Nog nooit van gehoord maar wel een goed initiatiefquote:Op zondag 17 maart 2013 01:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja een plek waar je gratis o.a. boeken kan ophalen of wegbrengenjammer genoeg zijn ze niet altijd open
Welterusten en veel luisterplezierquote:
ik vind Londen tof.... dus als ik een goede actie kan vinden, kom ik zekerquote:Op zondag 17 maart 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fles was hier in december en die komt hier weer medio mei ja
quote:
Als ik een boek echt goed vind dan geef ik ze na het lezen meestal aan iemand waarvan ik denk dat die het boek ook interessant zou vinden. Of ze gaan de kast in tot ik door wat voor reden dan ook wel iemand tegenkom die het boek leuk zou vinden. Boeken moeten gelezen worden, niet in een kast verstopt zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik nooit![]()
Ik leen ze niet eens uit![]()
Wat goed dat jij ze weggeeft though
Vind ik ookquote:Op zondag 17 maart 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord maar wel een goed initiatief
Waar zit dat in Utrecht dan?quote:
Ligt een beetje aan het tijdstip van de dag. Er zijn delen in Hackney en Brixton waar ik me niet op mijn gemak voel 's nachts. Het is moeilijk te zeggen eigenlijk. Ik heb nog nooit gezeur of iets gehadquote:Op zondag 17 maart 2013 01:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik vind Londen tof.... dus als ik een goede actie kan vinden, kom ik zeker
Zijn er trouwens nog delen waar ik beter als vrouw alleen niet kan gaan zitten ??? Tot nu toe ga ik er altijd met meer heen
Dat inderdaad..... maar speciale edities aaaaare minequote:Op zondag 17 maart 2013 01:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als ik een boek echt goed vind dan geef ik ze na het lezen meestal aan iemand waarvan ik denk dat die het boek ook interessant zou vinden. Of ze gaan de kast in tot ik door wat voor reden dan ook wel iemand tegenkom die het boek leuk zou vinden. Boeken moeten gelezen worden, niet in een kast verstopt zijn
Daar heb je wel gelijk in. Ik vind het wel leuk staan in een boekenkast though. Alsof je intelligent bentquote:Op zondag 17 maart 2013 01:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Als ik een boek echt goed vind dan geef ik ze na het lezen meestal aan iemand waarvan ik denk dat die het boek ook interessant zou vinden. Of ze gaan de kast in tot ik door wat voor reden dan ook wel iemand tegenkom die het boek leuk zou vinden. Boeken moeten gelezen worden, niet in een kast verstopt zijn
In utrecht weet ik het niet..... van Afoort welquote:
Ik heb nog iets van 5 ongelezen boeken liggenquote:
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op zondag 17 maart 2013 01:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat inderdaad..... maar speciale edities aaaaare mine
Maar lees je elk boek ook vaker dan? Of staan ze er dan eigenlijk voor niets?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Ik vind het wel leuk staan in een boekenkast though. Alsof je intelligent bent
Hmm.... ik ga wel ff googlenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het tijdstip van de dag. Er zijn delen in Hackney en Brixton waar ik me niet op mijn gemak voel 's nachts. Het is moeilijk te zeggen eigenlijk. Ik heb nog nooit gezeur of iets gehad
Ik lees een boek pas na jaren weer opnieuw eigenlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 01:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja
[..]
Maar lees je elk boek ook vaker dan? Of staan ze er dan eigenlijk voor niets?
Ah googlen kan ik ook hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 01:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In utrecht weet ik het niet..... van Afoort wel
kan wel ff googlen dacht wel dat utrecht er een had
iets meerquote:Op zondag 17 maart 2013 01:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog iets van 5 ongelezen boeken liggen
Zo, dat lijkt me wel even flink schrikken als je dat op de weg ziet zegquote:Op zondag 17 maart 2013 01:38 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis. Ik ben blij dat ik de adviezen heb opgevolgd om rustig te rijden in de nacht op de provinciale weg naar Zandvoort... had ik harder gereden, dan had dat overstekende hert nu aan mijn bumper geplakt.
pfff... stelletje mafketels... beetje bellen om uhm 0:41 UK timequote:Op zondag 17 maart 2013 01:37 schreef Stuart het volgende:
Ik dacht dat ik hier net de bel hoorde. Nou, dan bellen ze nog maar een keer. Sowieso een achterlijke tijd
Heb je in ieder geval iets te doen mocht je je vervelenquote:
Goed zoquote:Op zondag 17 maart 2013 01:38 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis. Ik ben blij dat ik de adviezen heb opgevolgd om rustig te rijden in de nacht op de provinciale weg naar Zandvoort... had ik harder gereden, dan had dat overstekende hert nu aan mijn bumper geplakt.
Ja, geen idee wie dat doet maar dan ben ik toch altijd een beetje voorzichtig met open doenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pfff... stelletje mafketels... beetje bellen om uhm 0:41 UK time
Truequote:Op zondag 17 maart 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval iets te doen mocht je je vervelen
ik al helemaal.... ik heb al eens een ali babi aan de deur gehad snachts.... blij met mijn extra slot en spionnetjequote:Op zondag 17 maart 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, geen idee wie dat doet maar dan ben ik toch altijd een beetje voorzichtig met open doen![]()
Kan ik me goed voorstellenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik al helemaal.... ik heb al eens een ali babi aan de deur gehad snachts.... blij met mijn extra slot en spionnetje
Die weg staat erom bekend, dus er staan nu ook waarschuwingsborden. Eigenlijk een 80-kilometerweg, waar ik met 60 op tijd voldoende kon afremmen om het hert niet te raken voor het aan de overkant wasquote:Op zondag 17 maart 2013 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, dat lijkt me wel even flink schrikken als je dat op de weg ziet zeg
Preciesquote:Op zondag 17 maart 2013 01:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed zohert heel auto heel DM heel!!!
Gelukkig maarquote:Op zondag 17 maart 2013 01:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die weg staat erom bekend, dus er staan nu ook waarschuwingsborden. Eigenlijk een 80-kilometerweg, waar ik met 60 op tijd voldoende kon afremmen om het hert niet te raken voor het aan de overkant was.
Dit was meer richting Overveen/Bloemendaal. Daar wordt nog wel eens een hert geschept, helaasquote:Op zondag 17 maart 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ook wel een mooie buurt natuurlijk daar Aerdenhout/Bentveld
hahaha.... een verdwaalde poes wel ....quote:Op zondag 17 maart 2013 01:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik dacht ik ga eens kijken bij SEX SC maar er is geen hond daar
Daar kom ik nooitquote:Op zondag 17 maart 2013 01:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ooooh. Wat zielig manquote:Op zondag 17 maart 2013 01:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit was meer richting Overveen/Bloemendaal. Daar wordt nog wel eens een hert geschept, helaas.
Dan is het daar dus geen sodomie-avond!quote:Op zondag 17 maart 2013 01:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ja maar die is hier ook alquote:Op zondag 17 maart 2013 01:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hahaha.... een verdwaalde poes wel ....
hoplaquote:Op zondag 17 maart 2013 01:46 schreef Stuart het volgende:
Ik denk dat ik er gewoon nog maar eentje neem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |