Wss volgende week ... als ik naar lammetjesdag ofzo iets gaat.... maar als t regent ofzo ga ik niet.... want die dag is buiten brrrrrquote:Op zondag 17 maart 2013 01:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wil Engel ook ontmoetenWanneer kwam je naar 010 Engel?
Maar dan lees je misschien elders de uitslagquote:
Ik ben niet eens meer jarigquote:Op zondag 17 maart 2013 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Ik zal er over ophouden. Ik heb er zelf ook niets mee / een hekel aan
Die is tegen die tijd wel vol. Ik hou erover opquote:Op zondag 17 maart 2013 01:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb al een TR gemaakt om deze TT aan te passen
I'm inquote:Op zondag 17 maart 2013 01:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Ik heb ook niemand nodig maar alleen is ook maar alleen ja
Laten we een geheime club beginnen 8-)
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Lammetjesdagquote:Op zondag 17 maart 2013 01:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wss volgende week ... als ik naar lammetjesdag ofzo iets gaat.... maar als t regent ofzo ga ik niet.... want die dag is buiten brrrrr
Nee, want als ik wakker wordt gaat de tv aan, en pas daarna de 'elders'quote:Op zondag 17 maart 2013 01:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dan lees je misschien elders de uitslag
Als ze het maar latenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Okay, verstandige jongenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:16 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want als ik wakker wordt gaat de tv aan, en pas daarna de 'elders'
Ik vier het ook al een tijdje niet meerquote:
Boekenclub??? Hoe wat waaaar?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
LammetjesdagMaar dan heb je toch geen tijd om naar de boekenclub te komen?
Andere dag kiezen dus
Die meets in 010 zijn boekenclubmeetsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |