Ik dus gewoon ALTIJDquote:Op zondag 17 maart 2013 02:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Gelukkig haha toek nu ook wel vaak hoor...
Dan had ik jullie en die paar van hier gevraagd waar al die onzin voor nodig is en gezorgd dat we er met elkaar een leuke dag van gemaakt hadden.quote:
nee in 99 hadden we Cruz, Tomasson, Kalou, Korneev en Dudek bijv.quote:
Ed de Goeij dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 02:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee in 99 hadden we Cruz, Tomasson, Kalou, Korneev en Dudek bijv.
nooit??? Das saai? Ik geregeld vind het leuk om te plagen haha maar wel om een leuke manier hoor niet gemeen..quote:
Plagen kan leuk zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 03:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nooit??? Das saai? Ik geregeld vind het leuk om te plagen haha maar wel om een leuke manier hoor niet gemeen..
ach het einde van die dag was al best leuk.. op t feit na dat jij er van je van langs kreeg...quote:Op zondag 17 maart 2013 02:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan had ik jullie en die paar van hier gevraagd waar al die onzin voor nodig is en gezorgd dat we er met elkaar een leuke dag van gemaakt hadden.
hoezo? heb gewoon foute dingen gedaan toen.quote:Op zondag 17 maart 2013 03:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ach het einde van die dag was al best leuk.. op t feit na dat jij er van je pa van langs kreeg...
Ik ken de naam Van Gobbel, Bosvelt misschien, Van Vossen en verder niemandquote:Op zondag 17 maart 2013 02:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee in 99 hadden we Cruz, Tomasson, Kalou, Korneev en Dudek bijv.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Feyenoord_in_het_seizoen_1998/99
Je was een kind manquote:Op zondag 17 maart 2013 03:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoezo? heb gewoon foute dingen gedaan toen.
klopt maar dan nog....quote:Op zondag 17 maart 2013 03:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoezo? heb gewoon foute dingen gedaan toen.
Absoluut. In dat kader had ik ook een goeie keeper moeten zijn....ben zo mogelijk nog lelijker dan Ed Paaskonijnquote:
Dat lijkt me stugquote:Op zondag 17 maart 2013 03:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Absoluut. In dat kader had ik ook een goeie keeper moeten zijn....ben zo mogelijk nog lelijker dan Ed Paaskonijn
14 idd maar dat is geen reden met een houten paaltje naar de 1 of andere duitser te gooien of een bal vol op iemand te schietenquote:
Ik was ook niet altijd lief op die leeftijdquote:Op zondag 17 maart 2013 03:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
14 idd maar dat is geen reden met een houten paaltje naar de 1 of andere duitser te gooien of een bal vol op iemand te schieten
maandag? Sjoelen met FOK!kers en zondag vooral slapen en F1 en Fey kijkenquote:
Ik bedoel zondagquote:Op zondag 17 maart 2013 03:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
maandag? Sjoelen met FOK!kers en zondag vooral slapen en F1 en Fey kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |