ik ben die tabel op sport aan het zetten maar lukt me niet automatisch.....heb het nog nooit gedaan. Dus zit nu alles handmatig te doen.quote:
Haha ben wel eens later klaar geweest en dan op t fietsje terug.. ben een vrouw maar wil niet zeggen dak bang ben hahaha...quote:Op zondag 17 maart 2013 02:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk geven om dat tijdstip
Jammer, klinkt nogal time-consumingquote:Op zondag 17 maart 2013 02:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben die tabel op sport aan het zetten maar lukt me niet automatisch.....heb het nog nooit gedaan. Dus zit nu alles handmatig te doen.
Nee, ben je niet snel bangquote:Op zondag 17 maart 2013 02:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Haha ben wel eens later klaar geweest en dan op t fietsje terug.. ben een vrouw maar wil niet zeggen dak bang ben hahaha...
ze durft zelfs bij mij in huis te slapenquote:
Wat dat betreft ben ik helemaal niet bang aangelegd... fietste ook weleens vanaf discotheek 30 min terug naar huis en dan door allemaal stille weggetjes enzo...quote:
Kun je het niet morgenochtend doen dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 02:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze durft zelfs bij mij in huis te slapen
Ja is het ook Stu.....stom had ff uitleg moeten vragen.
nee joh het had er eigk al op gemoeten hahaha. Maar normaal doe ik het niet. Ben meer van het nieuws herschrijven.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je het niet morgenochtend doen dan?
Dat lijkt me niet prettigquote:Op zondag 17 maart 2013 02:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik helemaal niet bang aangelegd... fietste ook weleens vanaf discotheek 30 min terug naar huis en dan door allemaal stille weggetjes enzo...
Delegeer het lekker aan degene die het dan eigenlijk zou moeten doenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee joh het had er eigk al op gemoeten hahaha. Maar normaal doe ik het niet. Ben meer van het nieuws herschrijven.
het is op vrijwillige basis en niemand meldde zich voor deze ingelastte sessie en ik ben toch wakker ivm werkquote:Op zondag 17 maart 2013 02:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Delegeer het lekker aan degene die het dan eigenlijk zou moeten doen
Dan hoop ik dat het gaat lukkenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is op vrijwillige basis en niemand meldde zich voor deze ingelastte sessie en ik ben toch wakker ivm werk
Klopt helemaal hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 02:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En het heeft als extra voordeel dat je zelf ook nog eens regelmatig getest bent
[..]Sorry
Maar dat heeft er volgens mij wel mee te maken
Ooh ik dacht dat je het tegen mij hadquote:
lukken doet het wel, is alleen meer werk dan wanneer ik de truc kenquote:
Op zich is dat geen verkeerde eigenschapquote:Op zondag 17 maart 2013 02:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Vast wel hij is zobizo te eigenwijs om op te geven...
Dankje!quote:Op zondag 17 maart 2013 02:30 schreef Stuart het volgende:
Groot respect voor de mensen die bloed geven
Zonder hen zouden we immers een groot probleem hebben
Ik denk niet dat ik je kan helpenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
lukken doet het wel, is alleen meer werk dan wanneer ik de truc ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |