als de rest een account maakt dan mogen ze het hier ook komen meldenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:52 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige neger die nu honger heeft.
Negers met honger hebben relatief vaker mooi weer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:52 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige neger die nu honger heeft.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zure mix (moet ie wel echt zuur zijn), zoute drop, M&M's.
Dan die dropje met DZ erop. DubbelZout?quote:
Zijn dat die staafjes?quote:
Die zijn ook van binnen helemaal niet zo zout.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan die dropje met DZ erop. DubbelZout?
je moet er ijs van makenquote:
Helemaal niet, van die muntjesvorm.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
En het zijn vaak van die kleine dikke staafjes.
Je hebt ze ook in staafjes man.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal niet, van die muntjesvorm.
jaaaaaaquote:
Ja sorry ik las het verkeerdquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, maar meestal zijn ze dat niet.
Dit is volgens mij ook een goeie variant.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Plaatjes doen het weer na alles leeggooien:
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
Krijg je van mij volgende week een zakje drop, Corrie.
Was het dat maar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zuurtjes! Van die citroenballen waarvan je bek samentrekt! Heerlijk!
Salmiakballetjes.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is dat?
Zijn dat ouderwetsche drop toffees?
Nee ze zijn hard, zoals een hard zuurtje. Smaakt een beetje naar drop. Niet echt heel lekker, maar ik heb even niks anders.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is dat?
Zijn dat ouderwetsche drop toffees?
hahahaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
Dat zachte houd ik niet zo van. Moet een beetje stevig zijn.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
Dat zachte houd ik niet zo van. Moet een beetje stevig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |