er zijn gewoon twee dingen die ik niet als grappig kan benaderen: verkrachting en pedoseksualiteit (eigenlijk ook gewoon verkrachting). het is het ergste dat je een mens kunt aandoen, en ja, zelfs de holocaust of de taliban komen daar niet bij in de buurt. omdat het gewoon een verschrikkelijk onsmakelijk en gruwelijk onderwerp is vind ik gewoon dat je het niet moet gaan benaderen als grappigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus ik mag geen grapjes meer maken over alle dingen die mensen verschrikkelijk vinden? Ik bedoel er zijn een heleboel dingen die ik verschrikkelijk vind en waar mensen toch weer elke dag grappen over maken, daar zet ik me toch ook overheen. Ik zeg verder ook niets over elke priester en al helemaal niet over elke gelovige.
nu weet ik waarom het uit is met lelquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beetje domineren is niks mis mee
Ik zat al te wachten op je reactiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
er zijn gewoon twee dingen die ik niet als grappig kan benaderen: verkrachting en pedoseksualiteit (eigenlijk ook gewoon verkrachting). het is het ergste dat je een mens kunt aandoen, en ja, zelfs de holocaust of de taliban komen daar niet bij in de buurt. omdat het gewoon een verschrikkelijk onsmakelijk en gruwelijk onderwerp is vind ik gewoon dat je het niet moet gaan benaderen als grappig
Ergens in een van de kleine kutdorpjes rondom de stad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dennis waar in groningen woon je
2 dominante mensen kan je niet bij elkaar zettenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nu weet ik waarom het uit is met lel
gewoon een derde persoon vinden tochquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
2 dominante mensen kan je niet bij elkaar zetten
Oh. Ik woon in Appingedam. Zegt dat je ietsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef substep het volgende:
[..]
Ergens in een van de kleine kutdorpjes rondom de stad.
Neh kan het prima als grappig benaderen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
er zijn gewoon twee dingen die ik niet als grappig kan benaderen: verkrachting en pedoseksualiteit (eigenlijk ook gewoon verkrachting). het is het ergste dat je een mens kunt aandoen, en ja, zelfs de holocaust of de taliban komen daar niet bij in de buurt. omdat het gewoon een verschrikkelijk onsmakelijk en gruwelijk onderwerp is vind ik gewoon dat je het niet moet gaan benaderen als grappig
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh. Ik woon in Appingedam. Zegt dat je iets
Watquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Neh kan het prima als grappig benaderen.
uhm..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Grappen haalt imo meteen de kracht uit een actie, in sommige gevallen kan het als helend werken.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Grappen haalt imo meteen de kracht uit een actie, in sommige gevallen kan het als helend werken.
Beter dan jij iig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
Pizza is nog 15 die snapt het niet helemaal,
Dat vindt niet iedereen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Grappen haalt imo meteen de kracht uit een actie, in sommige gevallen kan het als helend werken.
Sommige dingen zijn gewoon te heftig en kunnen niet als grappig beschouwd worden. In dit geval ga je echt te verquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |