Is dat een sarcastische "right" en ga jij wel aan de zuip of meen je dat?quote:
ik wel of bijna meestalquote:Op zondag 17 maart 2013 02:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe vaak is dat dan? 4x per jaar?
Ik heb het nog nooit gedaan. Lijkt me een raar gevoel als je zoveel bloed kwijt raakt
Val je dan niet flauw?
Jeetje. Een biopsie van je lever bedoel je? Heb je nu nog klachten ookquote:Op zondag 17 maart 2013 02:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Opgenomen geweest rond de jaarwisseling met een ontsteking en in februari waren mijn bloedwaardes nog niet goed, hij wist niet wat het was en het sloot eigenlijk niet aan bij alcoholgebruik, maar omdat het ook om leverwaardes ging wou hij dat ik 3 a 4 weken niet dronk, dan is het echt uit je systeem en er meer tijd overheen. Als het de volgende keer niet goed is gaan ze een biopsie doen en daar heb ik echt geen zin in.
Ik doe het ook alleen omdat ik vrouw ben mag ik maar 3x bloed afgeven...quote:Op zondag 17 maart 2013 02:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maximaal vijf keer per jaar. En dat valt wel mee, het is maar een halve liter. Ze houden je de eerste keer ook goed in de gaten
Echt goed dat mensen dat doen trouwensquote:Op zondag 17 maart 2013 02:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maximaal vijf keer per jaar. En dat valt wel mee, het is maar een halve liter. Ze houden je de eerste keer ook goed in de gaten
Dus die zijn weer heel mooi witquote:Op zondag 17 maart 2013 02:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ff met mijn voeten op de kachel gelegen... en tanden gepoetst
Nikkie, nu pas thuis van je werk joh?quote:
Ik meen dat.....quote:Op zondag 17 maart 2013 02:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is dat een sarcastische "right" en ga jij wel aan de zuip of meen je dat?
Waarom is dat verschil er danquote:Op zondag 17 maart 2013 02:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik doe het ook alleen omdat ik vrouw ben mag ik maar 3x bloed afgeven...
Dat wist ik toch nietquote:
Als het niet lukt of gewoon echt vervelend is dan is dat begrijpelijkquote:Op zondag 17 maart 2013 02:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wel of bijna meestaldus ik geef als donor geen bloed
quote:Op zondag 17 maart 2013 02:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik doe het ook alleen omdat ik vrouw ben mag ik maar 3x bloed afgeven...
Probeer het eensquote:Op zondag 17 maart 2013 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt goed dat mensen dat doen trouwens
Een halve liter is veel man. Ik vind het al rot als ik een paar buisjes moet laten vullen
Geen klachten meer, het was een alvleesklier ontsteking (vermoedelijk door een gepasseerde galsteen) en die zit dicht bij je lever, dus ik denk dat die hem ook ontstoken heeft, maar het zijn wel 2 heel belangrijke organen, dus doe ik maar braaf wat de dokter wil.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jeetje. Een biopsie van je lever bedoel je? Heb je nu nog klachten ook
Ah okequote:Op zondag 17 maart 2013 02:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik meen dat.....
al moet ik wss wel ff herinnerd worden.... want trein betekent meestal alcohol voor mij.... daarin tegen auto is nee nee nee
Vrouwen doneren sowieso al 12 keer per jaarquote:
Misschien moet ik dat inderdaad maar eens doen. Mag best iets terugdoen voor de maatschappijquote:Op zondag 17 maart 2013 02:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Probeer het eensDan merk je wel of het wat voor je is
Ze kunnen altijd nieuwe donors gebruiken
Ik hou van mooie tandenquote:
Jupsquote:
mooiquote:Op zondag 17 maart 2013 02:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah okeNou je doet maar lekker waar je zin in hebt
Ik vind het allebei prima.
Ja .... pfff nou ...-O-quote:Vrouwen doneren sowieso al 12 keer per jaar
Ja, beetje eng wel eigenlijk. Soms wel goed om zo'n stok achter de deur te hebben om ergens mee te stoppen. Zou bij mij ook geen kwaad kunnenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen klachten meer, het was een alvleesklier ontsteking (vermoedelijk door een gepasseerde galsteen) en die zit dicht bij je lever, dus ik denk dat die hem ook ontstoken heeft, maar het zijn wel 2 heel belangrijke organen, dus doe ik maar braaf wat de dokter wil.
Ja, daar heb je wel een punt jaquote:Op zondag 17 maart 2013 02:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vrouwen doneren sowieso al 12 keer per jaar
En het heeft als extra voordeel dat je zelf ook nog eens regelmatig getest bentquote:Op zondag 17 maart 2013 02:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat inderdaad maar eens doen. Mag best iets terugdoen voor de maatschappij
quote:
Laat zeg. En dan nog als meisje alleen 's nachts over straatquote:Op zondag 17 maart 2013 02:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Jupsmaar nog wel ff colatje gedronken hoor... half 2 klaar ongeveer...
Trustequote:Op zondag 17 maart 2013 02:16 schreef -Engel- het volgende:
ik ga tukken.... anders doe ik morgen niks ...
Welterusten Engelquote:Op zondag 17 maart 2013 02:16 schreef -Engel- het volgende:
ik ga tukken.... anders doe ik morgen niks ...
Testen ze je elke keer op van alles en krijg je daar dan ook de uitslag vanquote:Op zondag 17 maart 2013 02:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En het heeft als extra voordeel dat je zelf ook nog eens regelmatig getest bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |