Ja, dat is al ruim 20 jaar het probleem... Hij wordt steeds opgenomen. En dat wordt daarna nog uitgebracht ook.quote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:18 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ja, dat is al ruim 20 jaar het probleem... Hij wordt steeds opgenomen. En dat wordt daarna nog uitgebracht ook.
Dat gaat me wat ver. Maar als ze nog ergens een poliep hebben liggen, mogen ze die best op zijn stembanden bevestigen...quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:31 schreef OProg het volgende:
Maar ter zake, ik denk dat het voor iedereen het beste is als Gordon deze keer gewoon een spuitje krijgt.
Nah dat is niet lief.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:31 schreef OProg het volgende:
Maar ter zake, ik denk dat het voor iedereen het beste is als Gordon deze keer gewoon een spuitje krijgt.
quote:Iedereen doet gemeen tegen die arme Gordon. De zanger lucht zijn hart tegen Story. Jeroen van der Boom en René Froger hoeft hij nooit meer te zien, die hebben zulke gemene dingen over hem verteld.
En nu Tineke de Nooij hem ook uitmaakt voor alles wat mooi en lelijk is, is Gordon diep verdrietig. Eigenlijk heeft hij geen echte vrienden, bekent hij zielig. Alleen Winston Gertstanowitz, die bijna de buurman is.
Gordon is nu 44, worstelt nog steeds met de kilos en heeft geen vaste relatie. Toch heeft hij zijn zinnen gezet op een baby. De draagmoeder heeft hij al uitgezocht: Laura Ponticorvo, van de tv-show Mijn Vieze Vette Vervelende verloofde. Zij zou er wel oren naar hebben. Je moet maar willen: een baby van die ruziemakende relnicht Gordon.
De lijst van Specularium? Wat is dat? Een soort hitlist van dubieuze personen? Wie staan er - behalve Keith Bakker - nog meer op dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:49 schreef OProg het volgende:
Als je zo irritant bent mag je best op de lijst van Specularium.
Al dat constante gehuil en geklaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |