Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ben je helemaal gestopt? Waarom niet minder eigenlijkquote:
Helemaal geen alcohol in huis? Bewust nietquote:
Ik drink niet meerquote:Op zondag 17 maart 2013 01:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb t niet in huis
[..]
ook al niet in huis.... slechte bar hiero![]()
Welterusten Martquote:Op zondag 17 maart 2013 01:48 schreef DaMart het volgende:
Het is wel bedtijd, nu.
Dus welterusten.
Weltrustenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:48 schreef DaMart het volgende:
Het is wel bedtijd, nu.
Dus welterusten.
geen strongbow..... Op dit moment wel canei , blue curaco, en rode wijnquote:Op zondag 17 maart 2013 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helemaal geen alcohol in huis? Bewust niet
Ik ben niet goed in een beetje, ik doe altijd alles gelijk in de vijfde versnellingquote:Op zondag 17 maart 2013 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je helemaal gestopt? Waarom niet minder eigenlijk![]()
Ciao Martquote:Op zondag 17 maart 2013 01:48 schreef DaMart het volgende:
Het is wel bedtijd, nu.
Dus welterusten.
goed streven denk ikquote:Op zondag 17 maart 2013 01:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik drink niet meerMaar morgen ga ik een lekker alcoholvrij biertje scoren
Aha, dus nog best wat keuzequote:Op zondag 17 maart 2013 01:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
geen strongbow..... Op dit moment wel canei , blue curaco, en rode wijn
Ik zou ook moeten minderen. Misschien eigenlijk wel stoppen maar dat lijkt me zo saaiquote:Op zondag 17 maart 2013 01:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in een beetje, ik doe altijd alles gelijk in de vijfde versnelling
Ik rook nu electropeukenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
goed streven denk ik
dus niet drinken en geen sigaretten??? Reden???
Hoeveel dronk je op een dag danquote:Op zondag 17 maart 2013 01:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik rook nu electropeuken![]()
En drank ben ik mee gestopt omdat ik alcoholist benIk zat elke avond aan het bier en ik ben heel slecht in matig drinken.
Dat dilemma ken ikquote:Op zondag 17 maart 2013 01:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou ook moeten minderen. Misschien eigenlijk wel stoppen maar dat lijkt me zo saai
Gezelligquote:Op zondag 17 maart 2013 01:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nu niet.... ik heb op de verjaardag al water en thee gehad![]()
Ik ga ook zo slapen
Goed om te wetenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik rook nu electropeuken![]()
En drank ben ik mee gestopt omdat ik alcoholist benIk zat elke avond aan het bier en ik ben heel slecht in matig drinken.
Jij hebt het hele jaar nog niet gedronken toch? Heb je daar eigenlijk een soort afkick verschijnselen van? Ik heb wel eens gelezen dat ineens helemaal stoppen best gevaarlijk kan zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 01:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat dilemma ken ikMaar ik ben nog steeds gezellig
Dus het kan wel
Verschilde per dag maar minder dan drie liter was het meestal nietquote:
Zonder drank kan t het super gezellig zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 01:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat dilemma ken ikMaar ik ben nog steeds gezellig
Dus het kan wel
Dat is wel stevig inderdaad, zo'n 10 flesjes per dag. Ik drink ongeveer de helft daarvanquote:Op zondag 17 maart 2013 01:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Verschilde per dag maar minder dan drie liter was het meestal nietIk ben zo tolerant als het maar kan
Dat is helemaal waar natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 01:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zonder drank kan t het super gezellig zijn
Jammer maar wel begrijpelijk. Het is bij jou ook nog eens een uur laterquote:Op zondag 17 maart 2013 01:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
koude voeten... ik wil die warm hebben
quote:
Sinds de jaarwisseling niet meer inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt het hele jaar nog niet gedronken toch? Heb je daar eigenlijk een soort afkick verschijnselen van? Ik heb wel eens gelezen dat ineens helemaal stoppen best gevaarlijk kan zijn
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer maar wel begrijpelijk. Het is bij jou ook nog eens een uur later
Je mag ze tegen me aan leggen hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 01:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
koude voeten... ik wil die warm hebben
Dat onrustige gevoel lijkt me erg onprettig. Helpt daar dat middel ook tegen dat je sliktquote:Op zondag 17 maart 2013 01:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Sinds de jaarwisseling niet meer inderdaadEn dat viel wel mee, vooral onrustig. Ik slik nu refusal om ervoor te zorgen dat ik geen last heb van impulsief een biertje doen enzo
ik hoef niet te drinkenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zodat je op kan passen als ik in de buurt ben?
refusal is dat kotsmiddel toch?quote:Sinds de jaarwisseling niet meer inderdaadEn dat viel wel mee, vooral onrustig. Ik slik nu refusal om ervoor te zorgen dat ik geen last heb van impulsief een biertje doen enzo
Ik wou het niet zeggenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik kan ook extra sokken aan gaan doen
ff mijn benen uitstrekken tot waar je woontquote:Op zondag 17 maart 2013 01:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je mag ze tegen me aan leggen hoor
Nee als het zo erg is hebben ze daar andere pillen voor, dit is puur dat je ziek wordt als je toch alcohol drinkt. En dit werkt door tot twee weken na je laatste pil, daarom wilde ik het hebbenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat onrustige gevoel lijkt me erg onprettig. Helpt daar dat middel ook tegen dat je slikt
Ah maar ik heb er geen probleem mee als anderen wel lekker drinken hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 01:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik hoef niet te drinkenen als ik t het weet dat er meer zijn die dat liever niet doen is dat fijn
quote:[..]
refusal is dat kotsmiddel toch?
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ff mijn benen uitstrekken tot waar je woont
Zo, dat is wel sterk spul dan zeg. Maar reageert dat alleen op alcoholquote:Op zondag 17 maart 2013 01:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee als het zo erg is hebben ze daar andere pillen voor, dit is puur dat je ziek wordt als je toch alcohol drinkt. En dit werkt door tot twee weken na je laatste pil, daarom wilde ik het hebbenAnders denk ik dat ik best wel eens een avondje zou kunnen denken "ik slik even geen pil want het gaat gezellig worden". Ik weet nog niet hoelang ik dit ga slikken maar voor nu is het prima
Als het goed is welquote:Op zondag 17 maart 2013 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, dat is wel sterk spul dan zeg. Maar reageert dat alleen op alcohol
snap ik .... maar ik doe t best goed op fris, thee of koffiequote:Op zondag 17 maart 2013 02:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah maar ik heb er geen probleem mee als anderen wel lekker drinken hoorDat moet toch ieder voor zich weten. Als er maar geen mensen zuipen die daar niet tegen kunnen en vervelend worden. Ik snap sowieso niet waarom je dan uberhaupt nog zou drinken
helaas.... zo lang zijn ze nietquote:Zulke lange benen
![]()
Dan gaan we samen bewust onbeschonken met het OVquote:Op zondag 17 maart 2013 02:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
snap ik .... maar ik doe t best goed op fris, thee of koffie
[..]
helaas.... zo lang zijn ze niet![]()
quote:
Je doneerde maandelijks bloed?quote:Op zondag 17 maart 2013 02:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als het goed is welIk mag alleen nu ook geen bloed geven zolang ik het slik, dat is wel minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |