Dus dan ga ik even op de wc van mijn vriend lekker 20 minuten lang trekkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gewoon even naar de wc gaan, dat doe ik zo vaak
20 minuten watquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus dan ga ik even op de wc van mijn vriend lekker 20 minuten lang trekken
als je stoned bent kom je binnen twee minuten klaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus dan ga ik even op de wc van mijn vriend lekker 20 minuten lang trekken
van uitstel komt afstel tochquote:
Mwa, weet niet of het een goed idee is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je stoned bent kom je binnen twee minuten klaar
Hebben we haar ook weerquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Trollscience het volgende:
Ik bedoel: Als ik thuis ben en er komen vrienden over de vloer en we roken wat, dan ga ik weleens naar het toilet omwille mijn vleeeschlijke lusten. Maar niet bij vrienden thuisDat is gewoon vadsig.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwa, weet niet of het een goed idee is.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Trollscience het volgende:
Ik bedoel: Als ik thuis ben en er komen vrienden over de vloer en we roken wat, dan ga ik weleens naar het toilet omwille mijn vleeeschlijke lusten. Maar niet bij vrienden thuisDat is gewoon vadsig.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben we haar ook weer...
Nee hoor hoi
Dat zullen ze vast weleens gemerkt hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Trollscience het volgende:
alsnogquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Trollscience het volgende:
Nee hoor lobiquote:
Kan fijn zijn. Niet voor een vluggertje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja als ik seks ga hebben, ga ik de hele nacht door.
Gequote voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Trollscience het volgende:
pff jezus, word al moe bij het idee zegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja als ik seks ga hebben, ga ik de hele nacht door.
Je gaat toch ook naar het toilet om andere natuurlijke instincten te bevredigen? Ik zie het probleem niet, het is niet alsof je de hele muur ondercumtquote:
Man, mijn zaad vult heel die toiletpot manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je gaat toch ook naar het toilet om andere natuurlijke instincten te bevredigen? Ik zie het probleem niet, het is niet alsof je de hele muur ondercumt
omdat je niet gaat fappen als je bezoek hebtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom is het dan erg?alsof die vrienden niet trekken.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
GinoKamal
heb je wierie en die drank bij welkom op de feestje
Goede conditie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pff jezus, word al moe bij het idee zeg
met een boterham in het middenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat je niet gaat fappen als je bezoek hebttenzij het van te voren is afgesproken en jullie in een cirkel elkaar strak in de ogen kijken
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat je niet gaat fappen als je bezoek hebttenzij het van te voren is afgesproken en jullie in een cirkel elkaar strak in de ogen kijken
ik vind het raarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je gaat toch ook naar het toilet om andere natuurlijke instincten te bevredigen? Ik zie het probleem niet, het is niet alsof je de hele muur ondercumt
Ik wilde zeggen harder trekken maar dat zou voorspelbaar zijn dus ik vraag maar:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jawelmaar Heppie is te laat aan het komen
TELEROMEOOOOOOquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wie heb ik aan de lijn, allo allo
Dus nu gaan jullie nijntje de film missen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jawelmaar Heppie is te laat aan het komen
Zoals ik zeg: het duurt vijf minuten en daarna ben je gewoon weer terug. Het is mijn eigen huis; ik zie het probleem niet. Even je handen wassen, wel zo smakelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Pizza maakt dat helaas nooit meer meequote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa soms is even een adempauze wel fijn
Ik probeerde dat de vermijden door niet te zeggen 'komt telaat' maar dat werkte dus nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen harder trekken maar dat zou voorspelbaar zijn dus ik vraag maar:
Hoezo dan?
want?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pizza maakt dat helaas nooit meer mee
Hij gaat in een klooster wonen. vertelde hij mequote:
nee sorryquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik probeerde dat de vermijden door niet te zeggen 'komt telaat' maar dat werkte dus niet
Omdat hij nog op zijn zusje moest passen en de bus kwam telaat geloof ik.
een klooster verkiezen boven seksquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaat in een klooster wonen. vertelde hij me
Ik zou nooit u kapseltje eraf zagen. WOLLAH IK HEB NIE EENS EEN ZAAGquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beste docu ooit
Overigens naast Gino zijn ook Youssef en Kamal baas
sorry geert wilduuuuurs
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik vind het raar
de eerstvolgende keer als een vriend langer dan 3 min naar de wc gaat vermoed ik dat diegene heeft gefapt
bedankt hiervoor
Nee, ik ga gewoon door, tot bloedens toe.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pizza maakt dat helaas nooit meer mee
Man, je weet niet waar ik allemaal gefapt heb.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]_! Gewoon vragen, als hij rood wordt weet je genoeg.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou nooit u kapseltje eraf zagen. WOLLAH IK HEB NIE EENS EEN ZAAG
het antwoord: 'pffft, NEE!' volstaat ook wel denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]_! Gewoon vragen, als hij rood wordt weet je genoeg.
Nee ik vertelde dat niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaat in een klooster wonen. vertelde hij me
Elk antwoord volstaatquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het antwoord: 'pffft, NEE!' volstaat ook wel denk ik
Uhm...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Man, je weet niet waar ik allemaal gefapt heb.
En dan komt je moeder een glas warme melk halen omdat ze niet kan slapenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
Om 3 uur snachts gewoon in de woonkamer fappen
Ja maar jij bent een jongen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook, ik durfde alleen nooit te zeggen dat ik K3 stiekem leuk vond.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een jongen.
Wij hadden vroeger een k3-fanclub opgericht op schoolen je mocht er alleen bij als je meer dan 3 cd's en het vriendenboekje had
Zeg tegen dr dat ze even een minuutje moet wachten en dan heeft ze het versquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan komt je moeder een glas warme melk halen omdat ze niet kan slapen
Wij moesten K3 zingen met de communiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een k3-fanclub opgericht op schoolen je mocht er alleen bij als je meer dan 3 cd's en het vriendenboekje had
Seksistisch zwijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Gewoon achter je laptop in de woonkamer fappen als de rest van je gezin tv zit te kijken, en zij jou niet kunnen zien.
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeg tegen dr dat ze even een minuutje moet wachten en dan heeft ze het vers
als je ouders naar boven komen en je snel een venstertje minimaliseert en ze komen binnen en je bent bang dat door zwarte magie je venstertje ineens naar de voorgrond poptquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Gewoon achter je laptop in de woonkamer fappen als de rest van je gezin tv zit te kijken, en zij jou niet kunnen zien.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wij moesten K3 zingen met de communie
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
had in de 2e klas een klasgenootje die gewoon in de klas ging fappenjoggingbroek aan en gaan
in de 2e hier ook, was als laatste in het gymkleedlokaal en toen we binnenkwamenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
had in de 2e klas een klasgenootje die gewoon in de klas ging fappenjoggingbroek aan en gaan
ohgod wat awkwardquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
in de 2e hier ook, was als laatste in het gymkleedlokaal en toen we binnenkwamen
Één keer gehad dat mijn ouders naar bed gingen en ik in mijn kamer op mijn iPod even een filmpje ging kijken, alleen had ik geen oortjes en stond het geluid uit, dus klonk er opeens keihard, door het verder muisstille huis: 'OOH YEAH RIGHT THERE OOOH OOH FUCK ME OH FUCK ME HARD'quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je ouders naar boven komen en je snel een venstertje minimaliseert en ze komen binnen en je bent bang dat door zwarte magie je venstertje ineens naar de voorgrond popt
schattig welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hand in hand, oog in oog, alle kleuren van de regenboog
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Één keer gehad dat mijn ouders naar bed gingen en ik in mijn kamer op mijn iPod even een filmpje ging kijken, alleen had ik geen oortjes en stond het geluid uit, dus klonk er opeens keihard, door het verder muisstille huis: 'OOH YEAH RIGHT THERE OOOH OOH FUCK ME OH FUCK ME HARD'
Het ergste was dat het geluid nog 5 seconden door bleef gaan, nadat ik m'n iPod gestresst uit had gezet.
ja, ik heb daarna niet meer erover gesproken, maar de rest van de klas (en school, dat verspreid zich als een lopend vuurtje uiteraard) pesten hem er nu nog meequote:
Ja het ergste was nog wel dat mijn ouders dachten dat ik sliep en volgens mij net keihard wilde gaan penetreren.quote:
Je hebt ze gewoon een goed opstapje gegevenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja het ergste was nog wel dat mijn ouders dachten dat ik sliep en volgens mij net keihard wilde gaan penetreren.
hahahahahaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Één keer gehad dat mijn ouders naar bed gingen en ik in mijn kamer op mijn iPod even een filmpje ging kijken, alleen had ik geen oortjes en stond het geluid uit, dus klonk er opeens keihard, door het verder muisstille huis: 'OOH YEAH RIGHT THERE OOOH OOH FUCK ME OH FUCK ME HARD'
Het ergste was dat het geluid nog 5 seconden door bleef gaan, nadat ik m'n iPod gestresst uit had gezet.
awwwquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja, ik heb daarna niet meer erover gesproken, maar de rest van de klas (en school, dat verspreid zich als een lopend vuurtje uiteraard) pesten hem er nu nog meehij was ook al niet de populairste...
oohquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Denk niet dat dat van Heppie mag nee.
Waarom ook op school gaan trekkken!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja, ik heb daarna niet meer erover gesproken, maar de rest van de klas (en school, dat verspreid zich als een lopend vuurtje uiteraard) pesten hem er nu nog meehij was ook al niet de populairste...
Alsof die dan thuis isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan komt je moeder een glas warme melk halen omdat ze niet kan slapen
Ik wilde daarom vroeger ook altijd meedoen maar mocht niet en zoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Achja, ik deed het uiteindelijk alleen maar voor de cadeau's
ja dat iddquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom ook op school gaan trekkken!
ik snapte er allemaal geen fuck vanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wilde daarom vroeger ook altijd meedoen maar mocht niet en zo
Volgens mij begreep ik het ook niet helemaalik dacht dat je gewoon cadeau's kreeg omdat.
Jaloersquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik snapte er allemaal geen fuck vanmaar hey je kreeg een feest, snoep en veel cadeau's
Ik herinner me nog een topic waarin iemand het over zijn trek-verslaving had, en ook met vrienden in de klas 'fap-challenges' deed, dus in de klas aftrekken zonder gesnapt te worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dat iddwat is er mis met je dan
Zeker ook wat cadeautjes van meneer de priester.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik snapte er allemaal geen fuck vanmaar hey je kreeg een feest, snoep en veel cadeau's
Haha watquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een topic waarin iemand het over zijn trek-verslaving had, en ook met vrienden in de klas 'fap-challenges' deed, dus in de klas aftrekken zonder gesnapt te worden.
randdebielen in nederlandquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een topic waarin iemand het over zijn trek-verslaving had, en ook met vrienden in de klas 'fap-challenges' deed, dus in de klas aftrekken zonder gesnapt te worden.
Sowieso hoe wil je dat langer dan 1 minuut vol houden zonder gesnapt te wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
haha neequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zeker ook wat cadeautjes van meneer de priester.
quote:
quote:
Ik zoek het topic wel even op, heb toen zo hard moeten lachenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso hoe wil je dat langer dan 1 minuut vol houden zonder gesnapt te worden
godverquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zeker ook wat cadeautjes van meneer de priester.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zoek het topic wel even op, heb toen zo hard moeten lachen
Kutpizzaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee die BJ was voor jou eerder een straf?
ha-ha neequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan het niet vinden, na 30 seconden intensief googlen heb ik de hoop opgegeven.quote:
Hier op FOK! of ander forum?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan het niet vinden, na 30 seconden intensief googlen heb ik de hoop opgegeven.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan het niet vinden, na 30 seconden intensief googlen heb ik de hoop opgegeven.
OOH JE BENT NIET VERKRACHT DOOR JE PRIESTERquote:
Stommerdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ik weet niets meer van dat topic verder
noemde hij het 'challenge'?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ik weet niets meer van dat topic verder
Want een grapje mag niet meer wanneer het over mensen hun geloof gaat?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee maar ik vind al dat pedogeroep op priesters een beetje overdadig
hij was de TSquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
noemde hij het 'challenge'?
en heb jij er in gepost?
Hij noemde het volgens mij een challenge, ik heb er naar mijn weten niet in gepost.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
noemde hij het 'challenge'?
en heb jij er in gepost?
het gaat niet over geloof, het gaat over anderen mensen 'beschuldigen' van pedofilie. dat gaat mij te verquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Want een grapje mag niet meer wanneer het over mensen hun geloof gaat?
hm, kan alleen dit vinden dan NWS / Leerlingen betrapt op masturberen in klaslokaalquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij noemde het volgens mij een challenge, ik heb er naar mijn weten niet in gepost.
Neequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Want een grapje mag niet meer wanneer het over mensen hun geloof gaat?
True.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het gaat niet over geloof, het gaat over anderen mensen 'beschuldigen' van pedofilie. dat gaat mij te ver
Volgens mij beschuldig ik verder niemand van pedofiliequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het gaat niet over geloof, het gaat over anderen mensen 'beschuldigen' van pedofilie. dat gaat mij te ver
nee je maakt er 'grapjes' over en dat is gewoon not done. zoiets zeg je zelfs niet voor de grap.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Volgens mij beschuldig ik verder niemand van pedofilie
Ik heb het ook niet over god, ik heb het over mensen die een ambt uitoefenen waarvan zij claimen dat dit gezag heeft, terwijl dit ambt verder niet in dusdanigheid genoemd wordt in het boek waarop zij hun macht baseren.quote:
Hoiquote:
Neen. Wel een oudere zus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi ik ben Hypo. Heb jij een zusje?
trollie op serious modequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee je maakt er 'grapjes' over en dat is gewoon not done. zoiets zeg je zelfs niet voor de grap.
Dus een grapjes over andere dingen mag ook niet, waarom niet hierover maar wel over andere dingen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee je maakt er 'grapjes' over en dat is gewoon not done. zoiets zeg je zelfs niet voor de grap.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
naam leeftijd en een pic anders ben je hier niet welkom
Says whoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
naam leeftijd en een pic anders ben je hier niet welkom
zusje heet dubstep gr grquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi ik ben Hypo. Heb jij een zusje?
Laat die zus maar zitten bij nader in zienquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef substep het volgende:
[..]
Euh, oke. Dennis, 25, man, uit het noorden des lands. Geen foto, helaas.
wees eens wat specifiekerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef substep het volgende:
[..]
Verder niet op ingaan, behalve op mijn vraag, waarin ik je vraag of je zus wanhopig is en openstaat voor een relatie met iemand van internet.quote:
omdat pedofilie iets verschrikkelijks is, en het benaderen als grappig, of iets dat je over iedere priester/gelovige kunt zeggen, vind ik gewoon onsmakelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus een grapjes over andere dingen mag ook niet, waarom niet hierover maar wel over andere dingen?
Nee ga maar weg hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef substep het volgende:
(tel ik nog mee als jongere met mijn 25?)
Ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:16 schreef substep het volgende:
[..]
Noord-oost Groningen.
Specifiek genoeg?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef substep het volgende:
[..]
Hypo staat droog. Trek het je niet aanquote:
Dus ik mag geen grapjes meer maken over alle dingen die mensen verschrikkelijk vinden? Ik bedoel er zijn een heleboel dingen die ik verschrikkelijk vind en waar mensen toch weer elke dag grappen over maken, daar zet ik me toch ook overheen. Ik zeg verder ook niets over elke priester en al helemaal niet over elke gelovige.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omdat pedofilie iets verschrikkelijks is, en het benaderen als grappig, of iets dat je over iedere priester/gelovige kunt zeggen, vind ik gewoon onsmakelijk
Dus je stemt PVDA of SP?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:16 schreef substep het volgende:
[..]
Noord-oost Groningen.
Specifiek genoeg?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik. En nu op je knietjes en buigen anders billenkoek
Hihi trek.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hypo staat droog. Trek het je niet aan
ermahgerd daar woon ik ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:16 schreef substep het volgende:
[..]
Noord-oost Groningen.
Specifiek genoeg?
Buig jij maar, doe ik mijn rits wel open. K bby?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik. En nu op je knietjes en buigen anders billenkoek
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buig jij maar, doe ik mijn rits wel open. K bby?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buig jij maar, doe ik mijn rits wel open. K bby?
En dan stem ik automatisch op de SP of PvdA?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat maar je woont in Groningen
Jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:18 schreef substep het volgende:
[..]
En dan stem ik automatisch op de SP of PvdA?
er zijn gewoon twee dingen die ik niet als grappig kan benaderen: verkrachting en pedoseksualiteit (eigenlijk ook gewoon verkrachting). het is het ergste dat je een mens kunt aandoen, en ja, zelfs de holocaust of de taliban komen daar niet bij in de buurt. omdat het gewoon een verschrikkelijk onsmakelijk en gruwelijk onderwerp is vind ik gewoon dat je het niet moet gaan benaderen als grappigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus ik mag geen grapjes meer maken over alle dingen die mensen verschrikkelijk vinden? Ik bedoel er zijn een heleboel dingen die ik verschrikkelijk vind en waar mensen toch weer elke dag grappen over maken, daar zet ik me toch ook overheen. Ik zeg verder ook niets over elke priester en al helemaal niet over elke gelovige.
nu weet ik waarom het uit is met lelquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beetje domineren is niks mis mee
Ik zat al te wachten op je reactiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
er zijn gewoon twee dingen die ik niet als grappig kan benaderen: verkrachting en pedoseksualiteit (eigenlijk ook gewoon verkrachting). het is het ergste dat je een mens kunt aandoen, en ja, zelfs de holocaust of de taliban komen daar niet bij in de buurt. omdat het gewoon een verschrikkelijk onsmakelijk en gruwelijk onderwerp is vind ik gewoon dat je het niet moet gaan benaderen als grappig
Ergens in een van de kleine kutdorpjes rondom de stad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dennis waar in groningen woon je
2 dominante mensen kan je niet bij elkaar zettenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nu weet ik waarom het uit is met lel
gewoon een derde persoon vinden tochquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
2 dominante mensen kan je niet bij elkaar zetten
Oh. Ik woon in Appingedam. Zegt dat je ietsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef substep het volgende:
[..]
Ergens in een van de kleine kutdorpjes rondom de stad.
Neh kan het prima als grappig benaderen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
er zijn gewoon twee dingen die ik niet als grappig kan benaderen: verkrachting en pedoseksualiteit (eigenlijk ook gewoon verkrachting). het is het ergste dat je een mens kunt aandoen, en ja, zelfs de holocaust of de taliban komen daar niet bij in de buurt. omdat het gewoon een verschrikkelijk onsmakelijk en gruwelijk onderwerp is vind ik gewoon dat je het niet moet gaan benaderen als grappig
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh. Ik woon in Appingedam. Zegt dat je iets
Watquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Neh kan het prima als grappig benaderen.
uhm..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Grappen haalt imo meteen de kracht uit een actie, in sommige gevallen kan het als helend werken.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Grappen haalt imo meteen de kracht uit een actie, in sommige gevallen kan het als helend werken.
Beter dan jij iig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
Pizza is nog 15 die snapt het niet helemaal,
Dat vindt niet iedereen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Grappen haalt imo meteen de kracht uit een actie, in sommige gevallen kan het als helend werken.
Sommige dingen zijn gewoon te heftig en kunnen niet als grappig beschouwd worden. In dit geval ga je echt te verquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, sommigen wel. Ik zeg toch ook niet dat ik het bij iedereen doe. Ik ken echter mensen die het er liever wel over hebben en er liever luchtig mee omgaan en humor dan het liefst als een soort van schild gebruiken.quote:
pedoseksualiteit is niet echt een onderwerp dat gebagitaliseerd moet worden, en gelovigen "voor de grap" pedo's noemen is niet bagitaliseren maar gewoon idioot doenquote:
Alwaysquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:23 schreef substep het volgende:
Wat gaat het er hier gezellig aan toe zeg.
Ik ga niet te ver.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn gewoon te heftig en kunnen niet als grappig beschouwd worden. In dit geval ga je echt te ver
Ik noem niet zomaar alle gelovigen pedofielen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
pedoseksualiteit is niet echt een onderwerp dat gebagitaliseerd moet worden, en gelovigen "voor de grap" pedo's noemen is niet bagitaliseren maar gewoon idioot doen
goed bezuuugquote:
Digital Videoquote:
pedoseksualiteit ligt zodanig gevoelig dat het de algemene opinie is dat het gewoon respectloos is om er grappen over te maken. daarnaast is gelovigen voor de grap pedo's noemen niet afstand creeëren maar gewoon misselijkmakende plagiaatquote:
Er zit ook een zodanig verschil tussen dit en pedofilie dat je het beestje wel de juiste naam moet geven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
pedoseksualiteit ligt zodanig gevoelig dat het gewoon respectloos is om er grappen over te maken. daarnaast is gelovigen voor de grap pedo's noemen niet afstand creeëren maar gewoon misselijkmakende plagiaat
dat snap ik, maar hij maakt toch grappen over pedoseksualiteit?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zit ook een zodanig verschil tussen dit en pedofilie dat je het beestje wel de juiste naam moet geven.
xoxo. Het is echt niet zo dat ik boos ben ofzo maar als je dat IRL doet kun je een hele hoop boze reacties daarmee teweegbrengenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar als je het echt heel vervelend vindt dat ik een grap maakte over het misbruik van minderjarigen in de Rooms-Katholieke kerk, trollscience, dan biedt ik daar hierbij mijn excuses voor aan. Het spijt me, ik had meer rekening moeten houden met de associaties die de desbetreffende reactie(s) bij mensen kunnen veroorzaken.
indirect wel ja. Ik gaf je ook wel gelijk. Dacht alleen dat je dat verschil niet zag/wist omdat 90 procent van de mensen dat niet weet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat snap ik, maar hij maakt toch grappen over pedoseksualiteit?
hij staat op het punt om de boel te slopenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
goed bezuuug
wat doet die gast in je UI?
Ik draafde ook een beetje door in het krijgen van mijn gelijk, sorry.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
xoxo. Het is echt niet zo dat ik boos ben ofzo maar als je dat IRL doet kun je een hele hoop boze reacties daarmee teweegbrengen
ooh okeequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hij staat op het punt om de boel te slopen
wanneer heb je tijd gr.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh okee
wanneer businessplannen bespreken? :&
nu grgrquote:
businessplannen? Gaan jullie een bordeel beginnen?quote:
Dan ben ik aan het eten.quote:
Nee johquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
businessplannen? Gaan jullie een bordeel beginnen?
niet wetenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ben zo benieuwd hoe jordyqwerty eruit ziet
hij lijkt best veel op eric van that 70squote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
is goed gr.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan ben ik aan het eten.
20.00 dan ofzo? mvg
ja sorry ik ben hier weggegaan voordat de nieuwe generatie aan het overnemen wasquote:
d'awwww picsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hij lijkt best veel op eric van that 70s
last.fm > tumblr > tagged slash me GR. de paashaasquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik spreek je dan. gr.quote:
dat boek waar fissa isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
oke ik spreek je dan. gr.
waar ontmoeten we
Dat dacht ik ook, tot ik tot 03:00 op FOK! zat te posten en één van de topposters in februari was.quote:
Pics staan in dat jong fobo ding toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja sorry ik ben hier weggegaan voordat de nieuwe generatie aan het overnemen was
so excuuuuuuuuuuuuse me
Hij is bijna elke avond op TCquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
had het maar nooit gedaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot ik tot 03:00 op FOK! zat te posten en één van de topposters in februari was.
ok is goed. spreek je dan grquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Veranderd naar een skimboard foto die prom heeft gemaakt, maar mijn autisme kan er nog niet aan wennenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |