xoxo. Het is echt niet zo dat ik boos ben ofzo maar als je dat IRL doet kun je een hele hoop boze reacties daarmee teweegbrengenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar als je het echt heel vervelend vindt dat ik een grap maakte over het misbruik van minderjarigen in de Rooms-Katholieke kerk, trollscience, dan biedt ik daar hierbij mijn excuses voor aan. Het spijt me, ik had meer rekening moeten houden met de associaties die de desbetreffende reactie(s) bij mensen kunnen veroorzaken.
indirect wel ja. Ik gaf je ook wel gelijk. Dacht alleen dat je dat verschil niet zag/wist omdat 90 procent van de mensen dat niet weet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat snap ik, maar hij maakt toch grappen over pedoseksualiteit?
hij staat op het punt om de boel te slopenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
goed bezuuug
wat doet die gast in je UI?
Ik draafde ook een beetje door in het krijgen van mijn gelijk, sorry.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
xoxo. Het is echt niet zo dat ik boos ben ofzo maar als je dat IRL doet kun je een hele hoop boze reacties daarmee teweegbrengen
ooh okeequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hij staat op het punt om de boel te slopen
wanneer heb je tijd gr.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh okee
wanneer businessplannen bespreken? :&
nu grgrquote:
businessplannen? Gaan jullie een bordeel beginnen?quote:
Dan ben ik aan het eten.quote:
Nee johquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
businessplannen? Gaan jullie een bordeel beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |