Ja, dat is al ruim 20 jaar het probleem... Hij wordt steeds opgenomen. En dat wordt daarna nog uitgebracht ook.quote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:18 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ja, dat is al ruim 20 jaar het probleem... Hij wordt steeds opgenomen. En dat wordt daarna nog uitgebracht ook.
Dat gaat me wat ver. Maar als ze nog ergens een poliep hebben liggen, mogen ze die best op zijn stembanden bevestigen...quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:31 schreef OProg het volgende:
Maar ter zake, ik denk dat het voor iedereen het beste is als Gordon deze keer gewoon een spuitje krijgt.
Nah dat is niet lief.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:31 schreef OProg het volgende:
Maar ter zake, ik denk dat het voor iedereen het beste is als Gordon deze keer gewoon een spuitje krijgt.
quote:Iedereen doet gemeen tegen die arme Gordon. De zanger lucht zijn hart tegen Story. Jeroen van der Boom en René Froger hoeft hij nooit meer te zien, die hebben zulke gemene dingen over hem verteld.
En nu Tineke de Nooij hem ook uitmaakt voor alles wat mooi en lelijk is, is Gordon diep verdrietig. Eigenlijk heeft hij geen echte vrienden, bekent hij zielig. Alleen Winston Gertstanowitz, die bijna de buurman is.
Gordon is nu 44, worstelt nog steeds met de kilos en heeft geen vaste relatie. Toch heeft hij zijn zinnen gezet op een baby. De draagmoeder heeft hij al uitgezocht: Laura Ponticorvo, van de tv-show Mijn Vieze Vette Vervelende verloofde. Zij zou er wel oren naar hebben. Je moet maar willen: een baby van die ruziemakende relnicht Gordon.
De lijst van Specularium? Wat is dat? Een soort hitlist van dubieuze personen? Wie staan er - behalve Keith Bakker - nog meer op dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:49 schreef OProg het volgende:
Als je zo irritant bent mag je best op de lijst van Specularium.
Al dat constante gehuil en geklaag.
Een lijst van mensen die hij niet moet, zoiets.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:04 schreef Boldface het volgende:
[..]
De lijst van Specularium? Wat is dat? Een soort hitlist van dubieuze personen? Wie staan er - behalve Keith Bakker - nog meer op dan?
Weet ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:57 schreef OProg het volgende:
Ik maak ook maar een dolletje natuurlijk
Maar ik ben wel helemaal serieus dat het echt een ongehoord zielig persoon is. Een soort heel groot kind van over de 40 die nog steeds niet door heeft zelf verantwoordelijk te zijn voor de gevolgen van zijn daden.
Keith staat daar niet op.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:04 schreef Boldface het volgende:
[..]
De lijst van Specularium? Wat is dat? Een soort hitlist van dubieuze personen? Wie staan er - behalve Keith Bakker - nog meer op dan?
Grodon is soms ook een harde bazin.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:08 schreef Specularium het volgende:
Grodon is een harde homofiele baas.
Hmmz...quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Een lijst van mensen die hij niet moet, zoiets.
Dat heeft ie zelf allemaal al toegegeven.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:55 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat Gordon een heel ongelukkig persoon is. En lichamelijk is er ook van alles met hem aan de hand.
Het ging om een lijstje van mensen die ik niet moet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:11 schreef Boldface het volgende:
[..]
Hmmmz... wordt wel een kort lijstje dan.
Ik volg de showbizzzz niet zo. In ieder geval goed dat hij zelf toe geeft.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heeft ie zelf allemaal al toegegeven.
Drugs en alcoholproblemen, tegenwoordig een wandelende medicijnkast.
Kim Jung Un zorgt dat zijn lijst lekker kort blijft.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ging om een lijstje van mensen die ik niet moet.
Dat kan nog redelijk uit de hand lopen.
Rustig maar. Ik heb nog een kattenfoto voor je. Momentjequote:
Nee, dit is de verkeerde richting.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:10 schreef Boldface het volgende:
[..]
Hmmz...
Keith Bakker
Elfletterig
Gordon
Debora (zanger Rinus)
Wie nog meer? Sta jij er ook op?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:16 schreef Specularium het volgende:
-Deef (Spangas)
-Matthijs van Nieuwkerk
-Yvon Jaspers
-Sylvana Simons
-Valerio
-Dat wijf van Astro-tv
-Gordon
Zoiets.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:17 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor.
Oja, speciaal voor Frustel:
[ afbeelding ]
Ik hoor dat Specularium in het echt best meevalt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:18 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen lijstjes met mensen die ik niet moet. Op 1 na dan. En wie weet zijn de mensen op dat lijstje in "het echt" wel heel leuk.
Ja van wie?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:20 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik hoor dat Specularium in het echt best meevalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |