quote:Op zondag 17 maart 2013 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer maar wel begrijpelijk. Het is bij jou ook nog eens een uur later
Je mag ze tegen me aan leggen hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 01:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
koude voeten... ik wil die warm hebben
Dat onrustige gevoel lijkt me erg onprettig. Helpt daar dat middel ook tegen dat je sliktquote:Op zondag 17 maart 2013 01:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Sinds de jaarwisseling niet meer inderdaadEn dat viel wel mee, vooral onrustig. Ik slik nu refusal om ervoor te zorgen dat ik geen last heb van impulsief een biertje doen enzo
ik hoef niet te drinkenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zodat je op kan passen als ik in de buurt ben?
refusal is dat kotsmiddel toch?quote:Sinds de jaarwisseling niet meer inderdaadEn dat viel wel mee, vooral onrustig. Ik slik nu refusal om ervoor te zorgen dat ik geen last heb van impulsief een biertje doen enzo
Ik wou het niet zeggenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik kan ook extra sokken aan gaan doen
ff mijn benen uitstrekken tot waar je woontquote:Op zondag 17 maart 2013 01:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je mag ze tegen me aan leggen hoor
Nee als het zo erg is hebben ze daar andere pillen voor, dit is puur dat je ziek wordt als je toch alcohol drinkt. En dit werkt door tot twee weken na je laatste pil, daarom wilde ik het hebbenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat onrustige gevoel lijkt me erg onprettig. Helpt daar dat middel ook tegen dat je slikt
Ah maar ik heb er geen probleem mee als anderen wel lekker drinken hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 01:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik hoef niet te drinkenen als ik t het weet dat er meer zijn die dat liever niet doen is dat fijn
quote:[..]
refusal is dat kotsmiddel toch?
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ff mijn benen uitstrekken tot waar je woont
Zo, dat is wel sterk spul dan zeg. Maar reageert dat alleen op alcoholquote:Op zondag 17 maart 2013 01:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee als het zo erg is hebben ze daar andere pillen voor, dit is puur dat je ziek wordt als je toch alcohol drinkt. En dit werkt door tot twee weken na je laatste pil, daarom wilde ik het hebbenAnders denk ik dat ik best wel eens een avondje zou kunnen denken "ik slik even geen pil want het gaat gezellig worden". Ik weet nog niet hoelang ik dit ga slikken maar voor nu is het prima
Als het goed is welquote:Op zondag 17 maart 2013 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, dat is wel sterk spul dan zeg. Maar reageert dat alleen op alcohol
snap ik .... maar ik doe t best goed op fris, thee of koffiequote:Op zondag 17 maart 2013 02:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah maar ik heb er geen probleem mee als anderen wel lekker drinken hoorDat moet toch ieder voor zich weten. Als er maar geen mensen zuipen die daar niet tegen kunnen en vervelend worden. Ik snap sowieso niet waarom je dan uberhaupt nog zou drinken
helaas.... zo lang zijn ze nietquote:Zulke lange benen
![]()
Dan gaan we samen bewust onbeschonken met het OVquote:Op zondag 17 maart 2013 02:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
snap ik .... maar ik doe t best goed op fris, thee of koffie
[..]
helaas.... zo lang zijn ze niet![]()
quote:
Je doneerde maandelijks bloed?quote:Op zondag 17 maart 2013 02:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als het goed is welIk mag alleen nu ook geen bloed geven zolang ik het slik, dat is wel minder
Waarom dan eigenlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 02:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ik moet nog 2,5 week zonder drank, maar dat is i.v.m. een bloedonderzoek.
Nee zo vaak krijg je geen oproepquote:
Hoe vaak is dat dan? 4x per jaar?quote:Op zondag 17 maart 2013 02:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee zo vaak krijg je geen oproepMaar ik ben wel bloeddonor ja
rightquote:Op zondag 17 maart 2013 02:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan gaan we samen bewust onbeschonken met het OV
Ja, begrijp ook niet waarom dat isquote:
komt goedquote:Op zondag 17 maart 2013 02:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ik moet nog 2,5 week zonder drank, maar dat is i.v.m. een bloedonderzoek.
Opgenomen geweest rond de jaarwisseling met een ontsteking en in februari waren mijn bloedwaardes nog niet goed, hij wist niet wat het was en het sloot eigenlijk niet aan bij alcoholgebruik, maar omdat het ook om leverwaardes ging wou hij dat ik 3 a 4 weken niet dronk, dan is het echt uit je systeem en er meer tijd overheen. Als het de volgende keer niet goed is gaan ze een biopsie doen en daar heb ik echt geen zin in.quote:
Maximaal vijf keer per jaar. En dat valt wel mee, het is maar een halve liter. Ze houden je de eerste keer ook goed in de gatenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe vaak is dat dan? 4x per jaar?
Ik heb het nog nooit gedaan. Lijkt me een raar gevoel als je zoveel bloed kwijt raakt
Val je dan niet flauw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |