Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ben je helemaal gestopt? Waarom niet minder eigenlijkquote:
Helemaal geen alcohol in huis? Bewust nietquote:
Ik drink niet meerquote:Op zondag 17 maart 2013 01:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb t niet in huis
[..]
ook al niet in huis.... slechte bar hiero![]()
Welterusten Martquote:Op zondag 17 maart 2013 01:48 schreef DaMart het volgende:
Het is wel bedtijd, nu.
Dus welterusten.
Weltrustenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:48 schreef DaMart het volgende:
Het is wel bedtijd, nu.
Dus welterusten.
geen strongbow..... Op dit moment wel canei , blue curaco, en rode wijnquote:Op zondag 17 maart 2013 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helemaal geen alcohol in huis? Bewust niet
Ik ben niet goed in een beetje, ik doe altijd alles gelijk in de vijfde versnellingquote:Op zondag 17 maart 2013 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je helemaal gestopt? Waarom niet minder eigenlijk![]()
Ciao Martquote:Op zondag 17 maart 2013 01:48 schreef DaMart het volgende:
Het is wel bedtijd, nu.
Dus welterusten.
goed streven denk ikquote:Op zondag 17 maart 2013 01:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik drink niet meerMaar morgen ga ik een lekker alcoholvrij biertje scoren
Aha, dus nog best wat keuzequote:Op zondag 17 maart 2013 01:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
geen strongbow..... Op dit moment wel canei , blue curaco, en rode wijn
Ik zou ook moeten minderen. Misschien eigenlijk wel stoppen maar dat lijkt me zo saaiquote:Op zondag 17 maart 2013 01:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in een beetje, ik doe altijd alles gelijk in de vijfde versnelling
Ik rook nu electropeukenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
goed streven denk ik
dus niet drinken en geen sigaretten??? Reden???
Hoeveel dronk je op een dag danquote:Op zondag 17 maart 2013 01:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik rook nu electropeuken![]()
En drank ben ik mee gestopt omdat ik alcoholist benIk zat elke avond aan het bier en ik ben heel slecht in matig drinken.
Dat dilemma ken ikquote:Op zondag 17 maart 2013 01:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou ook moeten minderen. Misschien eigenlijk wel stoppen maar dat lijkt me zo saai
Gezelligquote:Op zondag 17 maart 2013 01:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nu niet.... ik heb op de verjaardag al water en thee gehad![]()
Ik ga ook zo slapen
Goed om te wetenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik rook nu electropeuken![]()
En drank ben ik mee gestopt omdat ik alcoholist benIk zat elke avond aan het bier en ik ben heel slecht in matig drinken.
Jij hebt het hele jaar nog niet gedronken toch? Heb je daar eigenlijk een soort afkick verschijnselen van? Ik heb wel eens gelezen dat ineens helemaal stoppen best gevaarlijk kan zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 01:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat dilemma ken ikMaar ik ben nog steeds gezellig
Dus het kan wel
Verschilde per dag maar minder dan drie liter was het meestal nietquote:
Zonder drank kan t het super gezellig zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 01:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat dilemma ken ikMaar ik ben nog steeds gezellig
Dus het kan wel
Dat is wel stevig inderdaad, zo'n 10 flesjes per dag. Ik drink ongeveer de helft daarvanquote:Op zondag 17 maart 2013 01:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Verschilde per dag maar minder dan drie liter was het meestal nietIk ben zo tolerant als het maar kan
Dat is helemaal waar natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 01:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zonder drank kan t het super gezellig zijn
Jammer maar wel begrijpelijk. Het is bij jou ook nog eens een uur laterquote:Op zondag 17 maart 2013 01:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
koude voeten... ik wil die warm hebben
quote:
Sinds de jaarwisseling niet meer inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt het hele jaar nog niet gedronken toch? Heb je daar eigenlijk een soort afkick verschijnselen van? Ik heb wel eens gelezen dat ineens helemaal stoppen best gevaarlijk kan zijn
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer maar wel begrijpelijk. Het is bij jou ook nog eens een uur later
Je mag ze tegen me aan leggen hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 01:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
koude voeten... ik wil die warm hebben
Dat onrustige gevoel lijkt me erg onprettig. Helpt daar dat middel ook tegen dat je sliktquote:Op zondag 17 maart 2013 01:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Sinds de jaarwisseling niet meer inderdaadEn dat viel wel mee, vooral onrustig. Ik slik nu refusal om ervoor te zorgen dat ik geen last heb van impulsief een biertje doen enzo
ik hoef niet te drinkenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zodat je op kan passen als ik in de buurt ben?
refusal is dat kotsmiddel toch?quote:Sinds de jaarwisseling niet meer inderdaadEn dat viel wel mee, vooral onrustig. Ik slik nu refusal om ervoor te zorgen dat ik geen last heb van impulsief een biertje doen enzo
Ik wou het niet zeggenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik kan ook extra sokken aan gaan doen
ff mijn benen uitstrekken tot waar je woontquote:Op zondag 17 maart 2013 01:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je mag ze tegen me aan leggen hoor
Nee als het zo erg is hebben ze daar andere pillen voor, dit is puur dat je ziek wordt als je toch alcohol drinkt. En dit werkt door tot twee weken na je laatste pil, daarom wilde ik het hebbenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat onrustige gevoel lijkt me erg onprettig. Helpt daar dat middel ook tegen dat je slikt
Ah maar ik heb er geen probleem mee als anderen wel lekker drinken hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 01:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik hoef niet te drinkenen als ik t het weet dat er meer zijn die dat liever niet doen is dat fijn
quote:[..]
refusal is dat kotsmiddel toch?
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ff mijn benen uitstrekken tot waar je woont
Zo, dat is wel sterk spul dan zeg. Maar reageert dat alleen op alcoholquote:Op zondag 17 maart 2013 01:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee als het zo erg is hebben ze daar andere pillen voor, dit is puur dat je ziek wordt als je toch alcohol drinkt. En dit werkt door tot twee weken na je laatste pil, daarom wilde ik het hebbenAnders denk ik dat ik best wel eens een avondje zou kunnen denken "ik slik even geen pil want het gaat gezellig worden". Ik weet nog niet hoelang ik dit ga slikken maar voor nu is het prima
Als het goed is welquote:Op zondag 17 maart 2013 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, dat is wel sterk spul dan zeg. Maar reageert dat alleen op alcohol
snap ik .... maar ik doe t best goed op fris, thee of koffiequote:Op zondag 17 maart 2013 02:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah maar ik heb er geen probleem mee als anderen wel lekker drinken hoorDat moet toch ieder voor zich weten. Als er maar geen mensen zuipen die daar niet tegen kunnen en vervelend worden. Ik snap sowieso niet waarom je dan uberhaupt nog zou drinken
helaas.... zo lang zijn ze nietquote:Zulke lange benen
![]()
Dan gaan we samen bewust onbeschonken met het OVquote:Op zondag 17 maart 2013 02:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
snap ik .... maar ik doe t best goed op fris, thee of koffie
[..]
helaas.... zo lang zijn ze niet![]()
quote:
Je doneerde maandelijks bloed?quote:Op zondag 17 maart 2013 02:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als het goed is welIk mag alleen nu ook geen bloed geven zolang ik het slik, dat is wel minder
Waarom dan eigenlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 02:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ik moet nog 2,5 week zonder drank, maar dat is i.v.m. een bloedonderzoek.
Nee zo vaak krijg je geen oproepquote:
Hoe vaak is dat dan? 4x per jaar?quote:Op zondag 17 maart 2013 02:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee zo vaak krijg je geen oproepMaar ik ben wel bloeddonor ja
rightquote:Op zondag 17 maart 2013 02:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan gaan we samen bewust onbeschonken met het OV
Ja, begrijp ook niet waarom dat isquote:
komt goedquote:Op zondag 17 maart 2013 02:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ik moet nog 2,5 week zonder drank, maar dat is i.v.m. een bloedonderzoek.
Opgenomen geweest rond de jaarwisseling met een ontsteking en in februari waren mijn bloedwaardes nog niet goed, hij wist niet wat het was en het sloot eigenlijk niet aan bij alcoholgebruik, maar omdat het ook om leverwaardes ging wou hij dat ik 3 a 4 weken niet dronk, dan is het echt uit je systeem en er meer tijd overheen. Als het de volgende keer niet goed is gaan ze een biopsie doen en daar heb ik echt geen zin in.quote:
Maximaal vijf keer per jaar. En dat valt wel mee, het is maar een halve liter. Ze houden je de eerste keer ook goed in de gatenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe vaak is dat dan? 4x per jaar?
Ik heb het nog nooit gedaan. Lijkt me een raar gevoel als je zoveel bloed kwijt raakt
Val je dan niet flauw?
Is dat een sarcastische "right" en ga jij wel aan de zuip of meen je dat?quote:
ik wel of bijna meestalquote:Op zondag 17 maart 2013 02:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe vaak is dat dan? 4x per jaar?
Ik heb het nog nooit gedaan. Lijkt me een raar gevoel als je zoveel bloed kwijt raakt
Val je dan niet flauw?
Jeetje. Een biopsie van je lever bedoel je? Heb je nu nog klachten ookquote:Op zondag 17 maart 2013 02:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Opgenomen geweest rond de jaarwisseling met een ontsteking en in februari waren mijn bloedwaardes nog niet goed, hij wist niet wat het was en het sloot eigenlijk niet aan bij alcoholgebruik, maar omdat het ook om leverwaardes ging wou hij dat ik 3 a 4 weken niet dronk, dan is het echt uit je systeem en er meer tijd overheen. Als het de volgende keer niet goed is gaan ze een biopsie doen en daar heb ik echt geen zin in.
Ik doe het ook alleen omdat ik vrouw ben mag ik maar 3x bloed afgeven...quote:Op zondag 17 maart 2013 02:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maximaal vijf keer per jaar. En dat valt wel mee, het is maar een halve liter. Ze houden je de eerste keer ook goed in de gaten
Echt goed dat mensen dat doen trouwensquote:Op zondag 17 maart 2013 02:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maximaal vijf keer per jaar. En dat valt wel mee, het is maar een halve liter. Ze houden je de eerste keer ook goed in de gaten
Dus die zijn weer heel mooi witquote:Op zondag 17 maart 2013 02:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ff met mijn voeten op de kachel gelegen... en tanden gepoetst
Nikkie, nu pas thuis van je werk joh?quote:
Ik meen dat.....quote:Op zondag 17 maart 2013 02:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is dat een sarcastische "right" en ga jij wel aan de zuip of meen je dat?
Waarom is dat verschil er danquote:Op zondag 17 maart 2013 02:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik doe het ook alleen omdat ik vrouw ben mag ik maar 3x bloed afgeven...
Dat wist ik toch nietquote:
Als het niet lukt of gewoon echt vervelend is dan is dat begrijpelijkquote:Op zondag 17 maart 2013 02:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wel of bijna meestaldus ik geef als donor geen bloed
quote:Op zondag 17 maart 2013 02:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik doe het ook alleen omdat ik vrouw ben mag ik maar 3x bloed afgeven...
Probeer het eensquote:Op zondag 17 maart 2013 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt goed dat mensen dat doen trouwens
Een halve liter is veel man. Ik vind het al rot als ik een paar buisjes moet laten vullen
Geen klachten meer, het was een alvleesklier ontsteking (vermoedelijk door een gepasseerde galsteen) en die zit dicht bij je lever, dus ik denk dat die hem ook ontstoken heeft, maar het zijn wel 2 heel belangrijke organen, dus doe ik maar braaf wat de dokter wil.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jeetje. Een biopsie van je lever bedoel je? Heb je nu nog klachten ook
Ah okequote:Op zondag 17 maart 2013 02:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik meen dat.....
al moet ik wss wel ff herinnerd worden.... want trein betekent meestal alcohol voor mij.... daarin tegen auto is nee nee nee
Vrouwen doneren sowieso al 12 keer per jaarquote:
Misschien moet ik dat inderdaad maar eens doen. Mag best iets terugdoen voor de maatschappijquote:Op zondag 17 maart 2013 02:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Probeer het eensDan merk je wel of het wat voor je is
Ze kunnen altijd nieuwe donors gebruiken
Ik hou van mooie tandenquote:
Jupsquote:
mooiquote:Op zondag 17 maart 2013 02:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah okeNou je doet maar lekker waar je zin in hebt
Ik vind het allebei prima.
Ja .... pfff nou ...-O-quote:Vrouwen doneren sowieso al 12 keer per jaar
Ja, beetje eng wel eigenlijk. Soms wel goed om zo'n stok achter de deur te hebben om ergens mee te stoppen. Zou bij mij ook geen kwaad kunnenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen klachten meer, het was een alvleesklier ontsteking (vermoedelijk door een gepasseerde galsteen) en die zit dicht bij je lever, dus ik denk dat die hem ook ontstoken heeft, maar het zijn wel 2 heel belangrijke organen, dus doe ik maar braaf wat de dokter wil.
Ja, daar heb je wel een punt jaquote:Op zondag 17 maart 2013 02:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vrouwen doneren sowieso al 12 keer per jaar
En het heeft als extra voordeel dat je zelf ook nog eens regelmatig getest bentquote:Op zondag 17 maart 2013 02:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat inderdaad maar eens doen. Mag best iets terugdoen voor de maatschappij
quote:
Laat zeg. En dan nog als meisje alleen 's nachts over straatquote:Op zondag 17 maart 2013 02:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Jupsmaar nog wel ff colatje gedronken hoor... half 2 klaar ongeveer...
Trustequote:Op zondag 17 maart 2013 02:16 schreef -Engel- het volgende:
ik ga tukken.... anders doe ik morgen niks ...
Welterusten Engelquote:Op zondag 17 maart 2013 02:16 schreef -Engel- het volgende:
ik ga tukken.... anders doe ik morgen niks ...
Testen ze je elke keer op van alles en krijg je daar dan ook de uitslag vanquote:Op zondag 17 maart 2013 02:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En het heeft als extra voordeel dat je zelf ook nog eens regelmatig getest bent
Niet op alles maar je hoeft niet meer apart naar de dokter voor een soa testquote:Op zondag 17 maart 2013 02:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Testen ze je elke keer op van alles en krijg je daar dan ook de uitslag van
Hahahahaquote:Op zondag 17 maart 2013 02:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet op alles maar je hoeft niet meer apart naar de dokter voor een soa test
Boeit me niet echt is maar 5 min fietsen maar was lui met de auto....quote:Op zondag 17 maart 2013 02:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat zeg. En dan nog als meisje alleen 's nachts over straat
Ik kan je geen ongelijk geven om dat tijdstipquote:Op zondag 17 maart 2013 02:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Boeit me niet echt is maar 5 min fietsen maar was lui met de auto....
Ik ga er wel van uit, hartfilm, longfoto, echo, mrsi etc waren allemaal prima, alleen iets in mn bloed niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, beetje eng wel eigenlijk. Soms wel goed om zo'n stok achter de deur te hebben om ergens mee te stoppen. Zou bij mij ook geen kwaad kunnen![]()
Ik hoop voor je dat je waardes normaal zijn bij de volgende meting
Lekker duidelijk wel ditquote:Op zondag 17 maart 2013 02:20 schreef Toekito het volgende:
Ik loop enorm te kutten met de F1-tabel........maar er is niemand van de sportcrew dus dan maar op de ouderwetse handmatige manier.
Ja een soort van grote beurt zoals bij een auto zeg maarquote:Op zondag 17 maart 2013 02:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ga er wel van uit, hartfilm, longfoto, echo, mrsi etc waren allemaal prima, alleen iets in mn bloed niet.
Wel mooi doorgelicht een keer zo
ik ben die tabel op sport aan het zetten maar lukt me niet automatisch.....heb het nog nooit gedaan. Dus zit nu alles handmatig te doen.quote:
Haha ben wel eens later klaar geweest en dan op t fietsje terug.. ben een vrouw maar wil niet zeggen dak bang ben hahaha...quote:Op zondag 17 maart 2013 02:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk geven om dat tijdstip
Jammer, klinkt nogal time-consumingquote:Op zondag 17 maart 2013 02:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben die tabel op sport aan het zetten maar lukt me niet automatisch.....heb het nog nooit gedaan. Dus zit nu alles handmatig te doen.
Nee, ben je niet snel bangquote:Op zondag 17 maart 2013 02:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Haha ben wel eens later klaar geweest en dan op t fietsje terug.. ben een vrouw maar wil niet zeggen dak bang ben hahaha...
ze durft zelfs bij mij in huis te slapenquote:
Wat dat betreft ben ik helemaal niet bang aangelegd... fietste ook weleens vanaf discotheek 30 min terug naar huis en dan door allemaal stille weggetjes enzo...quote:
Kun je het niet morgenochtend doen dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 02:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze durft zelfs bij mij in huis te slapen
Ja is het ook Stu.....stom had ff uitleg moeten vragen.
nee joh het had er eigk al op gemoeten hahaha. Maar normaal doe ik het niet. Ben meer van het nieuws herschrijven.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je het niet morgenochtend doen dan?
Dat lijkt me niet prettigquote:Op zondag 17 maart 2013 02:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik helemaal niet bang aangelegd... fietste ook weleens vanaf discotheek 30 min terug naar huis en dan door allemaal stille weggetjes enzo...
Delegeer het lekker aan degene die het dan eigenlijk zou moeten doenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee joh het had er eigk al op gemoeten hahaha. Maar normaal doe ik het niet. Ben meer van het nieuws herschrijven.
het is op vrijwillige basis en niemand meldde zich voor deze ingelastte sessie en ik ben toch wakker ivm werkquote:Op zondag 17 maart 2013 02:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Delegeer het lekker aan degene die het dan eigenlijk zou moeten doen
Dan hoop ik dat het gaat lukkenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is op vrijwillige basis en niemand meldde zich voor deze ingelastte sessie en ik ben toch wakker ivm werk
Klopt helemaal hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 02:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En het heeft als extra voordeel dat je zelf ook nog eens regelmatig getest bent
[..]Sorry
Maar dat heeft er volgens mij wel mee te maken
Ooh ik dacht dat je het tegen mij hadquote:
lukken doet het wel, is alleen meer werk dan wanneer ik de truc kenquote:
Op zich is dat geen verkeerde eigenschapquote:Op zondag 17 maart 2013 02:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Vast wel hij is zobizo te eigenwijs om op te geven...
Dankje!quote:Op zondag 17 maart 2013 02:30 schreef Stuart het volgende:
Groot respect voor de mensen die bloed geven
Zonder hen zouden we immers een groot probleem hebben
Ik denk niet dat ik je kan helpenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
lukken doet het wel, is alleen meer werk dan wanneer ik de truc ken
ik hou ook van jou hoor schatquote:Op zondag 17 maart 2013 02:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Vast wel hij is zobizo te eigenwijs om op te geven...
Jij bent ook donorquote:Op zondag 17 maart 2013 02:32 schreef Toekito het volgende:
Ik mag vrijdag weer bloed af staan als ik de brief goed gelezen heb
Nee ik blijf nog even. Net weer een biertje erbij gepaktquote:Op zondag 17 maart 2013 02:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja ook hoor alleen jij ging nog niet slapen..
Wel bijzonder hoe jullie met elkaar omgaan. Dat ken ik niet van familiequote:Op zondag 17 maart 2013 02:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
weet ik... was trouwens een soort van compliment...
jij bent niet goed bij je hoofd.. en trouwens met je pillen mag je niet geven volgens mij..quote:Op zondag 17 maart 2013 02:32 schreef Toekito het volgende:
Ik mag vrijdag weer bloed af staan als ik de brief goed gelezen heb
nee hartpatiënt dus moet veel bloed afstaan voor onderzoeken.quote:
Lekker hoor.. ben jalours.. ga je nog op vakantie ofzo??quote:Op zondag 17 maart 2013 02:34 schreef Stuart het volgende:
Nog 2 weken werken en dan ben ik 2 weken vrij![]()
Aha, ik begrijp hetquote:Op zondag 17 maart 2013 02:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hartpatiënt dus moet veel bloed afstaan voor onderzoeken.
@Nik thnx
Ja ik ga voor 10 dagen naar Spanjequote:Op zondag 17 maart 2013 02:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Lekker hoor.. ben jalours.. ga je nog op vakantie ofzo??
welke pillen? die onstekingsremmers? Geen idee. Maar weten ze in Erasmus wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij bent niet goed bij je hoofd.. en trouwens met je pillen mag je niet geven volgens mij..
Tja zo ga ik ook echt niet met iedereen van de familie om hoor.. hij is een uitzondering... en t heeft de naam familie maar zie hem meer als een hele goede vriend...quote:Op zondag 17 maart 2013 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel bijzonder hoe jullie met elkaar omgaan. Dat ken ik niet van familie
Wat hebben ze destijds bij je gedaan? In Jip en Janneke uitleg svpquote:Op zondag 17 maart 2013 02:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
welke pillen? die onstekingsremmers? Geen idee. Maar weten ze in Erasmus wel.
En dat xtra bloed geef ik met liefde aan ze zodat ze de operatie die voor mij nog erg riskant was in 85 nu zonder risico of minder risico op zo'n klein ventje kunnen doen.
Leuk hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 02:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Tja zo ga ik ook echt niet met iedereen van de familie om hoor.. hij is een uitzondering... en t heeft de naam familie maar zie hem meer als een hele goede vriend...
Hoe vaak zien jullie elkaar IRL danquote:
wonen die in spanje??? Wow dan ging ik vaker bij ze op bezoek hahahaquote:
LIF / Hartpatiënten op FOK! #2quote:Op zondag 17 maart 2013 02:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat hebben ze destijds bij je gedaan? In Jip en Janneke uitleg svp
Ja, zo'n 5-6 maanden per jaarquote:Op zondag 17 maart 2013 02:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wonen die in spanje??? Wow dan ging ik vaker bij ze op bezoek hahaha
Maar is dat nu omgelegd en blijvend goed of blijf je een risico lopenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
LIF / Hartpatiënten op FOK! #2
Dus bloedtoevoer aan hart omgelegd
Uhhm nou 2 weken geleden.. daarvoor was het 4 jaar geleden... verschilt enorm.. kennen elkaar pas vanaf 1999 ofzow...quote:
hartslag is in rust te laag dus heb ter extra beveiliging een ICD. Die zorgt dat hartslag ipv 42 70 is.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar is dat nu omgelegd en blijvend goed of blijf je een risico lopen
2001, 99 telt niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Uhhm nou 2 weken geleden.. daarvoor was het 4 jaar geleden... verschilt enorm.. kennen elkaar pas vanaf 1999 ofzow...
4 jaar ertussen?quote:Op zondag 17 maart 2013 02:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Uhhm nou 2 weken geleden.. daarvoor was het 4 jaar geleden... verschilt enorm.. kennen elkaar pas vanaf 1999 ofzow...
42 is inderdaad wel erg laagquote:Op zondag 17 maart 2013 02:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
hartslag is in rust te laag dus heb ter extra beveiliging een ICD. Die zorgt dat hartslag ipv 42 70 is.
Waarom niet??? Omdat ik je toen op heb gesloten in een kast???quote:
Klinkt als een leuke kennismakingquote:Op zondag 17 maart 2013 02:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Waarom niet??? Omdat ik je toen op heb gesloten in een kast???
omdat het toen meer moord dan gezellig was iddquote:Op zondag 17 maart 2013 02:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Waarom niet??? Omdat ik je toen op heb gesloten in een kast???
Poging tot moordquote:Op zondag 17 maart 2013 02:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat het toen meer moord dan gezellig was idd
Toen hadden we de eerste familiereunie van de hele familie.. dus heel veel mensen leren kennen toen waarvan ik nooit wist dat het familie was en die ik noot had leren kennen zonder de reunie..quote:Op zondag 17 maart 2013 02:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
4 jaar ertussen?
En hoezo kennen jullie elkaar pas sinds 1999
Ik ben nog nooit in Twente geweestquote:
we waren met 3 en hun met een heleboelquote:Op zondag 17 maart 2013 02:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Poging tot moord
Ik heb Nikkie onderschat
Waarom was die reunie dan eigenlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 02:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Toen hadden we de eerste familiereunie van de hele familie.. dus heel veel mensen leren kennen toen waarvan ik nooit wist dat het familie was en die ik noot had leren kennen zonder de reunie..
Hahahahaquote:Op zondag 17 maart 2013 02:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
we waren met 3 en hun met een heleboel
Hahaha nee hoor niet ik... ik hielp alleen bij de opsluiting...quote:Op zondag 17 maart 2013 02:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Poging tot moord
Ik heb Nikkie onderschat
Opsluiting voor hoe langquote:Op zondag 17 maart 2013 02:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor niet ik... ik hielp alleen bij de opsluiting...
En waarom 4 jaar ertussen... btje onenigheid wegens vriendin van toek... daar komt het btje op neer..
omdat mijn oma en haar zussen verspreid over NL wonen/woonde en ze elkaar niet veel zien. En dan ook al hun kinderen/kleinkinderen er bij zijn. Iets met gezelligheidquote:
geen idee leek wel uren....zat met mn broertje en broertje van JJDJ in de kastquote:
ach hooguit 10 min.. maar toen was toek 10 keer erger als nu.. opgeschoten puber met een giga vette bek erop en tja mijn neven pikten dat niet dus hup alle 3 in de kast en ff laten afkoelen.. hahaha kwaaad dat toek was...quote:Op zondag 17 maart 2013 02:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Opsluiting voor hoe lang![]()
Jammer dat er zo'n lange periode tussen zat dan
Wel leuk dat je elkaar dan op latere leeftijd pas leert kennen maar dat het toch kliktquote:Op zondag 17 maart 2013 02:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat mijn oma en haar zussen verspreid over NL wonen/woonde en ze elkaar niet veel zien. En dan ook al hun kinderen/kleinkinderen er bij zijn. Iets met gezelligheid
Ging in 2001 en 2005 (toch?) erg goed, En nu spreek ik Nikkie en haar broertje en andere neefje en nichtje uit Twente geregeld.
Hahahahaquote:Op zondag 17 maart 2013 02:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen idee leek wel uren....zat met mn broertje en broertje van JJDJ in de kast
ik was en ben heel lief en onschuldig. En ja ik was witheetquote:Op zondag 17 maart 2013 02:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ach hooguit 10 min.. maar toen was toek 10 keer erger als nu.. opgeschoten puber met een giga vette bek erop en tja mijn neven pikten dat niet dus hup alle 3 in de kast en ff laten afkoelen.. hahaha kwaaad dat toek was...
Vind je het gek, ik zou ook boos zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 02:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ach hooguit 10 min.. maar toen was toek 10 keer erger als nu.. opgeschoten puber met een giga vette bek erop en tja mijn neven pikten dat niet dus hup alle 3 in de kast en ff laten afkoelen.. hahaha kwaaad dat toek was...
Absoluutquote:Op zondag 17 maart 2013 02:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel leuk dat je elkaar dan op latere leeftijd pas leert kennen maar dat het toch klikt
Ik zou woest zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 02:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik was en ben heel lief en onschuldig. En ja ik was witheet
Klopt iedereen beetje volwassener.. op een enkeling na...quote:Op zondag 17 maart 2013 02:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat mijn oma en haar zussen verspreid over NL wonen/woonde en ze elkaar niet veel zien. En dan ook al hun kinderen/kleinkinderen er bij zijn. Iets met gezelligheid
Ging in 2001 en 2005 (toch?) erg goed, En nu spreek ik Nikkie en haar broertje en andere neefje en nichtje uit Twente geregeld.
ik had ze beledigd door Twente voor nep-duitsland uit te maken en het een kutclub te noemen.quote:
Daar zeg je toch niets verkeerdsquote:Op zondag 17 maart 2013 02:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik had ze beledigd door Twente voor nep-duitsland uit te maken en het een kutclub te noemen.
ja hoor toek... bijna...quote:Op zondag 17 maart 2013 02:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik was en ben heel lief en onschuldig. En ja ik was witheet
in 2001 was het echt tof met dat voetballen met zn alle. En de wagen van mn pa wegslepen met een xxltouwquote:Op zondag 17 maart 2013 02:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Klopt iedereen beetje volwassener.. op een enkeling na...
Ik ben wel echt heel lief trouwensquote:
Als ik toen wist wat ik nu weet had ik anders gehandeltquote:
Wel als grotendeel voor twente is en hij als feyenoord hooligan daaro staat te pochen op zn cluppie....quote:
ik ook hoor, heb soms alleen de onbedwingbare neiging nikkie beetje te plagen.quote:
O ja??? Vertel ben benieuwd...quote:Op zondag 17 maart 2013 02:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als ik toen wist wat ik nu weet had ik anders gehandelt
Dan had je ze op hun bek geslagenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als ik toen wist wat ik nu weet had ik anders gehandelt
wij werden kampioen in 99.....Maar idd van de grote jeugdgroep was ik de ENIGE die voor Fey is.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Wel als grotendeel voor twente is en hij als feyenoord hooligan daaro staat te pochen op zn cluppie....
Ik ben geen Feyenoord fan maar zeker in die tijd was het een veel betere club dan Twentequote:Op zondag 17 maart 2013 02:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Wel als grotendeel voor twente is en hij als feyenoord hooligan daaro staat te pochen op zn cluppie....
Ik plaag mensen nooitquote:Op zondag 17 maart 2013 02:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook hoor, heb soms alleen de onbedwingbare neiging nikkie beetje te plagen.
Speelde John de Wolf toen nog?quote:Op zondag 17 maart 2013 02:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
wij werden kampioen in 99.....Maar idd van de grote jeugdgroep was ik de ENIGE die voor Fey is.
Ik dus gewoon ALTIJDquote:Op zondag 17 maart 2013 02:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Gelukkig haha toek nu ook wel vaak hoor...
Dan had ik jullie en die paar van hier gevraagd waar al die onzin voor nodig is en gezorgd dat we er met elkaar een leuke dag van gemaakt hadden.quote:
nee in 99 hadden we Cruz, Tomasson, Kalou, Korneev en Dudek bijv.quote:
Ed de Goeij dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 02:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee in 99 hadden we Cruz, Tomasson, Kalou, Korneev en Dudek bijv.
nooit??? Das saai? Ik geregeld vind het leuk om te plagen haha maar wel om een leuke manier hoor niet gemeen..quote:
Plagen kan leuk zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 03:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nooit??? Das saai? Ik geregeld vind het leuk om te plagen haha maar wel om een leuke manier hoor niet gemeen..
ach het einde van die dag was al best leuk.. op t feit na dat jij er van je van langs kreeg...quote:Op zondag 17 maart 2013 02:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan had ik jullie en die paar van hier gevraagd waar al die onzin voor nodig is en gezorgd dat we er met elkaar een leuke dag van gemaakt hadden.
hoezo? heb gewoon foute dingen gedaan toen.quote:Op zondag 17 maart 2013 03:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ach het einde van die dag was al best leuk.. op t feit na dat jij er van je pa van langs kreeg...
Ik ken de naam Van Gobbel, Bosvelt misschien, Van Vossen en verder niemandquote:Op zondag 17 maart 2013 02:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee in 99 hadden we Cruz, Tomasson, Kalou, Korneev en Dudek bijv.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Feyenoord_in_het_seizoen_1998/99
Je was een kind manquote:Op zondag 17 maart 2013 03:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoezo? heb gewoon foute dingen gedaan toen.
klopt maar dan nog....quote:Op zondag 17 maart 2013 03:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoezo? heb gewoon foute dingen gedaan toen.
Absoluut. In dat kader had ik ook een goeie keeper moeten zijn....ben zo mogelijk nog lelijker dan Ed Paaskonijnquote:
Dat lijkt me stugquote:Op zondag 17 maart 2013 03:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Absoluut. In dat kader had ik ook een goeie keeper moeten zijn....ben zo mogelijk nog lelijker dan Ed Paaskonijn
14 idd maar dat is geen reden met een houten paaltje naar de 1 of andere duitser te gooien of een bal vol op iemand te schietenquote:
Ik was ook niet altijd lief op die leeftijdquote:Op zondag 17 maart 2013 03:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
14 idd maar dat is geen reden met een houten paaltje naar de 1 of andere duitser te gooien of een bal vol op iemand te schieten
maandag? Sjoelen met FOK!kers en zondag vooral slapen en F1 en Fey kijkenquote:
Ik bedoel zondagquote:Op zondag 17 maart 2013 03:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
maandag? Sjoelen met FOK!kers en zondag vooral slapen en F1 en Fey kijken
Heb zelfs een x gestolen toen ik 14 was.quote:Op zondag 17 maart 2013 03:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was ook niet altijd lief op die leeftijd
Denk dat we dat allemaal wel een keer hebben gedaan als kind zijnde hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 03:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb zelfs een x gestolen toen ik 14 was.
Zo'n potje met "Flubber" uit de Jamin.
zondag is vandaagquote:Op zondag 17 maart 2013 03:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel zondag
Sjoelen? Waar en met wie?
Ik wel.. heeeeek lief...quote:Op zondag 17 maart 2013 03:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was ook niet altijd lief op die leeftijd
Wanneer spreek jij mensen als Greys en ElisaB dan? Kom jij ook in andere SC'squote:Op zondag 17 maart 2013 03:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
zondag is vandaag
In 010 sjoelen met Greys, ElisaB, Franklop en LDG volgens mij ook. En nog wat andere
Ja, dat welquote:Op zondag 17 maart 2013 03:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
ken je die film niet?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Flubber
Ja dat dus
Ik kom niet in andere SC's meer maar kwam heeeeeeeeeeeeel lang in Slankquote:Op zondag 17 maart 2013 03:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer spreek jij mensen als Greys en ElisaB dan? Kom jij ook in andere SC's
ja alleen op je dertiende niet hé lieverdquote:
In slank? Jij bent toch niet dikquote:Op zondag 17 maart 2013 03:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik kom niet in andere SC's meer maar kwam heeeeeeeeeeeeel lang in Slank
er belt niemand en die andere 2 peepz hier kijken filmquote:
Wat een leven manquote:Op zondag 17 maart 2013 03:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
er belt niemand en die andere 2 peepz hier kijken film
Woon je nu niet meer alleen danquote:Op zondag 17 maart 2013 03:14 schreef Toekito het volgende:
Ik ben idd niet dik maar zat daar voor de gezelligheid toen ik alleen woonde EN mentaal een wrak was.
jawel maar toen zat ik 3 hoog achter op studentenkamertje. Nu heb ik eigen huis, werk enzo.quote:
Dat klinkt wel een stuk beter jaquote:Op zondag 17 maart 2013 03:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel maar toen zat ik 3 hoog achter op studentenkamertje. Nu heb ik eigen huis, werk enzo.
overdag en s avonds is het wel druk maarja dat is soms ook wel leuk.quote:
Dan gaat de tijd gevoelsmatig weer een stuk snellerquote:Op zondag 17 maart 2013 03:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
overdag en s avonds is het wel druk maarja dat is soms ook wel leuk.
ja preciesquote:Op zondag 17 maart 2013 03:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan gaat de tijd gevoelsmatig weer een stuk sneller
Nou ja, toch je eigen huis. Hoe dan ook lekkerquote:Op zondag 17 maart 2013 03:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja precies
Heb geen koophuis hoor Stu
Tabel is half gelukt, alleen de kleurtjes lukken me niet. Verder klopt het.quote:Op zondag 17 maart 2013 03:18 schreef Stuart het volgende:
Is het trouwens nog gelukt met die tabel of ben je daar nog mee bezig
soms ook hoop gedoequote:Op zondag 17 maart 2013 03:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, toch je eigen huis. Hoe dan ook lekker
Staat de tabel al online?quote:Op zondag 17 maart 2013 03:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Tabel is half gelukt, alleen de kleurtjes lukken me niet. Verder klopt het.
Nikkie valt wel vaker halverwege een gesprek in slaap
Hoaxquote:Op zondag 17 maart 2013 03:21 schreef IkDrinkNooit het volgende:
Ik ga slapen als mijn bier op is, proost?
ja staat zonder kleur online haha.quote:Op zondag 17 maart 2013 03:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Staat de tabel al online?
Op zich snap ik dat wel als ze de hele dag heeft gewerkt
Dan is de tabel dus gelukt al is het zonder kleurtjesquote:Op zondag 17 maart 2013 03:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja staat zonder kleur online haha.
Ja ik snap het ook wel hoor
Zo kan je het ook zeggen hahahaquote:Op zondag 17 maart 2013 03:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is de tabel dus gelukt al is het zonder kleurtjes
Die kleurtjes zijn detail. Die komen vast nog wel als het belangrijk isquote:
Pciesquote:Op zondag 17 maart 2013 03:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die kleurtjes zijn detail. Die komen vast nog wel als het belangrijk is
Whisk was hierquote:Op zondag 17 maart 2013 03:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Pcies
Whisk was hevig geschokt vannacht.....dat ik geen vriendin meer heb
Ja ik zwerf vaak rondquote:
Misschien moet ik dat ook eens wat vaker proberenquote:Op zondag 17 maart 2013 03:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja ik zwerf vaak rondZeker als ik "bekende" zie in AT kijk ik meestal even.
Ja, sorry. Ben best moe eigenlijkquote:
Dan moet je gaan slapenquote:
Heb je iets met het songfestival? Ik kom echt nooit in dat subforumquote:Op zondag 17 maart 2013 03:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan moet je gaan slapen
En als het ergens gezellig is zoals in ESF blijf ik soms even hangen
nee totaal nietquote:Op zondag 17 maart 2013 03:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je iets met het songfestival? Ik kom echt nooit in dat subforum![]()
Ik vind het ook waardeloos. Keek daar wel eens (verplicht) naar toen ik 7 ofzo was maar dat is al een paar dagen geledenquote:Op zondag 17 maart 2013 03:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee totaal nietVind het vaak kut nummers
Ja man tot 7
Mn moeder vond het wel fantastisch....dus sinds 2002 kijk ik niet meer.quote:Op zondag 17 maart 2013 03:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het ook waardeloos. Keek daar wel eens (verplicht) naar toen ik 7 ofzo was maar dat is al een paar dagen geleden
Dus nog ruim 3 uur. Nou ja, dat overleef je ook vast wel
Je woont sinds 2002 op jezelfquote:Op zondag 17 maart 2013 03:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mn moeder vond het wel fantastisch....dus sinds 2002 kijk ik niet meer.
Ja precies
nee heb tijdje bij mn tante gewoond en bij mn pa en sinds 2005 op mezelfquote:
Dan was je dus best jong nog eigenlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 03:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee heb tijdje bij mn tante gewoond en bij mn pa en sinds 2005 op mezelf
Ik was 17 toen mn ma overleed iddquote:Op zondag 17 maart 2013 03:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan was je dus best jong nog eigenlijk
Primaquote:Op zondag 17 maart 2013 03:45 schreef Stuart het volgende:
Dit topic kunnen we nog wel volmaken maar dan ga ik echt slapen
Fuck mequote:
En ik ga uitslapen dus ben hier pas weer rond het middaguur NL tijd denk ikquote:
geeft nietquote:Op zondag 17 maart 2013 03:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fuck me
Ik wist niet dat je moeder was overleden. Sorry man![]()
Moet in ieder geval nog veel te jong zijn geweestquote:
ik kijk thuis straks eerst F1 ga dan ff slapen en dan vanaf 14:30 voetbal kijken en dan weer slapenquote:Op zondag 17 maart 2013 03:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
En ik ga uitslapen dus ben hier pas weer rond het middaguur NL tijd denk ik
Een drukke dag dus nogquote:Op zondag 17 maart 2013 03:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kijk thuis straks eerst F1 ga dan ff slapen en dan vanaf 14:30 voetbal kijken en dan weer slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |