Heb zelfs een x gestolen toen ik 14 was.quote:Op zondag 17 maart 2013 03:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was ook niet altijd lief op die leeftijd
Denk dat we dat allemaal wel een keer hebben gedaan als kind zijnde hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 03:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb zelfs een x gestolen toen ik 14 was.
Zo'n potje met "Flubber" uit de Jamin.
zondag is vandaagquote:Op zondag 17 maart 2013 03:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel zondag
Sjoelen? Waar en met wie?
Ik wel.. heeeeek lief...quote:Op zondag 17 maart 2013 03:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was ook niet altijd lief op die leeftijd
Wanneer spreek jij mensen als Greys en ElisaB dan? Kom jij ook in andere SC'squote:Op zondag 17 maart 2013 03:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
zondag is vandaag
In 010 sjoelen met Greys, ElisaB, Franklop en LDG volgens mij ook. En nog wat andere
Ja, dat welquote:Op zondag 17 maart 2013 03:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
ken je die film niet?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Flubber
Ja dat dus
Ik kom niet in andere SC's meer maar kwam heeeeeeeeeeeeel lang in Slankquote:Op zondag 17 maart 2013 03:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer spreek jij mensen als Greys en ElisaB dan? Kom jij ook in andere SC's
ja alleen op je dertiende niet hé lieverdquote:
In slank? Jij bent toch niet dikquote:Op zondag 17 maart 2013 03:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik kom niet in andere SC's meer maar kwam heeeeeeeeeeeeel lang in Slank
er belt niemand en die andere 2 peepz hier kijken filmquote:
Wat een leven manquote:Op zondag 17 maart 2013 03:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
er belt niemand en die andere 2 peepz hier kijken film
Woon je nu niet meer alleen danquote:Op zondag 17 maart 2013 03:14 schreef Toekito het volgende:
Ik ben idd niet dik maar zat daar voor de gezelligheid toen ik alleen woonde EN mentaal een wrak was.
jawel maar toen zat ik 3 hoog achter op studentenkamertje. Nu heb ik eigen huis, werk enzo.quote:
Dat klinkt wel een stuk beter jaquote:Op zondag 17 maart 2013 03:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel maar toen zat ik 3 hoog achter op studentenkamertje. Nu heb ik eigen huis, werk enzo.
overdag en s avonds is het wel druk maarja dat is soms ook wel leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |