Ik heb net (surinaamse) bami gegeten, van gisteren over. De kip die ik er ook bij zou eten is vanmiddag door mijn nichtje opgegeten. Dus beetje karige maaltijd.quote:
Pasta met tomatensaus die ik zondag al heb gemaakt. Woensdag is altijd een drukke dag. Wel een goed idee van dat Surinaams. Dit weekend misschien weer eens moksi meti halen, krijg ik ook weer eens gewoon vleesch.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:02 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik heb net (surinaamse) bami gegeten, van gisteren over. De kip die ik er ook bij zou eten is vanmiddag door mijn nichtje opgegeten. Dus beetje karige maaltijd.
Misschien ga ik straks langs de snackbar.
Jouw menu dan?
Lekker. De enige goede surinaamse tent hier is nogal duur jammer genoeg.quote:
Ik vind die tenten hier ook nogal overpriced.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:13 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Lekker. De enige goede surinaamse tent hier is nogal duur jammer genoeg.
Ik ga altijd naar dezelfde, Kiem Foei. Wel een beetje een begrip hier.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:13 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Lekker. De enige goede surinaamse tent hier is nogal duur jammer genoeg.
Dat hele tafereel, 2 gore asbakken, een vieze tafel, die kamperpeuken, die gerimpelde frikandelquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:41 schreef Specularium het volgende:
Lekker die asbak ernaast.
En Camel blauw, ook zoiets.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:44 schreef Karina het volgende:
Oh tvtipje voor vanavond, om half 9 Hotter than my Daughter. Nu jullie het toch steeds over Gordon hadden.
Spekkies, lekker. Al is een schuimblok nog lekkerder.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:46 schreef sp3c het volgende:
nee dat vind ik niet leuk
ik wil gewoon dat iemand een stukje vlees en wat sp3c voor me koopt
Ok dat mag hoor, ga maar ijshockey kijken danquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:47 schreef sp3c het volgende:
ik lach sowieso om ouwe vrouwen Karina
maar ik zeg dat ik het niet leuk vind
Nee, allebei smerig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Spekkies, lekker. Al is een schuimblok nog lekkerder.
seizoen afgelopenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok dat mag hoor, ga maar ijshockey kijken dan
Wat vind jij dan lekker, qua snoep? Ik snoep trouwens zelden maar af en toe iets goors is lekker.quote:
Ouwe wedstrijden downloaden?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
seizoen afgelopen
edit: in NL
Den Haag wins
in de VS zijn we nog bezig maar dat is altijd pas later op de avond
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:50 schreef sp3c het volgende:
en een schuimblok door mijn bami heen roerbakken lijkt me niet zo heerlijk plan eerlijk gezegd
nee ik heb niets met ouwe zakenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat vind jij dan lekker, qua snoep? Ik snoep trouwens zelden maar af en toe iets goors is lekker.
[..]
Ouwe wedstrijden downloaden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik heb niets met ouwe zakenJe hebt zelf ook geen oud zakie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no commentquote:
Je bent vast niet de enige neger die nu honger heeft.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:51 schreef sp3c het volgende:
blijf trouwens wel ff bij de les dame!!
* sp3c heeft dus honger!!!
Zure mix (moet ie wel echt zuur zijn), zoute drop, M&M's.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat vind jij dan lekker, qua snoep? Ik snoep trouwens zelden maar af en toe iets goors is lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |