Nee, sommigen wel. Ik zeg toch ook niet dat ik het bij iedereen doe. Ik ken echter mensen die het er liever wel over hebben en er liever luchtig mee omgaan en humor dan het liefst als een soort van schild gebruiken.quote:
pedoseksualiteit is niet echt een onderwerp dat gebagitaliseerd moet worden, en gelovigen "voor de grap" pedo's noemen is niet bagitaliseren maar gewoon idioot doenquote:
Alwaysquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:23 schreef substep het volgende:
Wat gaat het er hier gezellig aan toe zeg.
Ik ga niet te ver.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn gewoon te heftig en kunnen niet als grappig beschouwd worden. In dit geval ga je echt te ver
Ik noem niet zomaar alle gelovigen pedofielen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
pedoseksualiteit is niet echt een onderwerp dat gebagitaliseerd moet worden, en gelovigen "voor de grap" pedo's noemen is niet bagitaliseren maar gewoon idioot doen
goed bezuuugquote:
Digital Videoquote:
pedoseksualiteit ligt zodanig gevoelig dat het de algemene opinie is dat het gewoon respectloos is om er grappen over te maken. daarnaast is gelovigen voor de grap pedo's noemen niet afstand creeëren maar gewoon misselijkmakende plagiaatquote:
Er zit ook een zodanig verschil tussen dit en pedofilie dat je het beestje wel de juiste naam moet geven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
pedoseksualiteit ligt zodanig gevoelig dat het gewoon respectloos is om er grappen over te maken. daarnaast is gelovigen voor de grap pedo's noemen niet afstand creeëren maar gewoon misselijkmakende plagiaat
dat snap ik, maar hij maakt toch grappen over pedoseksualiteit?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zit ook een zodanig verschil tussen dit en pedofilie dat je het beestje wel de juiste naam moet geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |