niet wetenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ben zo benieuwd hoe jordyqwerty eruit ziet
hij lijkt best veel op eric van that 70squote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
is goed gr.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan ben ik aan het eten.
20.00 dan ofzo? mvg
ja sorry ik ben hier weggegaan voordat de nieuwe generatie aan het overnemen wasquote:
d'awwww picsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hij lijkt best veel op eric van that 70s
last.fm > tumblr > tagged slash me GR. de paashaasquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik spreek je dan. gr.quote:
dat boek waar fissa isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
oke ik spreek je dan. gr.
waar ontmoeten we
Dat dacht ik ook, tot ik tot 03:00 op FOK! zat te posten en één van de topposters in februari was.quote:
Pics staan in dat jong fobo ding toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja sorry ik ben hier weggegaan voordat de nieuwe generatie aan het overnemen was
so excuuuuuuuuuuuuse me
Hij is bijna elke avond op TCquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
had het maar nooit gedaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot ik tot 03:00 op FOK! zat te posten en één van de topposters in februari was.
ok is goed. spreek je dan grquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Veranderd naar een skimboard foto die prom heeft gemaakt, maar mijn autisme kan er nog niet aan wennenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |