Hoiquote:
Neen. Wel een oudere zus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi ik ben Hypo. Heb jij een zusje?
trollie op serious modequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee je maakt er 'grapjes' over en dat is gewoon not done. zoiets zeg je zelfs niet voor de grap.
Dus een grapjes over andere dingen mag ook niet, waarom niet hierover maar wel over andere dingen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee je maakt er 'grapjes' over en dat is gewoon not done. zoiets zeg je zelfs niet voor de grap.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
naam leeftijd en een pic anders ben je hier niet welkom
Says whoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
naam leeftijd en een pic anders ben je hier niet welkom
zusje heet dubstep gr grquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi ik ben Hypo. Heb jij een zusje?
Laat die zus maar zitten bij nader in zienquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef substep het volgende:
[..]
Euh, oke. Dennis, 25, man, uit het noorden des lands. Geen foto, helaas.
wees eens wat specifiekerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef substep het volgende:
[..]
Verder niet op ingaan, behalve op mijn vraag, waarin ik je vraag of je zus wanhopig is en openstaat voor een relatie met iemand van internet.quote:
omdat pedofilie iets verschrikkelijks is, en het benaderen als grappig, of iets dat je over iedere priester/gelovige kunt zeggen, vind ik gewoon onsmakelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus een grapjes over andere dingen mag ook niet, waarom niet hierover maar wel over andere dingen?
Nee ga maar weg hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef substep het volgende:
(tel ik nog mee als jongere met mijn 25?)
Ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:16 schreef substep het volgende:
[..]
Noord-oost Groningen.
Specifiek genoeg?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef substep het volgende:
[..]
Hypo staat droog. Trek het je niet aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |