Boekenclub??? Hoe wat waaaar?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
LammetjesdagMaar dan heb je toch geen tijd om naar de boekenclub te komen?
Andere dag kiezen dus
Die meets in 010 zijn boekenclubmeetsquote:
iets ja.... eigenlijk wil ik met mijn voeten op de kachel.... maar die staat buiten bereik van Fok!quote:
Je hebt geen laptop?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
iets ja.... eigenlijk wil ik met mijn voeten op de kachel.... maar die staat buiten bereik van Fok!
Het zegt me helemaal nietsquote:Op zondag 17 maart 2013 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Leisure_Suit_Larry
Geeft niet hoor. Misschien dat je het nooit hebt gespeeldquote:
ik lees ook wel Engels maar niet alleen maar datquote:Op zondag 17 maart 2013 01:21 schreef Stuart het volgende:
Ik lees bijna allleen maar Engelstalige boeken. Nederlandse boeken moeten sowieso over WW2 wil ik ze lezen
oooooh .... maar dat kan ik welquote:Op zondag 17 maart 2013 01:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die meets in 010 zijn boekenclubmeetsAlleen de boeken blijven we telkens vergeten
Ik bestel mijn boeken op Amazon.co.uk en lees graag Engelse boekenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik lees ook wel Engels maar niet alleen maar dat
Vooral ook omdat ik ze hier meestal ergens in Utrecht moet gaan halen
Nee, want anders zou het me wel iets zeggenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Misschien dat je het nooit hebt gespeeld
Wat speelde jij vroeger voor spelletjes op de computerquote:Op zondag 17 maart 2013 01:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want anders zou het me wel iets zeggen
Laat sowieso ff weten als je in de buurt bent, ik ben wo-do-vr bijna altijd in 010 dus zou gezellig zijnquote:
Wat balenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee man.... insert heel verhaal waarom niet meer .....
ik bestel zelden een boek ....quote:Op zondag 17 maart 2013 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bestel mijn boeken op Amazon.co.uk en lees graag Engelse boeken
Geenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat speelde jij vroeger voor spelletjes op de computer
Jij gaat naar de bibliotheek? Ik wil mijn boeken graag houdenquote:
Ja ik dm je welquote:Op zondag 17 maart 2013 01:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Laat sowieso ff weten als je in de buurt bent, ik ben wo-do-vr bijna altijd in 010 dus zou gezellig zijn
Welke? Atari? Commodore 64? MSXquote:Op zondag 17 maart 2013 01:25 schreef D. het volgende:
[..]
Geen
Ik had een spelcomputer voor spelletjes
Dat, of boekenmarkt.... of de weggeefwinkel of ik krijg ze.... de laatste zijn meestal niet in het engelsquote:Op zondag 17 maart 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij gaat naar de bibliotheek? Ik wil mijn boeken graag houden
Weggeefwinkelquote:Op zondag 17 maart 2013 01:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat, of boekenmarkt.... of de weggeefwinkel of ik krijg ze.... de laatste zijn meestal niet in het engels
Ja maar wat had je voor de PS of Nintendo? Dat was toch pas eind jaren 80quote:
Ik nooitquote:
Dat Larry zag er wel nieuwer uit dan '80squote:Op zondag 17 maart 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja maar wat had je voor de PS of Nintendo? Dat was toch pas eind jaren 80
Fles was hier in december en die komt hier weer medio mei jaquote:Op zondag 17 maart 2013 01:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yeps
maarruh er kwam toch al een fok!-er jouw kant op???
Er zijn inderdaad nieuwere versies vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |