omdat mijn oma en haar zussen verspreid over NL wonen/woonde en ze elkaar niet veel zien. En dan ook al hun kinderen/kleinkinderen er bij zijn. Iets met gezelligheidquote:
geen idee leek wel uren....zat met mn broertje en broertje van JJDJ in de kastquote:
ach hooguit 10 min.. maar toen was toek 10 keer erger als nu.. opgeschoten puber met een giga vette bek erop en tja mijn neven pikten dat niet dus hup alle 3 in de kast en ff laten afkoelen.. hahaha kwaaad dat toek was...quote:Op zondag 17 maart 2013 02:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Opsluiting voor hoe lang![]()
Jammer dat er zo'n lange periode tussen zat dan
Wel leuk dat je elkaar dan op latere leeftijd pas leert kennen maar dat het toch kliktquote:Op zondag 17 maart 2013 02:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat mijn oma en haar zussen verspreid over NL wonen/woonde en ze elkaar niet veel zien. En dan ook al hun kinderen/kleinkinderen er bij zijn. Iets met gezelligheid
Ging in 2001 en 2005 (toch?) erg goed, En nu spreek ik Nikkie en haar broertje en andere neefje en nichtje uit Twente geregeld.
Hahahahaquote:Op zondag 17 maart 2013 02:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen idee leek wel uren....zat met mn broertje en broertje van JJDJ in de kast
ik was en ben heel lief en onschuldig. En ja ik was witheetquote:Op zondag 17 maart 2013 02:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ach hooguit 10 min.. maar toen was toek 10 keer erger als nu.. opgeschoten puber met een giga vette bek erop en tja mijn neven pikten dat niet dus hup alle 3 in de kast en ff laten afkoelen.. hahaha kwaaad dat toek was...
Vind je het gek, ik zou ook boos zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 02:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ach hooguit 10 min.. maar toen was toek 10 keer erger als nu.. opgeschoten puber met een giga vette bek erop en tja mijn neven pikten dat niet dus hup alle 3 in de kast en ff laten afkoelen.. hahaha kwaaad dat toek was...
Absoluutquote:Op zondag 17 maart 2013 02:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel leuk dat je elkaar dan op latere leeftijd pas leert kennen maar dat het toch klikt
Ik zou woest zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 02:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik was en ben heel lief en onschuldig. En ja ik was witheet
Klopt iedereen beetje volwassener.. op een enkeling na...quote:Op zondag 17 maart 2013 02:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat mijn oma en haar zussen verspreid over NL wonen/woonde en ze elkaar niet veel zien. En dan ook al hun kinderen/kleinkinderen er bij zijn. Iets met gezelligheid
Ging in 2001 en 2005 (toch?) erg goed, En nu spreek ik Nikkie en haar broertje en andere neefje en nichtje uit Twente geregeld.
ik had ze beledigd door Twente voor nep-duitsland uit te maken en het een kutclub te noemen.quote:
Daar zeg je toch niets verkeerdsquote:Op zondag 17 maart 2013 02:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik had ze beledigd door Twente voor nep-duitsland uit te maken en het een kutclub te noemen.
ja hoor toek... bijna...quote:Op zondag 17 maart 2013 02:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik was en ben heel lief en onschuldig. En ja ik was witheet
in 2001 was het echt tof met dat voetballen met zn alle. En de wagen van mn pa wegslepen met een xxltouwquote:Op zondag 17 maart 2013 02:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Klopt iedereen beetje volwassener.. op een enkeling na...
Ik ben wel echt heel lief trouwensquote:
Als ik toen wist wat ik nu weet had ik anders gehandeltquote:
Wel als grotendeel voor twente is en hij als feyenoord hooligan daaro staat te pochen op zn cluppie....quote:
ik ook hoor, heb soms alleen de onbedwingbare neiging nikkie beetje te plagen.quote:
O ja??? Vertel ben benieuwd...quote:Op zondag 17 maart 2013 02:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als ik toen wist wat ik nu weet had ik anders gehandelt
Dan had je ze op hun bek geslagenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als ik toen wist wat ik nu weet had ik anders gehandelt
wij werden kampioen in 99.....Maar idd van de grote jeugdgroep was ik de ENIGE die voor Fey is.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Wel als grotendeel voor twente is en hij als feyenoord hooligan daaro staat te pochen op zn cluppie....
Ik ben geen Feyenoord fan maar zeker in die tijd was het een veel betere club dan Twentequote:Op zondag 17 maart 2013 02:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Wel als grotendeel voor twente is en hij als feyenoord hooligan daaro staat te pochen op zn cluppie....
Ik plaag mensen nooitquote:Op zondag 17 maart 2013 02:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook hoor, heb soms alleen de onbedwingbare neiging nikkie beetje te plagen.
Speelde John de Wolf toen nog?quote:Op zondag 17 maart 2013 02:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
wij werden kampioen in 99.....Maar idd van de grote jeugdgroep was ik de ENIGE die voor Fey is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |