ik hou ook van jou hoor schatquote:Op zondag 17 maart 2013 02:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Vast wel hij is zobizo te eigenwijs om op te geven...
Jij bent ook donorquote:Op zondag 17 maart 2013 02:32 schreef Toekito het volgende:
Ik mag vrijdag weer bloed af staan als ik de brief goed gelezen heb
Nee ik blijf nog even. Net weer een biertje erbij gepaktquote:Op zondag 17 maart 2013 02:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja ook hoor alleen jij ging nog niet slapen..
Wel bijzonder hoe jullie met elkaar omgaan. Dat ken ik niet van familiequote:Op zondag 17 maart 2013 02:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
weet ik... was trouwens een soort van compliment...
jij bent niet goed bij je hoofd.. en trouwens met je pillen mag je niet geven volgens mij..quote:Op zondag 17 maart 2013 02:32 schreef Toekito het volgende:
Ik mag vrijdag weer bloed af staan als ik de brief goed gelezen heb
nee hartpatiënt dus moet veel bloed afstaan voor onderzoeken.quote:
Lekker hoor.. ben jalours.. ga je nog op vakantie ofzo??quote:Op zondag 17 maart 2013 02:34 schreef Stuart het volgende:
Nog 2 weken werken en dan ben ik 2 weken vrij![]()
Aha, ik begrijp hetquote:Op zondag 17 maart 2013 02:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hartpatiënt dus moet veel bloed afstaan voor onderzoeken.
@Nik thnx
Ja ik ga voor 10 dagen naar Spanjequote:Op zondag 17 maart 2013 02:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Lekker hoor.. ben jalours.. ga je nog op vakantie ofzo??
welke pillen? die onstekingsremmers? Geen idee. Maar weten ze in Erasmus wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij bent niet goed bij je hoofd.. en trouwens met je pillen mag je niet geven volgens mij..
Tja zo ga ik ook echt niet met iedereen van de familie om hoor.. hij is een uitzondering... en t heeft de naam familie maar zie hem meer als een hele goede vriend...quote:Op zondag 17 maart 2013 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel bijzonder hoe jullie met elkaar omgaan. Dat ken ik niet van familie
Wat hebben ze destijds bij je gedaan? In Jip en Janneke uitleg svpquote:Op zondag 17 maart 2013 02:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
welke pillen? die onstekingsremmers? Geen idee. Maar weten ze in Erasmus wel.
En dat xtra bloed geef ik met liefde aan ze zodat ze de operatie die voor mij nog erg riskant was in 85 nu zonder risico of minder risico op zo'n klein ventje kunnen doen.
Leuk hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 02:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Tja zo ga ik ook echt niet met iedereen van de familie om hoor.. hij is een uitzondering... en t heeft de naam familie maar zie hem meer als een hele goede vriend...
Hoe vaak zien jullie elkaar IRL danquote:
wonen die in spanje??? Wow dan ging ik vaker bij ze op bezoek hahahaquote:
LIF / Hartpatiënten op FOK! #2quote:Op zondag 17 maart 2013 02:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat hebben ze destijds bij je gedaan? In Jip en Janneke uitleg svp
Ja, zo'n 5-6 maanden per jaarquote:Op zondag 17 maart 2013 02:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wonen die in spanje??? Wow dan ging ik vaker bij ze op bezoek hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |