 2013 14:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden...![]()
Zal dan in het echt ook wel zo zijn
Watjes kunnen ook cynisch zijn hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat weet ik natuurlijk niet. In het echt ben je misschien wel een watje
Daar heb je gelijk in. En je kunt ook nog een vrouw zijn bedenk ik netquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Watjes kunnen ook cynisch zijn hoor
Dat denken sommigen wel... al zijn er slechts een handvol fokkers die dat echt weten en kunnen ontkrachten cq bevestigenquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. En je kunt ook nog een vrouw zijn bedenk ik net
En ik ben eigenlijk een manquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat denken sommigen wel... al zijn er slechts een handvol fokkers die dat echt weten en kunnen ontkrachten cq bevestigen
tssssquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:50 schreef Karina het volgende:
Ouwe vent van een jaar of 65 met een dikke penis.
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat dat enzo isquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:04 schreef Kentoet het volgende:
Whehehehe Corrie, je leert het nog wel. Humor enzo.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat dat enzo is
Nee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:43 schreef Karina het volgende:
Ja en dat Corrie kom ik zeker ook niet meer van af?
Koosnaampjes heb je nu eenmaal niet voor het kiezen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:43 schreef Karina het volgende:
Ja en dat Corrie kom ik zeker ook niet meer van af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |