Ik dus gewoon ALTIJDquote:Op zondag 17 maart 2013 02:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Gelukkig haha toek nu ook wel vaak hoor...
Dan had ik jullie en die paar van hier gevraagd waar al die onzin voor nodig is en gezorgd dat we er met elkaar een leuke dag van gemaakt hadden.quote:
nee in 99 hadden we Cruz, Tomasson, Kalou, Korneev en Dudek bijv.quote:
Ed de Goeij dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 02:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee in 99 hadden we Cruz, Tomasson, Kalou, Korneev en Dudek bijv.
nooit??? Das saai? Ik geregeld vind het leuk om te plagen haha maar wel om een leuke manier hoor niet gemeen..quote:
Plagen kan leuk zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 03:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nooit??? Das saai? Ik geregeld vind het leuk om te plagen haha maar wel om een leuke manier hoor niet gemeen..
ach het einde van die dag was al best leuk.. op t feit na dat jij er van je van langs kreeg...quote:Op zondag 17 maart 2013 02:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan had ik jullie en die paar van hier gevraagd waar al die onzin voor nodig is en gezorgd dat we er met elkaar een leuke dag van gemaakt hadden.
hoezo? heb gewoon foute dingen gedaan toen.quote:Op zondag 17 maart 2013 03:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ach het einde van die dag was al best leuk.. op t feit na dat jij er van je pa van langs kreeg...
Ik ken de naam Van Gobbel, Bosvelt misschien, Van Vossen en verder niemandquote:Op zondag 17 maart 2013 02:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee in 99 hadden we Cruz, Tomasson, Kalou, Korneev en Dudek bijv.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Feyenoord_in_het_seizoen_1998/99
Je was een kind manquote:Op zondag 17 maart 2013 03:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoezo? heb gewoon foute dingen gedaan toen.
klopt maar dan nog....quote:Op zondag 17 maart 2013 03:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoezo? heb gewoon foute dingen gedaan toen.
Absoluut. In dat kader had ik ook een goeie keeper moeten zijn....ben zo mogelijk nog lelijker dan Ed Paaskonijnquote:
Dat lijkt me stugquote:Op zondag 17 maart 2013 03:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Absoluut. In dat kader had ik ook een goeie keeper moeten zijn....ben zo mogelijk nog lelijker dan Ed Paaskonijn
14 idd maar dat is geen reden met een houten paaltje naar de 1 of andere duitser te gooien of een bal vol op iemand te schietenquote:
Ik was ook niet altijd lief op die leeftijdquote:Op zondag 17 maart 2013 03:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
14 idd maar dat is geen reden met een houten paaltje naar de 1 of andere duitser te gooien of een bal vol op iemand te schieten
maandag? Sjoelen met FOK!kers en zondag vooral slapen en F1 en Fey kijkenquote:
Ik bedoel zondagquote:Op zondag 17 maart 2013 03:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
maandag? Sjoelen met FOK!kers en zondag vooral slapen en F1 en Fey kijken
Heb zelfs een x gestolen toen ik 14 was.quote:Op zondag 17 maart 2013 03:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was ook niet altijd lief op die leeftijd
Denk dat we dat allemaal wel een keer hebben gedaan als kind zijnde hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 03:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb zelfs een x gestolen toen ik 14 was.
Zo'n potje met "Flubber" uit de Jamin.
zondag is vandaagquote:Op zondag 17 maart 2013 03:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel zondag
Sjoelen? Waar en met wie?
Ik wel.. heeeeek lief...quote:Op zondag 17 maart 2013 03:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was ook niet altijd lief op die leeftijd
Wanneer spreek jij mensen als Greys en ElisaB dan? Kom jij ook in andere SC'squote:Op zondag 17 maart 2013 03:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
zondag is vandaag
In 010 sjoelen met Greys, ElisaB, Franklop en LDG volgens mij ook. En nog wat andere
Ja, dat welquote:Op zondag 17 maart 2013 03:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
ken je die film niet?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Flubber
Ja dat dus
Ik kom niet in andere SC's meer maar kwam heeeeeeeeeeeeel lang in Slankquote:Op zondag 17 maart 2013 03:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer spreek jij mensen als Greys en ElisaB dan? Kom jij ook in andere SC's
ja alleen op je dertiende niet hé lieverdquote:
In slank? Jij bent toch niet dikquote:Op zondag 17 maart 2013 03:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik kom niet in andere SC's meer maar kwam heeeeeeeeeeeeel lang in Slank
er belt niemand en die andere 2 peepz hier kijken filmquote:
Wat een leven manquote:Op zondag 17 maart 2013 03:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
er belt niemand en die andere 2 peepz hier kijken film
Woon je nu niet meer alleen danquote:Op zondag 17 maart 2013 03:14 schreef Toekito het volgende:
Ik ben idd niet dik maar zat daar voor de gezelligheid toen ik alleen woonde EN mentaal een wrak was.
jawel maar toen zat ik 3 hoog achter op studentenkamertje. Nu heb ik eigen huis, werk enzo.quote:
Dat klinkt wel een stuk beter jaquote:Op zondag 17 maart 2013 03:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel maar toen zat ik 3 hoog achter op studentenkamertje. Nu heb ik eigen huis, werk enzo.
overdag en s avonds is het wel druk maarja dat is soms ook wel leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |