ik ben die tabel op sport aan het zetten maar lukt me niet automatisch.....heb het nog nooit gedaan. Dus zit nu alles handmatig te doen.quote:
Haha ben wel eens later klaar geweest en dan op t fietsje terug.. ben een vrouw maar wil niet zeggen dak bang ben hahaha...quote:Op zondag 17 maart 2013 02:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk geven om dat tijdstip
Jammer, klinkt nogal time-consumingquote:Op zondag 17 maart 2013 02:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben die tabel op sport aan het zetten maar lukt me niet automatisch.....heb het nog nooit gedaan. Dus zit nu alles handmatig te doen.
Nee, ben je niet snel bangquote:Op zondag 17 maart 2013 02:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Haha ben wel eens later klaar geweest en dan op t fietsje terug.. ben een vrouw maar wil niet zeggen dak bang ben hahaha...
ze durft zelfs bij mij in huis te slapenquote:
Wat dat betreft ben ik helemaal niet bang aangelegd... fietste ook weleens vanaf discotheek 30 min terug naar huis en dan door allemaal stille weggetjes enzo...quote:
Kun je het niet morgenochtend doen dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 02:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze durft zelfs bij mij in huis te slapen
Ja is het ook Stu.....stom had ff uitleg moeten vragen.
nee joh het had er eigk al op gemoeten hahaha. Maar normaal doe ik het niet. Ben meer van het nieuws herschrijven.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je het niet morgenochtend doen dan?
Dat lijkt me niet prettigquote:Op zondag 17 maart 2013 02:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik helemaal niet bang aangelegd... fietste ook weleens vanaf discotheek 30 min terug naar huis en dan door allemaal stille weggetjes enzo...
Delegeer het lekker aan degene die het dan eigenlijk zou moeten doenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee joh het had er eigk al op gemoeten hahaha. Maar normaal doe ik het niet. Ben meer van het nieuws herschrijven.
het is op vrijwillige basis en niemand meldde zich voor deze ingelastte sessie en ik ben toch wakker ivm werkquote:Op zondag 17 maart 2013 02:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Delegeer het lekker aan degene die het dan eigenlijk zou moeten doen
Dan hoop ik dat het gaat lukkenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is op vrijwillige basis en niemand meldde zich voor deze ingelastte sessie en ik ben toch wakker ivm werk
Klopt helemaal hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 02:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En het heeft als extra voordeel dat je zelf ook nog eens regelmatig getest bent
[..]Sorry
Maar dat heeft er volgens mij wel mee te maken
Ooh ik dacht dat je het tegen mij hadquote:
lukken doet het wel, is alleen meer werk dan wanneer ik de truc kenquote:
Op zich is dat geen verkeerde eigenschapquote:Op zondag 17 maart 2013 02:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Vast wel hij is zobizo te eigenwijs om op te geven...
Dankje!quote:Op zondag 17 maart 2013 02:30 schreef Stuart het volgende:
Groot respect voor de mensen die bloed geven
Zonder hen zouden we immers een groot probleem hebben
Ik denk niet dat ik je kan helpenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
lukken doet het wel, is alleen meer werk dan wanneer ik de truc ken
ik hou ook van jou hoor schatquote:Op zondag 17 maart 2013 02:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Vast wel hij is zobizo te eigenwijs om op te geven...
Jij bent ook donorquote:Op zondag 17 maart 2013 02:32 schreef Toekito het volgende:
Ik mag vrijdag weer bloed af staan als ik de brief goed gelezen heb
Nee ik blijf nog even. Net weer een biertje erbij gepaktquote:Op zondag 17 maart 2013 02:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja ook hoor alleen jij ging nog niet slapen..
Wel bijzonder hoe jullie met elkaar omgaan. Dat ken ik niet van familiequote:Op zondag 17 maart 2013 02:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
weet ik... was trouwens een soort van compliment...
jij bent niet goed bij je hoofd.. en trouwens met je pillen mag je niet geven volgens mij..quote:Op zondag 17 maart 2013 02:32 schreef Toekito het volgende:
Ik mag vrijdag weer bloed af staan als ik de brief goed gelezen heb
nee hartpatiënt dus moet veel bloed afstaan voor onderzoeken.quote:
Lekker hoor.. ben jalours.. ga je nog op vakantie ofzo??quote:Op zondag 17 maart 2013 02:34 schreef Stuart het volgende:
Nog 2 weken werken en dan ben ik 2 weken vrij![]()
Aha, ik begrijp hetquote:Op zondag 17 maart 2013 02:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hartpatiënt dus moet veel bloed afstaan voor onderzoeken.
@Nik thnx
Ja ik ga voor 10 dagen naar Spanjequote:Op zondag 17 maart 2013 02:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Lekker hoor.. ben jalours.. ga je nog op vakantie ofzo??
welke pillen? die onstekingsremmers? Geen idee. Maar weten ze in Erasmus wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij bent niet goed bij je hoofd.. en trouwens met je pillen mag je niet geven volgens mij..
Tja zo ga ik ook echt niet met iedereen van de familie om hoor.. hij is een uitzondering... en t heeft de naam familie maar zie hem meer als een hele goede vriend...quote:Op zondag 17 maart 2013 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel bijzonder hoe jullie met elkaar omgaan. Dat ken ik niet van familie
Wat hebben ze destijds bij je gedaan? In Jip en Janneke uitleg svpquote:Op zondag 17 maart 2013 02:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
welke pillen? die onstekingsremmers? Geen idee. Maar weten ze in Erasmus wel.
En dat xtra bloed geef ik met liefde aan ze zodat ze de operatie die voor mij nog erg riskant was in 85 nu zonder risico of minder risico op zo'n klein ventje kunnen doen.
Leuk hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 02:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Tja zo ga ik ook echt niet met iedereen van de familie om hoor.. hij is een uitzondering... en t heeft de naam familie maar zie hem meer als een hele goede vriend...
Hoe vaak zien jullie elkaar IRL danquote:
wonen die in spanje??? Wow dan ging ik vaker bij ze op bezoek hahahaquote:
LIF / Hartpatiënten op FOK! #2quote:Op zondag 17 maart 2013 02:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat hebben ze destijds bij je gedaan? In Jip en Janneke uitleg svp
Ja, zo'n 5-6 maanden per jaarquote:Op zondag 17 maart 2013 02:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wonen die in spanje??? Wow dan ging ik vaker bij ze op bezoek hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |